RN fell out and hurt her knee!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[..]
PGR and RN sitting in a tree..
Fixedquote:Op maandag 21 maart 2011 16:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[..]
PGR and RN sitting in a tree.. op het dak
ik heb geen rechtsbijstand meerquote:Op maandag 21 maart 2011 16:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit kan echt niet meer hoor... misschien tijd om je rechtsbijstand eens te vragen wat zij kunnen betekenen voor je? Er zijn volgens mij al tig termijnen verstreken inmiddels, dus ik ben benieuwd wat een rechter hier van zou zeggen!
eet smakelijk straksquote:Op maandag 21 maart 2011 16:28 schreef Bos81 het volgende:
Gehaktballen draaien en champignons snijden
Serieus?quote:
Meer een gevalletje: Op msn bespreken wat ze in het topic tegelijk gaan zeggenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:27 schreef DaMart het volgende:
Gevalletje 'verkeerde account de eerste keer'?
Nee, op het dakquote:Op maandag 21 maart 2011 16:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[..]
PGR and RN sitting in a tree..
Oeh wij eten ook gehaktballenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:28 schreef Bos81 het volgende:
Gehaktballen draaien en champignons snijden
Zonde, want die had je echt kunnen gebruiken. Maar dit valt ook voor een groot deel buiten mijn kennisgebied. Ik kan wel een boze brief sturen namens jou, maar daar houdt het ook een beetje op... heb je ook al eens een juridisch loket geraadpleegd?quote:
en de rechtswinkel dan ??quote:
Dat kwam niet door een boomquote:
Mja, na dat akkefietje met Vodafone heb ik uit pure frustratie mijn rechtsbijstand opgezegd, omdat ze m.i. toch niets deden en ik dat zonde van het geld vond.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zonde, want die had je echt kunnen gebruiken. Maar dit valt ook voor een groot deel buiten mijn kennisgebied. Ik kan wel een boze brief sturen namens jou, maar daar houdt het ook een beetje op... heb je ook al eens een juridisch loket geraadpleegd?
Kan ik me voorstellen ja. Ik heb nog nooit iets positiefs over het UWV gehoordquote:Op maandag 21 maart 2011 16:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat zou zooooo lekker zijn
[..]
begint erop te lijken
[..]
Betaald van wat ik niet krijg
Je mag uitleg geven via PMquote:Op maandag 21 maart 2011 16:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het was niet mijn bedoeling om vaag over te komen hoor.
Goeie oplossingquote:Op maandag 21 maart 2011 16:32 schreef PriemGirl het volgende:
HET IS HIER NOG STEEDS DRUK![]()
* PriemGirl gooit alle computers de deur uit.
Zo. Alle problemen in 1 keer opgelost![]()
Nou als dat zou kunnenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:32 schreef PriemGirl het volgende:
Uit het niets? Er is altijd een reden. Ook al zie je die wellicht zelf niet directquote:Op maandag 21 maart 2011 16:26 schreef Bos81 het volgende:
Okee. van de zomer had ik een paar keer vanuit het niets een woede aanval. Dat kwam vandaag n.a.v. een ander incident even boven drijven. En sindsdien voel ik me weer een klein beetje zoals afgelopen zomer.
goed ideequote:Op maandag 21 maart 2011 16:32 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ook nietquote:Op maandag 21 maart 2011 16:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ja. Ik heb nog nooit iets positiefs over het UWV gehoord
Niet liegen. Dat verhaal van mij toen was best positief. Maar dat was dan ook de uitzondering die de regel bevestigtquote:Op maandag 21 maart 2011 16:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar als je door ziekte je baan en opleiding kwijtraakt en van ellende maar weer bij je ouders intrekt (hele beknopte versie), dan mag je toch wel verwachten dat je een béétje hulp kunt krijgen?
Zo snel mogelijk even langs gaanquote:Op maandag 21 maart 2011 16:36 schreef Muck het volgende:
Oeh, het juridisch loket in Rotterdam zit vlakbij ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |