Jij stuurt blijkbaar 1 smsje en dat heeft hem aan het denken gezet.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:00 schreef JustKiss het volgende:
@ again1928: Huh die snap ik nietWaar maak jij uit op dat hij emotioneel kwetsbaar is dan?
Ik vind 'm juist enorm gevoelloos. Ik vind mezelf de emotioneel kwetsbare hierzo..
@ again1928: ja, mijn probleem is dat ik het niet kan hebben dat iemand mij negeert en mij de schuld heeft (en dus mogelijk negatief over mij denkt). Maar het stomme is, hij weet dat. Ik heb hem sindsdien al overspoeld met allerlei mailtjes en telefoontjes, hij weet dondersgoed hoe erg ik het vind, maar hij negeert dat compleet. Dan ben je toch best een eikel..quote:Op maandag 21 maart 2011 15:04 schreef again1928 het volgende:
[..]
Jij stuurt blijkbaar 1 smsje en dat heeft hem aan het denken gezet.
Nou nou dat vind ik dus gevoelig. En daar zit jou probleem misschien..
Dat je uit wil praten dat het geen lullig smsje (of wat voor een verwijt hij ook voor je klaar heeft liggen) is geweest.
Nee.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:08 schreef JustKiss het volgende:
[..]
@ again1928: ja, mijn probleem is dat ik het niet kan hebben dat iemand mij negeert en mij de schuld heeft (en dus mogelijk negatief over mij denkt). Maar het stomme is, hij weet dat. Ik heb hem sindsdien al overspoeld met allerlei mailtjes en telefoontjes, hij weet dondersgoed hoe erg ik het vind, maar hij negeert dat compleet. Dan ben je toch best een eikel..![]()
Even een mailtje terug van "sorry, maar..." of even de telefoon opnemen, het zou toch verdorie niet te veel moeite zijn, na alles?
Ik was verliefd.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:00 schreef Sardonical-Jope het volgende:
[..]
Dus je zeurt om niks? Er zijn altijd mensen die minder om jou geven dan jij om hen, zal ook altijd zo zijn. En soms liegen die mensen, of doen alsof ze meer om je geven dan waar is, voor seks. En als je daar in meegaat en je wordt daarna afgeserveert dan is dat stom maar een goede les. Jij hebt nieteens seks gehad met deze jongen, hoe kan je dan klagen, behalve als je verliefd bent?
dump je partner op de manier zoals je zelf zou willen worden gedumptquote:Op maandag 21 maart 2011 13:26 schreef JustKiss het volgende:
Nog tips, ideeen, ervaringen, inzichten?
sommige mensen zijn gewoon te triest voor woorden iddquote:Op maandag 21 maart 2011 15:05 schreef JustKiss het volgende:
Het helpt me wel hoor, dit topic... lekker harde conclusies die me met beide benen op de grond zetten.Ik ben inderdaad wel een ontzettend makkelijk meisje geweest. Het stomme is, dat hij elke keer ontzettend boos werd als ik dat soort dingen zei. Want hij wilde zogenaamd een RELATIE. Nou ja, beeindig het dan ook als een relatie, denk ik dan. Ik heb het hier niet over een jongen van 16, maar over iemand van 28+ he..
Bizar, dat is inderdaad een beetje hetzelfde verhaal.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:54 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ik kan je aanraden hem uit je hoofd te zetten en gewoon je eigen leven weer voort te zetten.
Mij is ongeveer hetzelfde gebeurd. Opeens compleet genegeerd en ik heb nooit meer wat van hem gehoord. En ik spreek hier niet over een paar weekjes samen. Ik was ontzettend verliefd maar de enige conclusie die je op zo'n moment kan trekken is dat hij niet genoeg om je gaf.
Dus ik zou het laten rusten en niet jezelf martelen met waarom-vragen. Het was gewoon een eikel, daarom.
EDIT: Ohja, hij probeerde mij ook de schuld te geven dat het over was, door een smsje wat ik stuurde.
Tell me about itquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:20 schreef JustKiss het volgende:
[..]
Bizar, dat is inderdaad een beetje hetzelfde verhaal.
Tsja, die waarom-vragen.. ik weet dat ik ze niet moet stellen en gewoon mijn eigen conclusies moet trekken, maar als je hartje net gebroken is, is dat lastig
Dat snap ik dus ook niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:22 schreef JustKiss het volgende:
Ik snap sowieso niet hoe mensen ineens (of geleidelijk) niet meer verliefd kunnen zijn.
Je bent er mooi ingetuind.. Dit soort mensen heb je.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:37 schreef Adreamer het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat, dat je uiteindelijk als een neuksletje behandeld werd omdat je het juist niet wou?
Eikels zeg. Dat je zomaar iemand zo kan behandelen, als neuksletje, terwijl je doet alsof diegene meer waard voor je is....
ik hou niet van oneerlijke mensen die vooral aan zichzelf denken.
Nou vraag ik me wel af waarom je dat hebt gedaanquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:47 schreef tjoptjop het volgende:
Ik heb wel eens compleet meer niets van me laten horen, telefoon niet opnemen en sms'jes negeren
Vond het wel makkelijk zoquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:09 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Nou vraag ik me wel af waarom je dat hebt gedaanHad je de ballen niet om te zeggen dat het niet werd?
Tja, het lig er wel beetje aan hoe lang je diegene kent natuurlijk. Tot op zekere hoogte vind ik niks meer van je laten horen niet eens zo heel lullig.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:18 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Vond het wel makkelijk zo![]()
Maar goed, toen was ik een stuk jonger, nu zou ik het netjes vertellen
ok, de duur spreekt een beetje in m'n voordeelquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:21 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Tja, het lig er wel beetje aan hoe lang je diegene kent natuurlijk. Tot op zekere hoogte vind ik niks meer van je laten horen niet eens zo heel lullig.
Duidelijk verwoord wat ik opmerk van de huidige maatschappij omtrent relaties.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:11 schreef Joe86 het volgende:
Iemand die een ander dumpt heeft al heel lang na kunnen denken, en zal ook niet zo treuren om het feit dat de relatie is afgelopen. Sommige mensen zullen dan ook niet zoveel moeite doen om het nieuws op een fatsoenlijke manier te brengen.
Sommige mensen zijn impulsief. Op dit forum noemen ze die mensen snel borderliners. Wat het dan ook voor kronkels in hun hoofden zijn die men al na een aantal maanden doet besluiten dat het 'toch allemaal niet zo leuk is als gedacht' dat kan je nooit weten.
Maar in een consumptiemaatschappij moet je niet verwachten dat men voor het 20e levensjaar in staat is om ergens jaren bij te blijven. Als iets niet leuk meer is en er een dipje in de relatie zit dan kappen mensen er snel mee, dat zie je niet alleen bij stelletjes van in de twintig, maar ook bij getrouwde dertig- en veertigers. mensen willen directe behoeftebevrediging en het gras is groener bij de buren. Dat is de huidige maatschappij. Bezint voor je begint, scheelt veel emotionele pijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |