PEBKACquote:Op maandag 21 maart 2011 16:37 schreef PriemGirl het volgende:
En ook allemaal van die nietszeggende non-problemen "Ja hoi; mijn outlook is vast gelopen". Ik: "Heb je outlook al eens afgesloten en opnieuw opgestart?" Zij: "Jaja tuurlijk; maar loopt vast".
Ik maak verbinding zodat ik haar pc even kan overnemen.. Sluit outlook af en start em weer op. Outlook doet het weer.
Zij: "O maar daarnet deed ie dit echt niet hoor ! Echt!!"
het is vandaag domme mensen dagquote:Op maandag 21 maart 2011 16:37 schreef PriemGirl het volgende:
En ook allemaal van die nietszeggende non-problemen "Ja hoi; mijn outlook is vast gelopen". Ik: "Heb je outlook al eens afgesloten en opnieuw opgestart?" Zij: "Jaja tuurlijk; maar loopt vast".
Ik maak verbinding zodat ik haar pc even kan overnemen.. Sluit outlook af en start em weer op. Outlook doet het weer.
Da's niet hun probleem he!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar als je door ziekte je baan en opleiding kwijtraakt en van ellende maar weer bij je ouders intrekt (hele beknopte versie), dan mag je toch wel verwachten dat je een béétje hulp kunt krijgen?
Vertelquote:Op maandag 21 maart 2011 16:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet liegen. Dat verhaal van mij toen was best positief. Maar dat was dan ook de uitzondering die de regel bevestigt...
That would explain a lotquote:
quote:
Wat doe je voor werk?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:37 schreef PriemGirl het volgende:
PM ik je dan zo wel even over. Eerst mijn eten gaan bereiden en op etenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uit het niets? Er is altijd een reden. Ook al zie je die wellicht zelf niet direct
Ja maar afwijzen is makkelijk he... dan hoeven ze niets te doen voor je. En waarschijnlijk hopen ze dat je het erbij laat zitten. Maar dit gaat heel erg richting bestuursrecht, en daar ben ik niet echt in thuisquote:Op maandag 21 maart 2011 16:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, na dat akkefietje met Vodafone heb ik uit pure frustratie mijn rechtsbijstand opgezegd, omdat ze m.i. toch niets deden en ik dat zonde van het geld vond.
Ik heb zelf ook al een boze brief gestuurd, maar die is afgewezen. Juridisch loket is misschien wel een optie ja....
Ik ben systeembeheerder.quote:
Je weet in ieder geval wel prioriteiten te stellenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
PM ik je dan zo wel even over. Eerst mijn eten gaan bereiden en op eten
Dat is altijd een klotebaan jaquote:
Werkgever failliet, ongekende administratieve teringbende, en een UWV-consulent die ervoor zorgde dat vakantiedagen en -geld dat de werkgever gedurende drie jaar verzuimd had te betalen alsnog uitgekeerd werd, terwijl ik eigenlijk maar recht had op hetgeen opgebouwd was in de 6 maanden voor het faillissement.quote:
Oh want rechts van me poepte een vogelquote:
Das waar ja!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet liegen. Dat verhaal van mij toen was best positief. Maar dat was dan ook de uitzondering die de regel bevestigt...
Dat wordt dan wel donderdag (want: dinsdag én woensdag keuringsarts, donderdagochtend beugel happen), maar ik ga het zeker even doen jaquote:Op maandag 21 maart 2011 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk even langs gaan
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh want rechts van me poepte een vogel
Dan had je vast een kort rokje aanquote:Op maandag 21 maart 2011 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Werkgever failliet, ongekende administratieve teringbende, en een UWV-consulent die ervoor zorgde dat vakantiedagen en -geld dat de werkgever gedurende drie jaar verzuimd had te betalen alsnog uitgekeerd werd, terwijl ik eigenlijk maar recht had op hetgeen opgebouwd was in de 6 maanden voor het faillissement.
Geeft niet joh, dat je erover nadenkt betekent al veel voor mequote:Op maandag 21 maart 2011 16:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar afwijzen is makkelijk he... dan hoeven ze niets te doen voor je. En waarschijnlijk hopen ze dat je het erbij laat zitten. Maar dit gaat heel erg richting bestuursrecht, en daar ben ik niet echt in thuis.
Als ze voor iets dergelijks gevoelig zijn, had Muck nu allang de hoogst mogeliojke uitkering gehadquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ze voor iets dergelijks gevoelig zijn, had Muck nu allang de hoogst mogeliojke uitkering gehad![]()
![]()
![]()
.
Vind het een ubertoffe baanquote:Op maandag 21 maart 2011 16:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is altijd een klotebaan ja
Over het algemeen heb je plezier in je werk?
Ik kon het nog net ontwijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |