abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94416796
Ja, wat zal ik zeggen... same old story, not much to say, hearts are broken every day ;)

Ik ben ontzettend naief geweest, ben met open ogen in de versiertrucjes en onzin van iemand getrapt. Alles wat ik had voorspeld en waar ik bang voor was is uitgekomen en nu heb ik pijn.

Alleen wat ik zo slecht kan verdragen, is de laffe manier waarop de (okee, vrij korte) relatie is beeindigd. De ene dag lig ik nog met iemand in bed, worden er allerlei lieve dingen tegen me gezegd... Amper 2 dagen later heeft hij genoeg van me, word ik via de mail gedumpt, maar niet door middel van een aardige, eerlijke, open mail... maar een mail waarin IK de schuld krijg.
Vervolgens is alle contact ineens onmogelijk geworden... er even normaal over praten is teveel voor meneer. De meneer die mij wel wist te vinden en tegen mij wist te slijmen toen het hem goed uitkwam.

Nou is mijn vraag.. herkent iemand dit? Is het nou werkelijk zo veel moeite om even met iemand te praten? De pijn die ik heb is al erg genoeg, waarom moet het op zo'n manier? Het is zo laf om iemand anders de schuld in de schoenen te schuiven, als je er zelf genoeg van hebt.

Nog tips, ideeen, ervaringen, inzichten? :+
pi_94416954
Je er niet zo druk over maken.
Als hij je zo dumpt is het allemaal niet waard geweest en moet je je er eigen ook niet zo druk over maken lijkt me.

Vaak durven ze je niet onder ogen komen of willen ze je geen pijn zien doen. En ja dan kun je worden gedumpt door een telefoontje, smsje, mailtje.
  maandag 21 maart 2011 @ 13:32:58 #3
333374 Lithia
Too serious
pi_94417013
Gedumpt worden is sowieso niet leuk. De manier waarop je gedumpt wordt zegt ook iets over de persoon.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_94417213
Ja dat is waar, de manier waarop iemand je dumpt zegt zeker iets over de persoon. :)
Dus dat zal ik ook zeker in gedachten houden.
En op zich maakt het me niet zoveel uit dat het via de mail is, maar er zijn 2 dingen waar ik moeite mee heb en waar ik echt slecht mee om kan gaan:
1) Ik krijg de schuld, terwijl ik zeker weet dat hij gewoon niet meer genoeg gevoelens heeft, maar ik wou dat ie dat dan gewoon zou zeggen
2) Ik krijg geen contact meer. Ik heb het diverse keren geprobeerd, misschien komt dat wanhopig over, maar ik laat mensen gewoon niet makkelijk los. En hij weet dat. Volgens mij weet hij best dat hij het makkelijkste van mij af komt door er even normaal met me over te praten, of desnoods normaal over te mailen. Ik verdien dat ook gewoon, ben hartstikke lief voor hem geweest. De vraag is alleen... waarom wil hij dat niet... ik kan me daarin moeilijk inleven, je moet dan toch wel heel gevoelloos en hard zijn.
  maandag 21 maart 2011 @ 13:39:00 #5
242989 JamFlava
Ik heb hier ook tekst staan.
pi_94417217
Heet hij Jeroen?
  maandag 21 maart 2011 @ 13:39:07 #6
262 Re
Kiss & Swallow
pi_94417224
iets met negatieve energiebalans... stop geen energie in onnodige dingen dus laat het lekker varen en richt je op de dingen om je heen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_94417357
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:39 schreef JamFlava het volgende:
Heet hij Jeroen?
Ja, hoe weet je dat?? ;)

Nee.
  maandag 21 maart 2011 @ 13:44:32 #8
242989 JamFlava
Ik heb hier ook tekst staan.
pi_94417445
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:42 schreef JustKiss het volgende:

[..]

Ja, hoe weet je dat?? ;)

Nee.
Had gekund. Iemand die ik ken (Jeroen) doet het ook via de mail.
Eerst elke keer afspreken om sex te hebben, en dan als hij geen zin meer heeft doet hij bot en stuurt hij een mail of sms dat hij verder niets wil en wou.
Je moet ook niet zo snel met een jongen het bed induiken. Als hij moeite en tijd in je steekt voelt hij echt iets voor je. Als hij al heel snel sex wil en anders raar en bot doet, dan weet je hoe hij in elkaar zit.
pi_94417735
Sowieso weet je nooit of je iemand echt kunt vertrouwen. Je kunt ook jaren een relatie hebben en dan op het eind er achter komen dat alles bedrog was.

Laatst heb ik nog bij een goede vriendin van me gezeten omdat ze 4jaar een relatie had en bleek dat hij eens in de paar maanden ook met eeen ander het bed in dook. Ze had niets door, want hij zij dat hij moest overwerken. Ze is gedumpt via smsje 'het is uit, je spullen staan daar. Hou de rest maar'

Het is dus sowieso moeilijk te weten hoe iets nu werkelijk zit. Maar wanneer iemand in notime met je in bed duikt kun je ook niet altijd alles ervan verwachten.
pi_94417858
Wat een sukkel, wees blij

Gedumpt worden door iemand die toch niks voorsteld is ook niks
pi_94418382
Ja, dat is nog het stomste... ik wist eigenlijk al wel hoe hij in elkaar zat.
Ik heb gewoon al mijn principes laten varen, ik heb me totaal niet gehouden aan hoe ik ben en wat ik belangrijk vind, maar ben veel te snel in de "relatie" gedoken. Terwijl ik juist wat rustiger aan wilde doen. Had ik ook moeten doen. Normaal heb ik ook helemaal niet snel seks met iemand. Nu weet ik ook weer meteen waarom.

Pfffff.. de mannen die zeggen niet zo te zijn als al die anderen, blijken altijd erger te zijn dan al die anderen bij elkaar.

En die mail van die Jeroen vind ik zo slecht nog niet.. dan weet je tenminste waar je aan toe bent. ;) Beter dan iemand die doet alsof ie een relatie wil, en je dan vervolgens heel onverwachts dumpt en doet alsof het je eigen schuld is en er nog een paar kwetsende opmerkingen achteraan gooit, en vervolgens doet alsof je nooit bestaan hebt. En dat krap 2 dagen nadat je nog alles voor hem was. Ik vind dat best ziek eigenlijk.

Als hij zo stoer was om vanalles te beweren, dan vind ik eigenlijk dat ie ook maar zo stoer moet zijn om de consequenties daarvan te aanvaarden. En dat houdt op z'n minst in even respectvol met iemand omgaan en praten. Anders had ie al die onzin ook niet hoeven zeggen, ik heb 'm zo vaak gevraagd dat niet te doen.
pi_94418744
Hoe kort is kort? Als het om een paar weken gaat moet je niet zeuren, anders terechte klacht, maar je doet er toch niets aan.
pi_94418837
Ik herken veel dingen in je verhaal.

Ik voel me zelf ook gekwetst door een jongen die onduidelijk deed.

Ik zal het proberen de situatie te schetsen:

- Hij denkt alleen aan zichzelf volgens mijn huisgenootjes, die horen namelijk mijn kant van het verhaal en zien hoeveel pijn me dit heeft gedaan. Reden dat zij dit zeggen is dat hij
1) Meestal s nachts nadat ik hem in een kroeg heb gezien een smsje stuurt of ik nog wakker ben, en omdat ik zoveel om hem gaf heb ik dat een keer toegelaten (afgelopen keer niet meer want het doet me gewoon zoveel pijn) en heb ik lekker met hem gepraat en geknuffeld, hij ontkende natuurlijk dat hij voor seks kwam...... Maar diep in mijn hart weet ik dat ik niet meer dan een neuksletje ben voor hem en dat doet ZO ontzettend pijn. Ik kan het ook niet loslaten omdat ik om hem gegeven heb. Als ik hem nooit meer zou zien zou ik over hem heen kunnen komen, maar als ik hem af en toe zie dan denk ik weer aan hem, aan de fijne momenten, etc.
2) Hij stuurt nog gemene smsje ofzo, de manier waarop hij me kwetst is door gewoon niet te antwoorden op smsjes als het hem uitkomt.
3) Hij heeft blijkbaar een probleem, anders zou hij niet zo met mij omgaan en zo liegen, want hij zegt dat hij om me geeft, maar uit zijn daden blijkt wat anders. Waarom probeert hij nog steeds om seks met me te hebben? Ik ga dat toch niet hebben, als hij me alleen als neuksletje ziet. Anderszijds geeft hij me wel een goed gevoel om momenten dat hij lieve woordjes fluistert en knuffelt, maar ja, als ik me dan achteraf zo kut voel is dat het niet waard. Maar hoe vergeet ik hem dan? Hoe kan ik zoveel gegeven hebben om iemand die dat niet waard is?!
4) Ben ik alleen goed voor een aantal keer na het stappen samen te zijn?!

Ik haat deze situatie. En moet me erover heen zetten. Ook al heeft het pijn gedaan, jammer. Ik wil iemand die echt om me geeft, niet een of andere lamzak die doet alsof en alleen maar een slippertje wil maken.... Ben ook blij dat ik nog niet met hem naar bed ben geweest.

Ik ben ook best wel kwaad.... maar hoe kan ik dan nog om hem geven, als hij niks om mij geeft? Tja, misschien doordat ik hem weer gezien heb en hij een smsje stuurde.
There you go day and night, Up in the clouds flying so high. You see things that make your big heart sing, Like flowers, trees and pretty things. Dream on dreamer and might life get in your way... release yourself and fly away
pi_94418924
Het gaat om krap 2 maanden, maar wel om vrij veel en persoonlijk contact... dus niet 1x per week zien ofzo. Maar hoezo niet zeuren... als je iemand eerst de wereld belooft en er dan ineens geen zin meer in hebt, kun je toch tenminste een beeeeetje normaal en respectvol doen. Denk ik dan. :?
pi_94418994
@ Adreamer: ja, klinkt wel enigszins herkenbaar ja ;)
Nog een kleine toevoeging dan, naar aanleiding van jouw verhaal: ik wou denk ik zo graag GEEN neuksletje zijn voor iemand, dat ik er uiteindelijk, blijkbaar, toch een geworden ben :S
pi_94419145
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:07 schreef JustKiss het volgende:
Ja, dat is nog het stomste... ik wist eigenlijk al wel hoe hij in elkaar zat.
Ik heb gewoon al mijn principes laten varen, ik heb me totaal niet gehouden aan hoe ik ben en wat ik belangrijk vind, maar ben veel te snel in de "relatie" gedoken. Terwijl ik juist wat rustiger aan wilde doen.
Dan ben je toch ook gewoon de schuld?
pi_94419197
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:25 schreef again1928 het volgende:

[..]

Dan ben je toch ook gewoon de schuld?
Nou lekker dan :P
pi_94419558
quote:
Het gaat om krap 2 maanden, maar wel om vrij veel en persoonlijk contact... dus niet 1x per week zien ofzo. Maar hoezo niet zeuren... als je iemand eerst de wereld belooft en er dan ineens geen zin meer in hebt, kun je toch tenminste een beeeeetje normaal en respectvol doen. Denk ik dan.
Als je jezelf binnen zo'n korte tijd helemaal geeft aan een persoon en ook gelijk zijn praatjes gelooft, dan kunnen dit soort dingen gebeuren. Er zijn nou eenmaal eikels in de wereld. Leer er maar mee leven.
pi_94419592
Waar gaf hij jou de schuld van? En hoe persoonlijk/onpersoonlijk was het mailtje?
ik herken het wel van vroeger. :P
pi_94419651
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:21 schreef JustKiss het volgende:
@ Adreamer: ja, klinkt wel enigszins herkenbaar ja ;)
Nog een kleine toevoeging dan, naar aanleiding van jouw verhaal: ik wou denk ik zo graag GEEN neuksletje zijn voor iemand, dat ik er uiteindelijk, blijkbaar, toch een geworden ben :S
Hoe bedoel je dat, dat je uiteindelijk als een neuksletje behandeld werd omdat je het juist niet wou?

Eikels zeg. Dat je zomaar iemand zo kan behandelen, als neuksletje, terwijl je doet alsof diegene meer waard voor je is....
ik hou niet van oneerlijke mensen die vooral aan zichzelf denken.
There you go day and night, Up in the clouds flying so high. You see things that make your big heart sing, Like flowers, trees and pretty things. Dream on dreamer and might life get in your way... release yourself and fly away
pi_94419932
@ Adreamer: helemaal met je eens, natuurlijk... ik snap soms echt niet hoe gemeen mensen kunnen zijn tegenover anderen. Al helemaal na alle persoonlijke gesprekken die we gevoerd hebben, hij weet hoe ik ben en hoe hard het voor mij aan zal komen dat hij mij zo behandelt. Toch doet hij het. Gewetenloos en egoistisch is dat. Maar dat is hij waarschijnlijk ook gewoon.

@ trekeennummertje: hij gaf mij de schuld om iets wat ik hem gesmst had. Dat had hem zogenaamd aan het denken gezet. Feit is dat het gewoon een makkelijk excuus is om van me af te komen, hij zocht al langer naar een excuus.
  maandag 21 maart 2011 @ 14:46:55 #22
324937 Sardonical-Jope
De tijd vliegt slecht.
pi_94420081
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:37 schreef Adreamer het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat, dat je uiteindelijk als een neuksletje behandeld werd omdat je het juist niet wou?

Eikels zeg. Dat je zomaar iemand zo kan behandelen, als neuksletje, terwijl je doet alsof diegene meer waard voor je is....
ik hou niet van oneerlijke mensen die vooral aan zichzelf denken.
Jij hebt nooit seks gehad met jouw vent schrijf je toch?
Alleen als lichaam en geest vrij zijn van angst en pijn kan de storm in het ziel tot rust komen.
Begeerte is het enige van waarde. Veel eten, geld, drank, drugs: allemaal lachwekkende pogingen dit te vergeten. Elk mini-zelfmoorden, zonder bevrediging.
pi_94420515
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:46 schreef Sardonical-Jope het volgende:

[..]

Jij hebt nooit seks gehad met jouw vent schrijf je toch?
Nee nee, maar dat komt omdat ik zelfrespect heb. Als ik dat niet had gehad, dan wel.
maar het feit dat hij me enkel s nachts smst om nog ff langs te komen zegt al genoeg over zijn intenties toch? Hij hoopt alsnog op seks, en ik gaf meer om hem dan hij om mij....
pi_94420575
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:43 schreef JustKiss het volgende:
@ Adreamer: helemaal met je eens, natuurlijk... ik snap soms echt niet hoe gemeen mensen kunnen zijn tegenover anderen. Al helemaal na alle persoonlijke gesprekken die we gevoerd hebben, hij weet hoe ik ben en hoe hard het voor mij aan zal komen dat hij mij zo behandelt. Toch doet hij het. Gewetenloos en egoistisch is dat. Maar dat is hij waarschijnlijk ook gewoon.

@ trekeennummertje: hij gaf mij de schuld om iets wat ik hem gesmst had. Dat had hem zogenaamd aan het denken gezet. Feit is dat het gewoon een makkelijk excuus is om van me af te komen, hij zocht al langer naar een excuus.
Echt waar JustKiss het is net een vrouw..
Niet lullig bedoeld naar vrouwen toe. Maar wil je zo'n emotioneel kwetsbare vriend of niet?
  maandag 21 maart 2011 @ 15:00:15 #25
324937 Sardonical-Jope
De tijd vliegt slecht.
pi_94420628
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:57 schreef Adreamer het volgende:

[..]

Nee nee, maar dat komt omdat ik zelfrespect heb. Als ik dat niet had gehad, dan wel.
maar het feit dat hij me enkel s nachts smst om nog ff langs te komen zegt al genoeg over zijn intenties toch? Hij hoopt alsnog op seks, en ik gaf meer om hem dan hij om mij....
Dus je zeurt om niks? Er zijn altijd mensen die minder om jou geven dan jij om hen, zal ook altijd zo zijn. En soms liegen die mensen, of doen alsof ze meer om je geven dan waar is, voor seks. En als je daar in meegaat en je wordt daarna afgeserveert dan is dat stom maar een goede les. Jij hebt nieteens seks gehad met deze jongen, hoe kan je dan klagen, behalve als je verliefd bent?
Alleen als lichaam en geest vrij zijn van angst en pijn kan de storm in het ziel tot rust komen.
Begeerte is het enige van waarde. Veel eten, geld, drank, drugs: allemaal lachwekkende pogingen dit te vergeten. Elk mini-zelfmoorden, zonder bevrediging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')