abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94415682
Bij deze biedt ik mijn golf cabrio te koop aan.
Km stand 139.xxx
brandstof benzine
1.8
kleur rood

auto is altijd dealeronderhouden en is ook in het bezit van een kloppende NAP, en ingevulde onderhoudsboekjes.

auto staat nu bij mijn ouders thuis in de garage vandaar even niet meer foto's deze zal ik bij interesse zo snel mogelijk maken.

vraagprijs 2650,-
  maandag 21 maart 2011 @ 13:14:41 #2
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_94416382
Waar staat de auto? En hoe is het met de roest en dergelijke?
Domo Arigato!
pi_94417922
Mooie auto!! Ik rij hem zelf namelijk ook. Heerlijke auto ook in de zomer. Prijs is heel erg netjes!! suc6 met de verkoop
pi_94433783
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:14 schreef Black_Ninja het volgende:
Waar staat de auto? En hoe is het met de roest en dergelijke?
roest bijna niets alleen een heel klein putje op het linkerachterscherm denk aan de grote van een stip van een stift waar wat oppervlakteroest zit, verder strak.
Auto staat momenteel nog in brabant maar ik studeer in utrecht dus daar bezichtigen is eventueel ook mogelijk.
pi_94434561
Hee, jij komt me bekend voor.

Volgens mij ben jij dit; [TK] Studieboeken, marketing, communicatie, management

Waar ik twee jaar geleden een boek van heb gekocht, na twee weken (en elke dag online, maar geen reacties op PM) het bonnetje van versturen 'kwijt' was toen het niet aan kwam, en daarna helemaal niks meer liet weten..

Of je hebt de auto van deze persoon gekocht, maar die foto die stond toen in ze fobo (Fotoboek van User)..
pi_94436157
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:45 schreef DjimmyR het volgende:
Hee, jij komt me bekend voor.

Volgens mij ben jij dit; [TK] Studieboeken, marketing, communicatie, management

Waar ik twee jaar geleden een boek van heb gekocht, na twee weken (en elke dag online, maar geen reacties op PM) het bonnetje van versturen 'kwijt' was toen het niet aan kwam, en daarna helemaal niks meer liet weten..

Of je hebt de auto van deze persoon gekocht, maar die foto die stond toen in ze fobo (Fotoboek van User)..
no shit Sherlock :o

TS mag een Pm sturen met uitleg naar VAcrew
Juin uit Eigen Tuin!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')