kon het niet latenquote:
Vriendjequote:Op maandag 21 maart 2011 12:38 schreef gianni61 het volgende:
ik lig op kantoor
door de aanhoudende stilte hier krijg ik wel meer werk af
Duivelshoertjequote:
Kut man ik wil neukenquote:
Moet ik onder je bureau kruipen?quote:
Warm hequote:
Kusje.quote:
Rick Astleyquote:
Gisteren Better off Ted gezien? Hij werd 2x gerickrolld in de lift.quote:
Jaquote:Op maandag 21 maart 2011 12:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gisteren Better off Ted gezien? Hij werd 2x gerickrolld in de lift.
ik ook hoor.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
Leuk. Inmiddels vind ik het gewoon een leuk nummer. Stomme Ez
Aan t werk?quote:
Die was en blijft gewoon geniaal van stoepquote:Op maandag 21 maart 2011 13:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik ook hoor.Sinds die Rickroll via PM van Stoep naar Ez.
ik ook.quote:
16.00 is voor mij al het startsignaalquote:
graag!quote:Op maandag 21 maart 2011 12:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet ik onder je bureau kruipen?
Idd. Was ook voor jou toch, omdat Ez je gerickrolld had?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die was en blijft gewoon geniaal van stoep
Hehhhhhh????quote:Op maandag 21 maart 2011 13:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Aan t werk?
ik heb foto's van je vriend gezien hihihihi
Oke kom eraanquote:
Hoi.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:10 schreef lipjes het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey
quote:Op maandag 21 maart 2011 13:10 schreef lipjes het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey
Ja stoep nam het op voor mequote:Op maandag 21 maart 2011 13:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Idd. Was ook voor jou toch, omdat Ez je gerickrolld had?
Die herinneringen aan de ONZ SC, ik word er helemaal week van
Stoep is lief.quote:
Die foto van FB zeker?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Aan t werk?
ik heb foto's van je vriend gezien hihihihi
Jaquote:
Does nie zo droogquote:
Bij mij zijn het er 4 hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 13:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wow, precies 3 regels vol, doe je goed
Van boven?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:22 schreef lipjes het volgende:
[..]
Heb last van droge lippen
maar wel goed hoor
En met Nu Beste Tieten?
ik heb beneden geen lipjesquote:Op maandag 21 maart 2011 13:23 schreef NBT het volgende:
[..]
Van boven?![]()
Mooizo!!
ja hier ook alles wel oke!
erg he, weet je wat je dan moet doenquote:Op maandag 21 maart 2011 13:26 schreef MaleDuck het volgende:
en dan nu ook nog de afterlunch dip er bovenop...
na ja, zal nog wel even aan het werk gaan...
Lipjesssssssssssquote:Op maandag 21 maart 2011 13:21 schreef lipjes het volgende:
[..]
Does nie zo droog
[..]
Bij mij zijn het er 4 hoor
roken...quote:Op maandag 21 maart 2011 13:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
erg he, weet je wat je dan moet doen
ff roken
Ja daar lik ik mijn lipjes wel voor af
quote:
Dan ga ik mezelf maar helpen...quote:
Het ging. Veel drama gehad zaterdag, ben weer verhuisd naar mn eigen crib. 's avonds fokmeet van t arnhem topic, daarna doorgereden naar Friesland, gisteren verjaardag van mn moeder.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:33 schreef lipjes het volgende:
[..]
en hoe was jou en iedereen zijn of haar weekend?
[..]
Viespeuk
wat was er gebeurd dat zaterdagquote:Op maandag 21 maart 2011 13:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het ging. Veel drama gehad zaterdag, ben weer verhuisd naar mn eigen crib. 's avonds fokmeet van t arnhem topic, daarna doorgereden naar Friesland, gisteren verjaardag van mn moeder.
en die van jou?
Heerlijk die lipjes van mijquote:
hartstikke leuk, als je een graafmachine hebt..quote:Op maandag 21 maart 2011 13:41 schreef lipjes het volgende:
[..]
wat was er gebeurd dat zaterdag
Maar wel redelijk hoewel druk.
bij mijn broer in de tuin bezig geweest, leuk hoor afgraven
Shake that asss *PETS*quote:Op maandag 21 maart 2011 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts shakes her fat ass (_(_) (_|_) (_)_)
Met de handquote:Op maandag 21 maart 2011 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hartstikke leuk, als je een graafmachine hebt..
samequote:
weer eens ontzettende ruzie gehad met mn nu dus ex. Heeft de hele week niks van zich laten horen, komt 'ie naderhand nog eens aanzetten dat hij tijd nodig had om na te denken. laat t dan weten ofzo, dan laat ik je wel met rust. Dus dik drama, vriend gebeld die gelijk hierheen kwam spurten (zit al sinds vorige week in mijn crib), samen naar Arnhem gegaan en t grootste deel van mn spullen opgehaald.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:41 schreef lipjes het volgende:
[..]
wat was er gebeurd dat zaterdag
Maar wel redelijk hoewel druk.
bij mijn broer in de tuin bezig geweest, leuk hoor afgraven
[..]
Heerlijk die lipjes van mij![]()
Nou ook lekker dan, geen leuk weekendje dus ?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
weer eens ontzettende ruzie gehad met mn nu dus ex. Heeft de hele week niks van zich laten horen, komt 'ie naderhand nog eens aanzetten dat hij tijd nodig had om na te denken. laat t dan weten ofzo, dan laat ik je wel met rust. Dus dik drama, vriend gebeld die gelijk hierheen kwam spurten (zit al sinds vorige week in mijn crib), samen naar Arnhem gegaan en t grootste deel van mn spullen opgehaald.
zeg maar gerust een kutweekend dan..quote:Op maandag 21 maart 2011 13:58 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nou ook lekker dan, geen leuk weekendje dus ?![]()
morguuh geakquote:Op maandag 21 maart 2011 14:03 schreef Sm0keZ het volgende:
Hallo allemaal!
Hebben we er nog een beetje zin in...?![]()
[..]
Da's weer duidelijk
quote:
Gasten, het is 2 uur smiddags op maandag...quote:
moe man... gister verjaardag van mijn verloofde.. vroeg op, laat in bed en vanmorgen weer vroeg opquote:
Sommige mensen zijn zelfs dán nog vrolijkquote:Op maandag 21 maart 2011 14:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Gasten, het is 2 uur smiddags op maandag...
Ben jij vrolijk?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn zelfs dán nog vrolijk
Goed bezig kerel, klinkt goed!quote:Op maandag 21 maart 2011 14:10 schreef tripack het volgende:
[..]
moe man... gister verjaardag van mijn verloofde.. vroeg op, laat in bed en vanmorgen weer vroeg op![]()
maar verder gaat het topdeze donderdag in ondertrouw
Toch nog net iets te koud voor een shirtje.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:12 schreef lipjes het volgende:
Ha die roker (crazy987 hier)
Wat is het btw heerlijk weer buiten
Ah, ben jij er ook nogquote:Op maandag 21 maart 2011 14:12 schreef lipjes het volgende:
Ha die roker (crazy987 hier)
Wat is het btw heerlijk weer buiten
helemaal niet hoor, loop er al heel de winter inquote:Op maandag 21 maart 2011 14:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Toch nog net iets te koud voor een shirtje.
Ja ik leef nog jaquote:Op maandag 21 maart 2011 14:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, ben jij er ook nog
Weertje is idd goed te doen, heb gister m'n groene racemonster maar weer eens uit de schuur vandaan getoverd
Motorrijden is voor mij een hobby, niet per se een vervoersmiddel.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:18 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja ik leef nog ja
ohoh, mooi weer motorrijders
Ik moet nog altijd een keer achteropquote:Op maandag 21 maart 2011 14:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, ben jij er ook nog
Weertje is idd goed te doen, heb gister m'n groene racemonster maar weer eens uit de schuur vandaan getoverd
Met een trui en jas erover jaquote:Op maandag 21 maart 2011 14:18 schreef lipjes het volgende:
[..]
helemaal niet hoor, loop er al heel de winter in
mja okequote:Op maandag 21 maart 2011 14:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Motorrijden is voor mij een hobby, niet per se een vervoersmiddel.
Heb een leaseauto voor de deur staan waar ik de benzine niet voor hoef te betalen, m'n motor is een stuk minder zuinig waarbij ik ook nog eens zelf de benzine mag betalen. Niet echt rendabel als je elke week minstens 250km woon-werkverkeer hebt
En hij ook bij jou ?quote:
Nee hoor, ja behalve als ik buitenkwam had ik een leren jack aan.quote:
dat zegt Smokez ook over jouwquote:
Nah, Kawa's zijn niet gemaakt voor regen, en al helemaal niet voor gladheidquote:Op maandag 21 maart 2011 14:24 schreef lipjes het volgende:
[..]
mja oke
doe mij maar gewoon rijden met elk weer
[..]
En hij ook bij jou ?
Jamaar ik heb er altijd al van gedroomd om een keer een ritje achterop jouw fiets mee te rijdenquote:
Ohw.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jamaar ik heb er altijd al van gedroomd om een keer een ritje achterop jouw fiets mee te rijden
hoezo is dat smerig?quote:
Ik noem het liefdevol.quote:
Vind je het gek?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja laat nou maar zitten, jij verwacht meteen weer heel andere dingen
Ja nogal!quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja nogal!
Als ik nou continu met vieze praat bij je aan zou komen begrijp ik je verwachting wel.. Maar zo ben ik toch ook weer niet?
nee, ik ben meestal degene met seks opmerkingquote:Op maandag 21 maart 2011 14:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja nogal!
Als ik nou continu met vieze praat bij je aan zou komen begrijp ik je verwachting wel.. Maar zo ben ik toch ook weer niet?
quote:
had dan toch maar wel antwoord gegevenquote:
neeee!!quote:
hahahaha, echt hequote:Op maandag 21 maart 2011 14:46 schreef tripack het volgende:
[..]
had dan toch maar wel antwoord gegeven
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:36 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ken maar beter geen antwoord geven toch.
FML/fuck our livesquote:
Nou dan.quote:
wat was de vraagquote:Op maandag 21 maart 2011 14:46 schreef NBT het volgende:
[..]
hahahaha, echt he![]()
Maarja, die kan jij ook wel geven toch
Dat wil ik ook weer niet zeggenquote:
Ja. 1 van mn huisgenoten woonde samen met r vriend (in 2 kamers), zijn sinds gisteren uit elkaar. Nu haar helpen al haar spullen naar haar kamer te slepen, maar dat kan alleen als zijn spullen op zijn kamer zijn. En hij is er niet.quote:
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. 1 van mn huisgenoten woonde samen met r vriend (in 2 kamers), zijn sinds gisteren uit elkaar. Nu haar helpen al haar spullen naar haar kamer te slepen, maar dat kan alleen als zijn spullen op zijn kamer zijn. En hij is er niet.
Dat onder andere.. Ook nog promotie op t werk, sporten gaat weer lekker, alles gaat gewoon weer goedquote:Op maandag 21 maart 2011 14:49 schreef NBT het volgende:
[..]
Nou dan.
Verder alles oke met Sm0kieeeee, waarom ben je zo blij? Is het het weer? Is het de Lente? is het de Liefde?
je bent weer helemaal de oudequote:Op maandag 21 maart 2011 15:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat onder andere.. Ook nog promotie op t werk, sporten gaat weer lekker, alles gaat gewoon weer goed
aha nu ben je een echte baasquote:Op maandag 21 maart 2011 15:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat onder andere.. Ook nog promotie op t werk, sporten gaat weer lekker, alles gaat gewoon weer goed
Valkenswaard? Ga je naar Domination place?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:02 schreef gianni61 het volgende:
pff, heb nu alweer zin in weekend.
volgende weekend gezellig met een man of 20 in een vakantiehuisje in valkenswaard
hmm, klinkt aanlokkelijk. waar ligt die?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Valkenswaard? Ga je naar Domination place?
Valkenswaard.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, klinkt aanlokkelijk. waar ligt die?
nee, we gaan rustig een beetje lasergamen, survivallen, zwemmen en natuurlijk bier drinken.
zegt me niet heel veel (iets met microsoftquote:Op maandag 21 maart 2011 15:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
SMF Manager, als je bekend bent met MOF4
succes, ik nog 3 kwartier, maar wil ook niet echt opschietenquote:
Nee he, het is hier op werk nu echt super rustig dus de tijd gaat ook niet echt snel, en dit topic werkt ook niet echt mee...quote:Op maandag 21 maart 2011 15:43 schreef tripack het volgende:
[..]
succes, ik nog 3 kwartier, maar wil ook niet echt opschieten
Heel goed, werktijd dient men ten alle tijde te vermelden in kwartiertjesquote:Op maandag 21 maart 2011 15:43 schreef tripack het volgende:
[..]
succes, ik nog 3 kwartier, maar wil ook niet echt opschieten
Oja, om er nog maar even aan toe te voegen;quote:Op maandag 21 maart 2011 15:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Toch wel?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja, om er nog maar even aan toe te voegen;
Ben ook alweer 3 weken gestopt met roken (naja, over een kwartiertje of 33) en zal ook binnenkort verhuizen naar een mooie eengezinswoning in Beverwijk
hihihihi, heeeeeequote:
Ohwja...quote:Op maandag 21 maart 2011 15:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heel goed, werktijd dient men ten alle tijde te vermelden in kwartiertjes
ik heb mijn buurtgenoot (tdrone) hier ook al een tijd niet meer gezien..quote:Op maandag 21 maart 2011 15:48 schreef Koen66 het volgende:
heb hier afgelopen week ook aardig verzaakt
Inderdaad, waar is hij dan.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb mijn buurtgenoot (tdrone) hier ook al een tijd niet meer gezien..
dat is waar jahquote:Op maandag 21 maart 2011 15:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heel goed, werktijd dient men ten alle tijde te vermelden in kwartiertjes
diep triest is hetquote:Op maandag 21 maart 2011 15:50 schreef NBT het volgende:
[..]
Inderdaad, waar is hij dan.
Iedereen verdwijnt opeens nou cc er niet meer is
vanmorgen nog.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
diep triest is het
Iemand nog iets van CC gehoord?
zit ze in een fok afkickkliniek?quote:
Ze zit nog steeds op fok, maar dan heeft ze alleen lees rechtenquote:Op maandag 21 maart 2011 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zit ze in een fok afkickkliniek?
als ik zoveel deed posten als haar en dan meteen cold-turkey moest gaan zou ik gillend gek worden
Jij.quote:
ja maar niks terug kunnen zeggen is knap frustrerendquote:Op maandag 21 maart 2011 15:52 schreef NBT het volgende:
[..]
Ze zit nog steeds op fok, maar dan heeft ze alleen lees rechten
Ik weet wal wat mensenquote:
CC als je dit leest:quote:Op maandag 21 maart 2011 15:52 schreef NBT het volgende:
[..]
Ze zit nog steeds op fok, maar dan heeft ze alleen lees rechten
Klopt.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja maar niks terug kunnen zeggen is knap frustrerend
Ze zit ook op een ander forum.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zit ze in een fok afkickkliniek?
als ik zoveel deed posten als haar en dan meteen cold-turkey moest gaan zou ik gillend gek worden
Dat wist ik dan weer niet.quote:
heeft ze tegen mij gezegd ooit.quote:
ben benieuwd hoe snel je een pm hebt gehadquote:Op maandag 21 maart 2011 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
CC als je dit leest:
WANNEER GAAN WE NEUKEN?
het zou goed zijn voor mn nachtrust als ik eens op tijd naar bed zou gaan en zou kunnen uitslapenquote:Op maandag 21 maart 2011 15:57 schreef Koen66 het volgende:
het zou voor mn nachtrust goed zijn om ff een ban te krijgen hier
Je hoeft niet te fokken savonds/snachts.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:57 schreef Koen66 het volgende:
het zou voor mn nachtrust goed zijn om ff een ban te krijgen hier
ik heb afgelopen week heel weinig geslapenquote:Op maandag 21 maart 2011 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zou goed zijn voor mn nachtrust als ik eens op tijd naar bed zou gaan en zou kunnen uitslapen
gelukkig mag ik vrijdag vrij pakken
afgelopen nacht lag ik voor 10 uur al in bed. de 2 nachten ervoor waren het probleem.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik heb afgelopen week heel weinig geslapenLaatste 2 nachten pas weer
7 minuten..quote:Op maandag 21 maart 2011 15:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe snel je een pm hebt gehad
's nachts zit ik niet zoveel op fokquote:
quote:
Niet zoveel zuipen dan.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
afgelopen nacht lag ik voor 10 uur al in bed. de 2 nachten ervoor waren het probleem.
vrijdagavond naar de kroeg. dan 6 uur slapen, dan 10 uur bomen snoeien.
zaterdagavond naar de kroeg, dan 5 uur slapen, dan handballen. daarna kapot zijn
ja, maar er is dan altijd zo'n ontzettend mooi meisje in de kroeg. (samen met haar vriendquote:
Ik zal de volgende keer alleen komen...quote:Op maandag 21 maart 2011 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar er is dan altijd zo'n ontzettend mooi meisje in de kroeg. (samen met haar vriend)
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:06 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer alleen komen...
oohwwwww faalende...........quote:Op maandag 21 maart 2011 16:11 schreef gianni61 het volgende:
kudt, ik ben mijn boodschappenlijstje thuis vergeten
Ga je mijn kudt met dt overnemen?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:11 schreef gianni61 het volgende:
kudt, ik ben mijn boodschappenlijstje thuis vergeten
Ik ook.quote:
ik ookquote:
is die van jou?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga je mijn kudt met dt overnemen?
Ben trots op jequote:Op maandag 21 maart 2011 16:11 schreef NBT het volgende:
Nog (uuhhmmmmmm ff tellen....)...... 5 kwartier te gaan....
ik zie nooit iemand anders t gebruiken eigenlijkquote:Op maandag 21 maart 2011 16:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is die van jou?
ik heb hem eigenlijk al sinds ik op geenstijl/dumpert zat..
DONDERDAG MINIMEET BIJ MIJ THUISquote:
haha ik kan pas na 1 uurquote:Op maandag 21 maart 2011 16:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
DONDERDAG MINIMEET BIJ MIJ THUIS
alweer? Ben je alweer bijna door je vakantiedagen heen?quote:
hoe laat?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
DONDERDAG MINIMEET BIJ MIJ THUIS
Neequote:Op maandag 21 maart 2011 16:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
alweer? Ben je alweer bijna door je vakantiedagen heen?
ik weet het, maar verslaving, jeweetz....quote:Op maandag 21 maart 2011 15:59 schreef NBT het volgende:
[..]
Je hoeft niet te fokken savonds/snachts.
jep, ik volg je voorbeeld, tot morgenquote:
Ik ben niet verslaafd hoor!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet het, maar verslaving, jeweetz....
Ik slaap tot 1 uur.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:17 schreef tripack het volgende:
[..]
haha ik kan pas na 1 uur
tenzij ik nog andere plannen heb
Nee, alleen flink afhankelijkquote:
Nonsens!quote:
Echt nietquote:
Doeg!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Echt niet
Maar moest nog even afsluiten en werkkleding uit doen... maar ben nu klaar om te gaan
Ben je weer wakker jongen.quote:
Ik ook!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:35 schreef NBT het volgende:
Ik ga morgen van 9 tot 12 zonder fok proberen
quote:
Cold Turkeyquote:Op maandag 21 maart 2011 16:35 schreef NBT het volgende:
Jepquote:
wil LG weer even meekijken?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:35 schreef NBT het volgende:
Nee ik moet een app testen morgen ochtendquote:Op maandag 21 maart 2011 17:14 schreef MaleDuck het volgende:
u
[..]
wil LG weer even meekijken?
Feli Huppel!
beter!!quote:
Jaquote:Op maandag 21 maart 2011 17:15 schreef NBT het volgende:
[..]
beter!!![]()
![]()
Het begint ergens op te lijken dus!!!!
![]()
Dan zal ik je morgen wel wegsturen tussen 9 en 12quote:Op maandag 21 maart 2011 17:15 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee ik moet een app testen morgen ochtend
Ik kan dan niet eens fokken want dan zit ik achter een thinclient, en op de test omgeving ken je niet internetten..quote:Op maandag 21 maart 2011 17:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan zal ik je morgen wel wegsturen tussen 9 en 12
Zet raph maar weer aan t werkquote:Op maandag 21 maart 2011 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
Mn ex is nu al die pakken naar boven aan het sjouwen![]()
Als hij daar klaar mee is ga ik naar de IKEA mn bed bestellen![]()
Het doel is om dan woensdag klaar te zijn met de vloer en mn bed te hebben en dan ga ik donderdag gewoon omdat het kan de hele dag vanuit mn bed FOK!ken
ooohww goed bezig!! Dat zou helemaal nice zijn inderdaad dat je donderdag zo goed als klaar ben ermee!quote:Op maandag 21 maart 2011 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
Mn ex is nu al die pakken naar boven aan het sjouwen![]()
Als hij daar klaar mee is ga ik naar de IKEA mn bed bestellen![]()
Het doel is om dan woensdag klaar te zijn met de vloer en mn bed te hebben en dan ga ik donderdag gewoon omdat het kan de hele dag vanuit mn bed FOK!ken
Een grote uitdaging is het dus niet eensquote:Op maandag 21 maart 2011 17:18 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik kan dan niet eens fokken want dan zit ik achter een thinclient, en op de test omgeving ken je niet internetten..
Daarom zei ik het ook!quote:Op maandag 21 maart 2011 17:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Een grote uitdaging is het dus niet eens
Raph moet ik helpen sjouwen?quote:
Wil hij bewijzen dat hij man is?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Raph moet ik helpen sjouwen?
- Nee ga jij maar zitten
Vergeefse moeitequote:Op maandag 21 maart 2011 17:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wil hij bewijzen dat hij man is?
Doei boobsquote:
quote:
quote:
Ik ook. En morgen een bank hopelijk.quote:
Ik ben anders nog klaarwakkerquote:
Jij bent idd eng wakkerquote:
Nee hij moet mij entertainen op den skaipsquote:
Nog geen zin in.quote:
Heb ik wel, volgens mij ergens, maar gebruik ik niet joh... Maar, alsof wij gaan bellenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nog geen zin in.
Overigens, heb jij geen skype?
Wil je niet bellen met buikje dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:33 schreef NBT het volgende:
[..]
Heb ik wel, volgens mij ergens, maar gebruik ik niet joh... Maar, alsof wij gaan bellen
Ik haat bellen, maakt niet uit met wie.... ik heb een kutstem!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je niet bellen met buikje dan?
Weet je hoe geil die jingle van jou klinktquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:34 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik haat bellen, maakt niet uit met wie.... ik heb een kutstem!
Ja, dat wil jijquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:33 schreef NBT het volgende:
[..]
Heb ik wel, volgens mij ergens, maar gebruik ik niet joh... Maar, alsof wij gaan bellen
Echt nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:34 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik haat bellen, maakt niet uit met wie.... ik heb een kutstem!
heb je die gehoord?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je hoe geil die jingle van jou klinkt
Die komt vrij regelmatig voorbij jaquote:
quote:
OMGquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die komt vrij regelmatig voorbij ja
Hahaha, uhm. Ok. Dan kan je toch ook gewoon bellen?quote:
Skaip is leuker, geloof mijquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:39 schreef NBT het volgende:
[..]
Hahaha, uhm. Ok. Dan kan je toch ook gewoon bellen?
Dat kost geld, dit is gratisquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:39 schreef NBT het volgende:
[..]
Hahaha, uhm. Ok. Dan kan je toch ook gewoon bellen?
Dat ookquote:
quote:
Hoezo, je hoort elkaar dan toch hetzelfde?quote:
wtf airco?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kost geld, dit is gratis![]()
En leuk hoor, het lijkt net alsof Bart in een airco zit
Muts!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:40 schreef NBT het volgende:
[..]
Hoezo, je hoort elkaar dan toch hetzelfde?
Echt?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Iedereen vind zn eigen stem niet super mooi, zeker als je m terugluistert. Ik zou me er niet te druk om maken hoor wederhelft![]()
Ja hij maakt herrie niet te zuinigquote:
Ohw, okee.... moet ik jullie dan ff toevoegen ofzo of naja voeg mij maar toe want ik snap dat toch niet..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Muts!!
Gewoon skaipen met Bart (ons) de volgende keer
Jep, en jou stem is gewoon een mooie stem die bij je past. Dat je het even weetquote:
Ohwjeee, wil ik dan wel skypen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hij maakt herrie niet te zuinig
Dan moet je even je skaipname naar ons pmen ofzoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:42 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohw, okee.... moet ik jullie dan ff toevoegen ofzo of naja voeg mij maar toe want ik snap dat toch niet..
Ghehe, dankjewel denk ik dan maar!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, en jou stem is gewoon een mooie stem die bij je past. Dat je het even weet
Hoe kom ik daarachter?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet je even je skaipname naar ons pmen ofzo
Jaquote:
Als je aangemeld bent op skaip staat dat bovenin het venster ergensquote:
Doen dat je je wachtwoord vergeten bent, zo ben ik ook achter de mijne gekomenquote:
Alstu, denk ik dan maarquote:
Hahahaha handige harry...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doen dat je je wachtwoord vergeten bent, zo ben ik ook achter de mijne gekomen
Zo klopt hijquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:43 schreef NBT het volgende:
Oke kan niks vinden, dan kijk ik thuis wel ff vanavond..
Hip hoor!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Alstu, denk ik dan maar![]()
Skype... nope, dat heb ik niet... feMaleDuck heeft het wel, dat dan weer wel!
Ik ben enorm hip! Maar zie het nut van skype niet zo... behalve als je vrienden in het buitenland heb zitten... zoals feMaleDuckquote:
Ik wil vanavond best kijken. Maar ik gaat vanavond niet skypen..quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:45 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik wil vanavond best kijken. Maar ik gaat vanavond niet skypen..
Ja zo denk ik er ook over, maar als die 2 zo graag willen skypen dan kan datquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben enorm hip! Maar zie het nut van skype niet zo... behalve als je vrienden in het buitenland heb zitten... zoals feMaleDuck
Heb elke avond al wat staan om te doen deze week.. dus misschien donderdag of vrijdag overdag ofzoquote:
Zeker, maar ach... eerst even rustig wakkerwordenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:46 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja zo denk ik er ook over, maar als die 2 zo graag willen skypen dan kan dat
Dan slaap ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:46 schreef NBT het volgende:
[..]
Heb elke avond al wat staan om te doen deze week.. dus misschien donderdag of vrijdag overdag ofzo
Slaap Lekker Buikje!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:47 schreef Ezechielk het volgende:
En nu ga ik de wereld vanuit de binnenkant van mijn ogen bekijken. Welterusten!
Welterusten dan maar.quote:
Slaap zachtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:47 schreef Ezechielk het volgende:
En nu ga ik de wereld vanuit de binnenkant van mijn ogen bekijken. Welterusten!
limboquote:
half 6pack!quote:
ja gelijk heb je....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zeker, maar ach... eerst even rustig wakkerworden
ben een beetjeen voel mn spieren wel aardig...
Dan ben ik gewoon thuis. Dan lig ik ook de hele dag in MIJN bedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:46 schreef NBT het volgende:
[..]
Heb elke avond al wat staan om te doen deze week.. dus misschien donderdag of vrijdag overdag ofzo
Je heb een bed!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ben ik gewoon thuis. Dan lig ik ook de hele dag in MIJN bed
Lekker he!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:50 schreef gianni61 het volgende:
lekker actief hier op de vroege morgen..
En een vloerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |