Haha, ik wilde het niet direct in de op zetten, maar die staat in ieder geval op de planning. Waar ik over twijfel.quote:
Tis hier nog net niet klinisch, als er kijkers komen. Je zou haast denken dat je in een museum terecht bent gekomenquote:
Die hebben we niet gekregen van de makelaarquote:Op maandag 21 maart 2011 11:36 schreef Lienekien het volgende:
Bloemen! Zet mooie tulpen neer!
Ik reageer trouwens vanuit de ervaring van zo'n open dag bezoeken. We zijn toen in drie huizen geweest. Overigens verder niks meer mee gedaan. Heeft wel geholpen om een idee te krijgen van wat we wel/niet wilden. Een jaar later hebben we een huis gekocht.
Het is wel prettig als je brochures hebt om mee te geven. Dat deed niet elk adres.
vraag of ze op hun knieen door het huis gaan?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:35 schreef amaranta het volgende:
Iemand tips hoe ik het plafond optisch hoger kan laten lijken :8
Al 2 keer te horen gekregen dat ze het huis leuk en zo vonden, maar dat het plafond zo laag is.
Het plafond is 2,40m. Enige wat het lager doet lijken is dat er van die wolkenstructuur in zit (denk ik, iets anders kan ik niet bedenken). Maar ik ga het plafond nu niet meer laten stuccen.
Ja. Aan een huis kun je veel veranderen, maar niet hoe hoog het plafond is. Of je meot echt compleet gaan verbouwen.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:54 schreef florisje het volgende:
[..]
vraag of ze op hun knieen door het huis gaan?
tegenwoordig zijn er wel veel huizen met hoge plafonds dus als ze hun keuze wat dat betreft al gemaakt hebben kun je het wel schudden denk.
2,40 zou voor mij veel te laag zijn, kan ik me niet eens uitrekken.
maar je zou als tegenargument kunnen geven dat het wel scheelt in de stookkosten...
De afmetingen staan al in de brochure ja. 1 nadeel over de brochure, de fotos wekken de indruk dat de woonkamer meters lang is (groothoek?) , valt wel tegen als je hier binnen staat. Maar ja, anderzijds, er zit een plattegrond bij dus je kunt zien dat de woonkamer geen 130 meter is.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:10 schreef annelotje het volgende:
Ik heb zelf mijn huis gekocht dat ik op een open huizendag had gezien. Wat ik heel fijn vond was dat de bewoonster ons eerst een korte rondleiding heeft gegeven en ons daarna zelf door het huis heeft laten dwalen. Scheelde natuurlijk wel dat het huis leeg was dus we konden niets meenemen. Ik begrijp dat dat bij jou niet het geval is.
En ik zou zeker wat brochures uitprinten. Dat was heel fijn om te hebben en er thuis nog goed over na te praten.
Wat ook erg geholpen heeft was dat we de afmetingen wisten. Die stonden in de brochure. ik weet niet of dat bij jou ook het geval is.
Ik zou lak hebben aan die makelaar, je wilt toch vooral je huis verkopen!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
De afmetingen staan al in de brochure ja. 1 nadeel over de brochure, de fotos wekken de indruk dat de woonkamer meters lang is (groothoek?) , valt wel tegen als je hier binnen staat. Maar ja, anderzijds, er zit een plattegrond bij dus je kunt zien dat de woonkamer geen 130 meter is.
Ik zoek het eerlijk gezegd niet zo da mensen door mn huis gaan lopen. Wij gebruiken de kasten om alle troep in weg te werken en ik zie het al gebeuren dat ze een kast opentrekken en de hele inhoud naar buiten komt
Mijn man zegt dat hij geen brochures wilt printen, de makelaar heeft ze niet voor niets gegeven, zegt ie.
Ik heb geen idee ik hoorde het gesprek half. Het ging over een jongen die met zijn bejaarde moeder op bezoek kwam, anderhalf uur bleef plakken en toen weer wegging.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:17 schreef Lienekien het volgende:
We kregen nergens iets aangeboden, qua eten en drinken. We zijn wel achteraf opgebeld en hebben toen eerlijk gezegd waarom we niet meer geïnteresseerd waren.
Bj de open dag vind ik het niet zo erg, maar niks is zo frusterend als iemand die langs komt om te oriënteren.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:14 schreef karr-1 het volgende:
Ik hoorde vanmorgen in de trein mensen erover praten. Die hadden het over mensen die alleen op bezoek kwamen voor de koffie en de taart en daarna nooit meer iets van zich lieten horen. Dat lijkt me ook onbeschoft.
Verder zie ik overal in de straat wel die bordjes hangen, dus misschien dat ik nog eens ga kijken. Ik ben niet echt op zoek, maar je weet maar nooit.
Wat is er mis met oriënteren?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bj de open dag vind ik het niet zo erg, maar niks is zo frusterend als iemand die langs komt om te oriënteren.
Ga lekker bij een ander oriënteren, ik wil gewoon mn huissie verkopen.
En als ze alleen voor de taart en de koffie komen, ook triest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |