Haiquote:Op maandag 21 maart 2011 15:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hai O*
Hier valt het een beetje tegen.
Het was afgelopen weekend wel heerlijk weer om een rondje over de veluwe te wandelen. Echt heerlijk was dat
Geen wolkje te zien hierquote:
Welke wolken?quote:
Waarom moet dat dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:49 schreef RockNijntje het volgende:
Aah de hele tijd je been rechthouden is irritant
Wond op knie brandt als de pleister er tegenaan gedrukt wordtquote:
was het wel leuk het concert?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Hai
Ik ben afgelopen weekend veel te weinig buiten geweest i.v.m. klusjes in en om het huis en het concert
[..]
Geen wolkje te zien hier
De Turkse appelthee is in de anabieding bij Kruidvat trouwens
zit wel wat in jaquote:Op maandag 21 maart 2011 15:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wond op knie brandt als de pleister er tegenaan gedrukt wordt
Ja, ging ook heel erg goedquote:
idd..quote:
oke topquote:Op maandag 21 maart 2011 15:58 schreef Muck het volgende:
[..]
zit wel wat in ja
[..]
Ja, ging ook heel erg goed
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:02 schreef MissMSX het volgende:
Straks slagroomsoezen.
Vanavond pizza.
Daarna hardlopen.
Life is good
hoe is het inmiddels met het UWV??quote:Op maandag 21 maart 2011 15:58 schreef Muck het volgende:
Boh, als ik het goed heb gedaan, krijg ik 33 euro terug van de belasting
ohja.. heb je haar weerquote:
lastige training vandaag??quote:Op maandag 21 maart 2011 16:03 schreef Bos81 het volgende:
Dadelijk maar even lekker gehaktballetjes draaien, hopelijk kan ik daar wat positieve energie in kwijt
quote:
Wat voor balletjes? Pittige, provencaalse, indische, iets anders?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:03 schreef Bos81 het volgende:
Dadelijk maar even lekker gehaktballetjes draaien, hopelijk kan ik daar wat positieve energie in kwijt
Ik heb een hangbuikquote:Op maandag 21 maart 2011 16:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohja.. heb je haar weer
en je hebt ook nog een figuur om door een ringetje te halen..
life is not fair!
Omdat Murphyquote:Op maandag 21 maart 2011 16:05 schreef MaleDuck het volgende:
Gruwels... waarom stappen mensen nou altijd net voordat ik weg ga nog binnen met een vraag
Ja had het even zwaar, kwamen wat niet zo leuke dingen naar boven van afgelopen zomer.quote:
Confrontatie is a bitchquote:Op maandag 21 maart 2011 16:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja had het even zwaar, kwamen wat niet zo leuke dingen naar boven van afgelopen zomer.
Wil ik het niet eens over hebbenquote:Op maandag 21 maart 2011 16:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hoe is het inmiddels met het UWV??
Ik wilde er nog onder zetten: nou niet meteen Peter Koelewijn gaan sturenquote:
Ik volg een Persoonlijk Effectifiteits training. Kort gezegd de moeilijkheden die je in het dagelijks leven ervaart worden in de groep gebracht en er wordt naar een oplossing gezocht.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Confrontatie is a bitch
Wat had je voor training?
sorryquote:
Hoe lang ben je daar nu mee bezig? Heb je het gevoel dat het je helpt?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik volg een Persoonlijk Effectifiteits training. Kort gezegd de moeilijkheden die je in het dagelijks leven ervaart worden in de groep gebracht en er wordt naar een oplossing gezocht.
Mja, na ruim 5 maanden heb ik nog steeds echt helemaal nietsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |