quote:Op maandag 21 maart 2011 14:15 schreef A-mineur het volgende:
Dat hangt maar af van het bankverkeer. Hoezo? Geen geld om op het terras te gaan zitten?
Nee, ABN heeft een waarschuwing uit laten gaan dat het deze maand 6 minuut 22 vertraagd zal zijn.quote:
Maak maar wat aalmoes over naar mijn rekeningquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:35 schreef scoober het volgende:
ik verdien te veel om zorgtoeslag te krijgen
Heb jij ook nog niets ontvangen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:43 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Zou er nu toch wel echt op moeten staan.
Juist wel (rabobank)quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:46 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Heb jij ook nog niets ontvangen?
Ga maar meer werken sloeber :pquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:43 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Maak maar wat aalmoes over naar mijn rekening
Voor degene die het niet snappen. Zorgtoeslag krijgen (dus bijv. 88,-) heeft geen fuck te maken met meer werken. Ik werk bijv. 32 uur en ik heb een zogenaamd verzamelinkomen van ¤ 18.000,- waardoor ik ¤ 88,- per maand krijg. Dus jah..het heeft dus te maken met je verzamelinkomen en dat is iets heel anders dan je bruto inkomen voor de duidelijkheid.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:42 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
Ga maar meer werken sloeber :p
Ik ga ook minder werken, krijg ik ook gratis geldquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:03 schreef Spellmeista het volgende:
nappen. Zorgtoeslag krijgen (dus bijv. 88,-) heeft geen fuck te maken met meer werken. Ik werk bijv. 32 uur en ik heb een zogenaamd verzamelinkomen van ¤ 18.000,- waardoor ik ¤ 88,- per maand krijg. Dus jah..het heeft dus te maken met je verzamelinkomen en dat is iets heel anders dan je bruto inkomen voor de duidelijkheid.
xDquote:Op maandag 21 maart 2011 14:16 schreef thetakman het volgende:
xD eigenlijk wel ja, ben zometeen om half 3 uit zou nog wel ff lekker terrasje willen pakken ja
Hoi, ik werk minder omdat ik in deeltijd een HBO volg. Daarmee ben ik bovenop mijn werk nog ruim 12 uur per week aan "kwijt".quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:52 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
Ik ga ook minder werken, krijg ik ook gratis geld![]()
Met mijn loon..of met het geld van mijn oma. Dat boeit toch niet?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:21 schreef KimJong-un het volgende:
Hoe ga je anders je premie betalen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |