abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94420650
@ again1928: Huh die snap ik niet :P Waar maak jij uit op dat hij emotioneel kwetsbaar is dan?
Ik vind 'm juist enorm gevoelloos. Ik vind mezelf de emotioneel kwetsbare hierzo..
pi_94420796
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:00 schreef JustKiss het volgende:
@ again1928: Huh die snap ik niet :P Waar maak jij uit op dat hij emotioneel kwetsbaar is dan?
Ik vind 'm juist enorm gevoelloos. Ik vind mezelf de emotioneel kwetsbare hierzo..
Jij stuurt blijkbaar 1 smsje en dat heeft hem aan het denken gezet.
Nou nou dat vind ik dus gevoelig. En daar zit jou probleem misschien..
Dat je uit wil praten dat het geen lullig smsje (of wat voor een verwijt hij ook voor je klaar heeft liggen) is geweest.
pi_94420835
Het helpt me wel hoor, dit topic... lekker harde conclusies die me met beide benen op de grond zetten. :) Ik ben inderdaad wel een ontzettend makkelijk meisje geweest. Het stomme is, dat hij elke keer ontzettend boos werd als ik dat soort dingen zei. Want hij wilde zogenaamd een RELATIE. Nou ja, beeindig het dan ook als een relatie, denk ik dan. Ik heb het hier niet over een jongen van 16, maar over iemand van 28+ he.. :N
pi_94420973
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:04 schreef again1928 het volgende:

[..]

Jij stuurt blijkbaar 1 smsje en dat heeft hem aan het denken gezet.
Nou nou dat vind ik dus gevoelig. En daar zit jou probleem misschien..
Dat je uit wil praten dat het geen lullig smsje (of wat voor een verwijt hij ook voor je klaar heeft liggen) is geweest.
@ again1928: ja, mijn probleem is dat ik het niet kan hebben dat iemand mij negeert en mij de schuld heeft (en dus mogelijk negatief over mij denkt). Maar het stomme is, hij weet dat. Ik heb hem sindsdien al overspoeld met allerlei mailtjes en telefoontjes, hij weet dondersgoed hoe erg ik het vind, maar hij negeert dat compleet. Dan ben je toch best een eikel.. :?
Even een mailtje terug van "sorry, maar..." of even de telefoon opnemen, het zou toch verdorie niet te veel moeite zijn, na alles?
pi_94421052
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:08 schreef JustKiss het volgende:

[..]

@ again1928: ja, mijn probleem is dat ik het niet kan hebben dat iemand mij negeert en mij de schuld heeft (en dus mogelijk negatief over mij denkt). Maar het stomme is, hij weet dat. Ik heb hem sindsdien al overspoeld met allerlei mailtjes en telefoontjes, hij weet dondersgoed hoe erg ik het vind, maar hij negeert dat compleet. Dan ben je toch best een eikel.. :?
Even een mailtje terug van "sorry, maar..." of even de telefoon opnemen, het zou toch verdorie niet te veel moeite zijn, na alles?
Nee.

Dus ik zou als ik jou was me er niks van aantrekken.

[ Bericht 0% gewijzigd door again1928 op 21-03-2011 16:45:32 ]
pi_94426017
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:00 schreef Sardonical-Jope het volgende:

[..]

Dus je zeurt om niks? Er zijn altijd mensen die minder om jou geven dan jij om hen, zal ook altijd zo zijn. En soms liegen die mensen, of doen alsof ze meer om je geven dan waar is, voor seks. En als je daar in meegaat en je wordt daarna afgeserveert dan is dat stom maar een goede les. Jij hebt nieteens seks gehad met deze jongen, hoe kan je dan klagen, behalve als je verliefd bent?
Ik was verliefd.
There you go day and night, Up in the clouds flying so high. You see things that make your big heart sing, Like flowers, trees and pretty things. Dream on dreamer and might life get in your way... release yourself and fly away
pi_94429137
Ik kan je aanraden hem uit je hoofd te zetten en gewoon je eigen leven weer voort te zetten.

Mij is ongeveer hetzelfde gebeurd. Opeens compleet genegeerd en ik heb nooit meer wat van hem gehoord. En ik spreek hier niet over een paar weekjes samen. Ik was ontzettend verliefd maar de enige conclusie die je op zo'n moment kan trekken is dat hij niet genoeg om je gaf.

Dus ik zou het laten rusten en niet jezelf martelen met waarom-vragen. Het was gewoon een eikel, daarom. ;)

EDIT: Ohja, hij probeerde mij ook de schuld te geven dat het over was, door een smsje wat ik stuurde.
  maandag 21 maart 2011 @ 20:06:14 #33
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94435868
Sowieso, 2 maanden, waar heb je 't over.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_94436353
Je wraak doen alsof het geen reet kan schelen en gewoon met andere vermaken. En vervolgens dat zo lang volhouden dat het je echt niets meer kan schelen en de oelewapper allang en breed vergeten bent
pi_94442147
Wacht, twee maanden? Okay, ik denk dat je daar wel redelijk snel over heen komt hoor. Gewoon lekker lol maken :s)
pi_94442521
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:26 schreef JustKiss het volgende:
Nog tips, ideeen, ervaringen, inzichten? :+
dump je partner op de manier zoals je zelf zou willen worden gedumpt ^O^
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:05 schreef JustKiss het volgende:
Het helpt me wel hoor, dit topic... lekker harde conclusies die me met beide benen op de grond zetten. :) Ik ben inderdaad wel een ontzettend makkelijk meisje geweest. Het stomme is, dat hij elke keer ontzettend boos werd als ik dat soort dingen zei. Want hij wilde zogenaamd een RELATIE. Nou ja, beeindig het dan ook als een relatie, denk ik dan. Ik heb het hier niet over een jongen van 16, maar over iemand van 28+ he.. :N
sommige mensen zijn gewoon te triest voor woorden idd :{

[ Bericht 23% gewijzigd door ikweetwaarjehuiswoont op 21-03-2011 21:36:10 (betere uitleg) ]
pi_94475423
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 17:54 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ik kan je aanraden hem uit je hoofd te zetten en gewoon je eigen leven weer voort te zetten.

Mij is ongeveer hetzelfde gebeurd. Opeens compleet genegeerd en ik heb nooit meer wat van hem gehoord. En ik spreek hier niet over een paar weekjes samen. Ik was ontzettend verliefd maar de enige conclusie die je op zo'n moment kan trekken is dat hij niet genoeg om je gaf.

Dus ik zou het laten rusten en niet jezelf martelen met waarom-vragen. Het was gewoon een eikel, daarom. ;)

EDIT: Ohja, hij probeerde mij ook de schuld te geven dat het over was, door een smsje wat ik stuurde.
Bizar, dat is inderdaad een beetje hetzelfde verhaal.

Tsja, die waarom-vragen.. ik weet dat ik ze niet moet stellen en gewoon mijn eigen conclusies moet trekken, maar als je hartje net gebroken is, is dat lastig ;)

Sommige mensen vallen over die 2 maanden, maar je kunt in verbazingwekkend korte tijd head over heels verliefd raken en ook een hoop met iemand meemaken, zodat het toch zeker wel voelt als een half jaar ofzo.

Maar ik begin al weer een beetje met beide benen op de grond te staan hoor. :) Volgens mij zitten er toch een paar schroefjes bij hem los, het wordt steeds duidelijker. Hij heeft sowieso ook een hoop leugens verteld, gisteren schoot me ineens nog wat te binnen. Volgens mij weet ie zelf niet eens goed waar ie nou mee bezig is.
pi_94480518
Bij mij was het ook zoiets. (alleen dan andersom)
Zondag nog bij elkaar en maandag zijn er opeens geen gevoelens meer.

Was wel even vervelend maar ik kwam er redelijk makkelijk overheen aangezien ik wist dat zij niks meer voelde.
pi_94481804
Ik snap sowieso niet hoe mensen ineens (of geleidelijk) niet meer verliefd kunnen zijn. Ik heb dat nog nooit meegemaakt, ik ben altijd degene die verliefd is en blijft... :?
pi_94483117
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:20 schreef JustKiss het volgende:

[..]

Bizar, dat is inderdaad een beetje hetzelfde verhaal.

Tsja, die waarom-vragen.. ik weet dat ik ze niet moet stellen en gewoon mijn eigen conclusies moet trekken, maar als je hartje net gebroken is, is dat lastig ;)

Tell me about it ;) Ik had dat in het begin ook, heb me ontzettend veel afgevraagd. Heb hem geprobeerd te bellen en gesmst. Maar goed, hij ging nooit meer reargeren en ik zal hem ook nooit meer spreken.

Je zult nooit weten waarom iemand zoiets opeens doet, dus tja, laat dan maar zitten. :) Ik weet niet hoe lang dit geleden was?
pi_94490839
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:22 schreef JustKiss het volgende:
Ik snap sowieso niet hoe mensen ineens (of geleidelijk) niet meer verliefd kunnen zijn.
Dat snap ik dus ook niet.

Ik heb ongeveer soortgelijke meegemaakt alleen dan met een vrouw :D
En nu wil ze vrienden blijven, tuurlijk joh doe net of er niets is gebeurd. Eerst ben ik de schuldige en laat ze niks meer van der horen en nu doen we net of er niks aan de hand is. :+
pi_94492251
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:37 schreef Adreamer het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat, dat je uiteindelijk als een neuksletje behandeld werd omdat je het juist niet wou?

Eikels zeg. Dat je zomaar iemand zo kan behandelen, als neuksletje, terwijl je doet alsof diegene meer waard voor je is....
ik hou niet van oneerlijke mensen die vooral aan zichzelf denken.
Je bent er mooi ingetuind.. Dit soort mensen heb je.
Volgende keer beter :P
pi_94495860
Ik heb wel eens compleet meer niets van me laten horen, telefoon niet opnemen en sms'jes negeren :@
pi_94496336
quote:
11s.gif Op woensdag 23 maart 2011 00:47 schreef tjoptjop het volgende:
Ik heb wel eens compleet meer niets van me laten horen, telefoon niet opnemen en sms'jes negeren :@
Nou vraag ik me wel af waarom je dat hebt gedaan :D Had je de ballen niet om te zeggen dat het niet werd?
pi_94496526
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 01:09 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Nou vraag ik me wel af waarom je dat hebt gedaan :D Had je de ballen niet om te zeggen dat het niet werd?
Vond het wel makkelijk zo :@

Maar goed, toen was ik een stuk jonger, nu zou ik het netjes vertellen :P
pi_94517593
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 01:18 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Vond het wel makkelijk zo :@

Maar goed, toen was ik een stuk jonger, nu zou ik het netjes vertellen :P
Tja, het lig er wel beetje aan hoe lang je diegene kent natuurlijk. Tot op zekere hoogte vind ik niks meer van je laten horen niet eens zo heel lullig.
pi_94521371
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 17:21 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Tja, het lig er wel beetje aan hoe lang je diegene kent natuurlijk. Tot op zekere hoogte vind ik niks meer van je laten horen niet eens zo heel lullig.
ok, de duur spreekt een beetje in m'n voordeel :') . Al met al 4-5 keer (succesvol) afgesproken ofzo, daarna was ik haar beu
  woensdag 23 maart 2011 @ 20:15:44 #48
284796 clairan
I like you a lot lot.
pi_94525379
Mijn ex en ik (we zijn "vrienden" gebleven) zijn er het er nog steeds niet over eens wiens "schuld" het was, dat we uit elkaar gingen.
Ik geef hem de schuld, hij mij. Dat deed hij ook zeer uitgebreid toen hij me dumpte. De schuld krijgen van de ander hoort er volgens mij gewoon bij.
Dat hij e-mailt is wel heel laf, maar iemand dumpen is ook geen prettig karwei, dus dan is het internet wel een hele makkelijke uitvinding.
Misschien lastig, maar get over it.
pi_94528604
Iemand die een ander dumpt heeft al heel lang na kunnen denken, en zal ook niet zo treuren om het feit dat de relatie is afgelopen. Sommige mensen zullen dan ook niet zoveel moeite doen om het nieuws op een fatsoenlijke manier te brengen.

Sommige mensen zijn impulsief. Op dit forum noemen ze die mensen snel borderliners. Wat het dan ook voor kronkels in hun hoofden zijn die men al na een aantal maanden doet besluiten dat het 'toch allemaal niet zo leuk is als gedacht' dat kan je nooit weten.

Maar in een consumptiemaatschappij moet je niet verwachten dat men voor het 20e levensjaar in staat is om ergens jaren bij te blijven. Als iets niet leuk meer is en er een dipje in de relatie zit dan kappen mensen er snel mee, dat zie je niet alleen bij stelletjes van in de twintig, maar ook bij getrouwde dertig- en veertigers. mensen willen directe behoeftebevrediging en het gras is groener bij de buren. Dat is de huidige maatschappij. Bezint voor je begint, scheelt veel emotionele pijn.

[ Bericht 13% gewijzigd door Joe86 op 23-03-2011 21:18:14 ]
pi_94531386
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 21:11 schreef Joe86 het volgende:
Iemand die een ander dumpt heeft al heel lang na kunnen denken, en zal ook niet zo treuren om het feit dat de relatie is afgelopen. Sommige mensen zullen dan ook niet zoveel moeite doen om het nieuws op een fatsoenlijke manier te brengen.

Sommige mensen zijn impulsief. Op dit forum noemen ze die mensen snel borderliners. Wat het dan ook voor kronkels in hun hoofden zijn die men al na een aantal maanden doet besluiten dat het 'toch allemaal niet zo leuk is als gedacht' dat kan je nooit weten.

Maar in een consumptiemaatschappij moet je niet verwachten dat men voor het 20e levensjaar in staat is om ergens jaren bij te blijven. Als iets niet leuk meer is en er een dipje in de relatie zit dan kappen mensen er snel mee, dat zie je niet alleen bij stelletjes van in de twintig, maar ook bij getrouwde dertig- en veertigers. mensen willen directe behoeftebevrediging en het gras is groener bij de buren. Dat is de huidige maatschappij. Bezint voor je begint, scheelt veel emotionele pijn.
Duidelijk verwoord wat ik opmerk van de huidige maatschappij omtrent relaties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')