Op wat voor fornuis ga je koken? gas, electrisch, inductie?quote:Op maandag 21 maart 2011 12:02 schreef _evenstar_ het volgende:
Die zit vast met zijn gedachten bij brownies oiddoor de cholade in kom.
Niets mis mee, toch?quote:
Jaquote:Op maandag 21 maart 2011 12:00 schreef golfer het volgende:
Of hij had niet in de gaten dat ie de vorige sloot?
Browniesquote:Op maandag 21 maart 2011 12:02 schreef _evenstar_ het volgende:
Die zit vast met zijn gedachten bij brownies oiddoor de cholade in kom.
Die bioscoopstoelenquote:Op maandag 21 maart 2011 13:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Liefjens, mocht je net op zoek zijn naar een stel bioscoopstoelen óf een poppenwagen uit de jaren '60, kijk dan even in V&A bij mijn naam.
Geen plaats? Je hebt een kast van een huisquote:Op maandag 21 maart 2011 13:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die bioscoopstoelen
Maarja geen geld en plaats
(ookal stuur ik de link wel even door naar mijn vriend)
Ga je ze wegdoen?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Liefjens, mocht je net op zoek zijn naar een stel bioscoopstoelen óf een poppenwagen uit de jaren '60, kijk dan even in V&A bij mijn naam.
Ja okequote:Op maandag 21 maart 2011 13:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Geen plaats? Je hebt een kast van een huis
Zelfdequote:
Nu nog wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ZelfdeZe zijn niet langer in jouw bezit
*zucht*quote:
Daarom ga je het ook doen....om te lerenquote:Op maandag 21 maart 2011 13:37 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben zenuwachtig en kijk op tegen de lange middag/avond![]()
Ga over een half uurtje naar Limburg en ben dan pas weer om half 9 klaar.
Ik en een medestudent moeten verstandelijk beperkte mensen gaan observeren, maar het is voor het eerst dat we dit allemaal gaan doen en we moeten aan zoveel kleine dingetjes denken dat we vast wel iets gaan vergeten
Niet helemaal.....deze keer nemen we ook al mee in het onderzoek dus we moeten het niet helemaal verpestenquote:Op maandag 21 maart 2011 13:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
*zucht*
[..]
Daarom ga je het ook doen....om te lerenDan weet je de volgende keer wat je niet moet vergeten
Ach. Dat zal allemaal wel meevallenquote:Op maandag 21 maart 2011 13:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Niet helemaal.....deze keer nemen we ook al mee in het onderzoek dus we moeten het niet helemaal verpesten
quote:Op maandag 21 maart 2011 13:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach. Dat zal allemaal wel meevallenRelax en let gewoon goed op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |