Ook emotioneel vreemdgaan vind ik bah. Misschien is het nog wel erger dan fysiek vreemdgaan.quote:
wel erg letterlijk de pot spekken.. ach ja op elk potje past een deksel behalve op die potquote:Op maandag 21 maart 2011 15:52 schreef beequeen het volgende:
Ach, airtime voor madame, meer is het niet. En misschien haar pot spekken.
Eens!quote:Ik snap ut niet he? Nu de bewoners ineens erover beginnen, denkt ze aan thuis. Denkt ze soms dat de gemiddelde tv/streamkijker niks in de gaten heeft? Joanne heeft met vuur gespeeld en daar kickte ze op en nu wordt het haar te heet onder de voeten.
Goed gezegd!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ook emotioneel vreemdgaan vind ik bah. Misschien is het nog wel erger dan fysiek vreemdgaan.
Ik heb liever dat mijn vriend een keer sex met een ander heeft dan een heel erg sterke band met een andere vrouw, grenzend aan verliefdheid.
Lang leve de botox!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:52 schreef NenaLois het volgende:
Haar gezicht... zo emotieloos, uitdrukkingsloos....
je wilt graag een rennende boom zien?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:53 schreef IGotNoName het volgende:
Kan iemand Jo ff aan een boom ophangen...
dan houdt ze eerder haar mondquote:Op maandag 21 maart 2011 15:53 schreef beequeen het volgende:
Geeft iedereen die fluisterhoer nu gewoon gelijk?
Mooi omschreven!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:53 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ik snap ut niet he? Nu de bewoners ineens erover beginnen, denkt ze aan thuis. Denkt ze soms dat de gemiddelde tv/streamkijker niks in de gaten heeft? Joanne heeft met vuur gespeeld en daar kickte ze op en nu wordt het haar te heet onder de voeten.
Let jij wel op de manier waarop die 2 met elkaar omgaan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |