Had gekund. Iemand die ik ken (Jeroen) doet het ook via de mail.quote:
Dan ben je toch ook gewoon de schuld?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:07 schreef JustKiss het volgende:
Ja, dat is nog het stomste... ik wist eigenlijk al wel hoe hij in elkaar zat.
Ik heb gewoon al mijn principes laten varen, ik heb me totaal niet gehouden aan hoe ik ben en wat ik belangrijk vind, maar ben veel te snel in de "relatie" gedoken. Terwijl ik juist wat rustiger aan wilde doen.
Nou lekker danquote:Op maandag 21 maart 2011 14:25 schreef again1928 het volgende:
[..]
Dan ben je toch ook gewoon de schuld?
Als je jezelf binnen zo'n korte tijd helemaal geeft aan een persoon en ook gelijk zijn praatjes gelooft, dan kunnen dit soort dingen gebeuren. Er zijn nou eenmaal eikels in de wereld. Leer er maar mee leven.quote:Het gaat om krap 2 maanden, maar wel om vrij veel en persoonlijk contact... dus niet 1x per week zien ofzo. Maar hoezo niet zeuren... als je iemand eerst de wereld belooft en er dan ineens geen zin meer in hebt, kun je toch tenminste een beeeeetje normaal en respectvol doen. Denk ik dan.
Hoe bedoel je dat, dat je uiteindelijk als een neuksletje behandeld werd omdat je het juist niet wou?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:21 schreef JustKiss het volgende:
@ Adreamer: ja, klinkt wel enigszins herkenbaar ja
Nog een kleine toevoeging dan, naar aanleiding van jouw verhaal: ik wou denk ik zo graag GEEN neuksletje zijn voor iemand, dat ik er uiteindelijk, blijkbaar, toch een geworden ben :S
Jij hebt nooit seks gehad met jouw vent schrijf je toch?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:37 schreef Adreamer het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat, dat je uiteindelijk als een neuksletje behandeld werd omdat je het juist niet wou?
Eikels zeg. Dat je zomaar iemand zo kan behandelen, als neuksletje, terwijl je doet alsof diegene meer waard voor je is....
ik hou niet van oneerlijke mensen die vooral aan zichzelf denken.
Nee nee, maar dat komt omdat ik zelfrespect heb. Als ik dat niet had gehad, dan wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:46 schreef Sardonical-Jope het volgende:
[..]
Jij hebt nooit seks gehad met jouw vent schrijf je toch?
Echt waar JustKiss het is net een vrouw..quote:Op maandag 21 maart 2011 14:43 schreef JustKiss het volgende:
@ Adreamer: helemaal met je eens, natuurlijk... ik snap soms echt niet hoe gemeen mensen kunnen zijn tegenover anderen. Al helemaal na alle persoonlijke gesprekken die we gevoerd hebben, hij weet hoe ik ben en hoe hard het voor mij aan zal komen dat hij mij zo behandelt. Toch doet hij het. Gewetenloos en egoistisch is dat. Maar dat is hij waarschijnlijk ook gewoon.
@ trekeennummertje: hij gaf mij de schuld om iets wat ik hem gesmst had. Dat had hem zogenaamd aan het denken gezet. Feit is dat het gewoon een makkelijk excuus is om van me af te komen, hij zocht al langer naar een excuus.
Dus je zeurt om niks? Er zijn altijd mensen die minder om jou geven dan jij om hen, zal ook altijd zo zijn. En soms liegen die mensen, of doen alsof ze meer om je geven dan waar is, voor seks. En als je daar in meegaat en je wordt daarna afgeserveert dan is dat stom maar een goede les. Jij hebt nieteens seks gehad met deze jongen, hoe kan je dan klagen, behalve als je verliefd bent?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:57 schreef Adreamer het volgende:
[..]
Nee nee, maar dat komt omdat ik zelfrespect heb. Als ik dat niet had gehad, dan wel.
maar het feit dat hij me enkel s nachts smst om nog ff langs te komen zegt al genoeg over zijn intenties toch? Hij hoopt alsnog op seks, en ik gaf meer om hem dan hij om mij....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |