daar is de cursus voor toch??quote:Op maandag 21 maart 2011 16:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja had het even zwaar, kwamen wat niet zo leuke dingen naar boven van afgelopen zomer.
Diep en diep triestquote:Op maandag 21 maart 2011 16:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, na ruim 5 maanden heb ik nog steeds echt helemaal niets
Dit was pas de derde keer. Dus kan nog weinig zeggen. Wel kwam een van de trainers na afloop even naar me toe (in de pauze haddenw e het er al kort over). Volgende week wordt dit waarschijnlijk wel besproken..quote:Op maandag 21 maart 2011 16:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe lang ben je daar nu mee bezig? Heb je het gevoel dat het je helpt?
En mijn klacht is afgewezen, die paste beter bij de sociale dienst vonden zequote:
Zie je daar tegenop?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit was pas de derde keer. Dus kan nog weinig zeggen. Wel kwam een van de trainers na afloop even naar me toe (in de pauze haddenw e het er al kort over). Volgende week wordt dit waarschijnlijk wel besproken..
huh???quote:Op maandag 21 maart 2011 16:13 schreef Muck het volgende:
[..]
En mijn klacht is afgewezen, die paste beter bij de sociale dienst vonden ze
Je had een klacht ingediend nadat ze je papieren niet meer konden vinden en je het hele zooitje opnieuw kon insturen of eerder al?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:13 schreef Muck het volgende:
[..]
En mijn klacht is afgewezen, die paste beter bij de sociale dienst vonden ze
MOet ik nog even kijken. Wil eerst kijken hoe het vanavond gaat (Bewonersraadvergadering) Dan weet ik waarschijnlijk ook waar ik momenteel echt sta.quote:
wat heeft dat met elkaar te maken??quote:Op maandag 21 maart 2011 16:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
MOet ik nog even kijken. Wil eerst kijken hoe het vanavond gaat (Bewonersraadvergadering) Dan weet ik waarschijnlijk ook waar ik momenteel echt sta.
Dat is een beetje te persoonlijk om op internet te gooien, maar ik heb een klacht ingediend over het functioneren van mijn 'werkcoach'. Ik voelde me niet serieus genomen.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
huh???
wat was je klacht en waarom past dat bij de sociale dienst??
Eerder alquote:Op maandag 21 maart 2011 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je had een klacht ingediend nadat ze je papieren niet meer konden vinden en je het hele zooitje opnieuw kon insturen of eerder al?
Ik zie de link nietquote:Op maandag 21 maart 2011 16:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
MOet ik nog even kijken. Wil eerst kijken hoe het vanavond gaat (Bewonersraadvergadering) Dan weet ik waarschijnlijk ook waar ik momenteel echt sta.
moet je eens in Rotterdam komen slapen.quote:
Zo jammer dat ze daar dus ook al niet serieus op in gaan... zegt ook wel genoeg weer over het functioneren van het UWVquote:Op maandag 21 maart 2011 16:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is een beetje te persoonlijk om op internet te gooien, maar ik heb een klacht ingediend over het functioneren van mijn 'werkcoach'. Ik voelde me niet serieus genomen.
[..]
Eerder al
Dat van vorig jaar, was vooral na drukke dagen. Als vanavond weer mocht gebeuren wat er in de zomer gebeurt is, Ja dan zie ik er waarschijnlijk wel tegenop jaquote:Op maandag 21 maart 2011 16:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat heeft dat met elkaar te maken??![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
moet je eens in Rotterdam komen slapen.
Nog een tijdje en dan kan een groot deel van de UWV-ers zelf gaan ervaren hoe het is om in zo'n traject te lopenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo jammer dat ze daar dus ook al niet serieus op in gaan... zegt ook wel genoeg weer over het functioneren van het UWV
Echt schandalig vind ik dat.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo jammer dat ze daar dus ook al niet serieus op in gaan... zegt ook wel genoeg weer over het functioneren van het UWV
Je zou er maar mee samenwonenquote:
Mijn wraak zal zoet zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 16:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nog een tijdje en dan kan een groot deel van de UWV-ers zelf gaan ervaren hoe het is om in zo'n traject te lopen
Schrale troost voor Muck natuurlijk
Murphy was an optimist...quote:
Ik van nature ook eigenlijk....quote:
Je gaat solliciteren bij het UWV, je positie veilig stellen en vervolgens na de grote ontslaggolf (waar je dus zelf niet bijzit) hun even een koekje van eigen deeg geven?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn wraak zal zoet zijn
[ afbeelding ]
Ik begrijp er steeds minder vanquote:Op maandag 21 maart 2011 16:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat van vorig jaar, was vooral na drukke dagen. Als vanavond weer mocht gebeuren wat er in de zomer gebeurt is, Ja dan zie ik er waarschijnlijk wel tegenop ja
Ben jij de zus van danquote:
Ik denk dat die wel een rendabele oprotpremie krijgenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nog een tijdje en dan kan een groot deel van de UWV-ers zelf gaan ervaren hoe het is om in zo'n traject te lopen
Schrale troost voor Muck natuurlijk
Dat zegt niets over zijn boodschapquote:
Ik ookquote:
Dat zou zooooo lekker zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 16:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je gaat solliciteren bij het UWV, je positie veilig stellen en vervolgens na de grote ontslaggolf (waar je dus zelf niet bijzit) hun even een koekje van eigen deeg geven?
begint erop te lijkenquote:
Betaald van wat ik niet krijgquote:Op maandag 21 maart 2011 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat die wel een rendabele oprotpremie krijgen![]()
Ik denk niet dat ze het daarmee tot hun pensioen gaan volhouden. Ooit zullen ze toch weer aan de bak moeten. En wie wil er nou zo'n ex-UWV-nazi aannemen?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat die wel een rendabele oprotpremie krijgen![]()
Het was niet mijn bedoeling om vaag over te komen hoor.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook![]()
en als je sommige dingen niet online wilt gooien prima, dat respecteer ik maar ga dan niet zo enorm vaag ouwehoeren. Pm elkaar dan even
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja en een eikel, ik kom hem veel te vaak tegen
No big deal.. maar als je er niet teveel over wilt uitwijken pm dan even ofzo. Ik snap best dat je niet alles online wil gooienquote:Op maandag 21 maart 2011 16:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het was niet mijn bedoeling om vaag over te komen hoor.
Dit kan echt niet meer hoor... misschien tijd om je rechtsbijstand eens te vragen wat zij kunnen betekenen voor je? Er zijn volgens mij al tig termijnen verstreken inmiddels, dus ik ben benieuwd wat een rechter hier van zou zeggen!quote:
quote:
PGR and RN sitting in a tree..quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[..]
PGR and RN sitting in a tree..
Nee, gevalletje 'Get a roomquote:Op maandag 21 maart 2011 16:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Gevalletje 'verkeerde account de eerste keer'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |