abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94412360
Hierbij bied ik mijn oude iphone 3g (voor onderdelen?) aan.
Toestel is een goeie 2.5 jaar oud gok ik, en het gaat om de 8Gb uitvoering in het zwart
De aan-uit knop werkt niet meer, en het touchscreen reageert niet meer nadat deze een keer is gevallen. zal dus nooit veel kunnen zijn.
Toestel heeft wel de nodige gebruikers sporen en een klein scheurtje in de achtercover (onder bij de oplaad aansluiting, het bekende scheurtje van de iphone)
Toestel heeft voor zijn val altijd netjes gewerkt, hij reageert wel gewoon op het aansluiten op ed computer enzo.

Toestel is compleet met doos,lader en ik geloof zelfs nog de headset maar dat weet ik niet zeker.
Ik zal er vanavond even foto's op zetten heb ze nu niet bij de hand.

start richtprijs: €75

[ Bericht 8% gewijzigd door madco op 21-03-2011 17:32:45 (foto's toegevoegd) ]
pi_94413637
startprijs mag niet moet een vraagprijs zijn
pi_94413870
Ik wil je een bod doen van 50 euro.
pi_94415734
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 11:56 schreef kanevenniksbedenken het volgende:
Ik wil je een bod doen van 50 euro.
Dat vind ik nog even te weinig, wil er toch wel minimaal €75 voor hebben dus ik heb er nog eventjes geduld mee
pi_94422378
Filter ingesteld :)
Juin uit Eigen Tuin!
pi_94428055
foto's toegevoegd...
pi_94457750
nog steeds niet tevreden met me bod? ;)
  dinsdag 22 maart 2011 @ 09:31:50 #8
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_94458556
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 11:09 schreef madco het volgende:
zal dus nooit veel kunnen zijn.
Jawel, dan is je digitizer naar de klote, wat betekent dat je dat hele ding moet open slopen. En voor zover ik weer zitten de digitizer en het lcd scherm aan elkaar.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
  dinsdag 22 maart 2011 @ 09:39:57 #9
188514 whoeier
If it was an option, I did it
pi_94458715
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 09:31 schreef Hyman het volgende:

[..]

Jawel, dan is je digitizer naar de klote, wat betekent dat je dat hele ding moet open slopen. En voor zover ik weer zitten de digitizer en het lcd scherm aan elkaar.
Niet helemaal waar, de digitizer is met warmte vastgemaakt aan het glas, de lcd is met 6 schroefjes ( ja hele kleine ) los te halen, de originele digitizer is helaas niet meer goed verkrijgbaar voor dit model en als deze wel verkrijgbaar is betaal je snel 75-100 euro. Goede namaak is wel simpel verkrijgbaar voor een bedrag van 35 euro ( hier heb ik zelf ervaring mee en heb deze altijd spare in huis liggen, je krijgt voor 35 euro een front+glas+digitizer, ear speaker en home button voorgemonteerd ) een eventuele leverancier hiervoor wil ik je per pm wel doorgeven ( de leverancier heeft op zijn site filmpjes staan hoe je dit kan vervangen ).
pi_94467084
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 09:39 schreef whoeier het volgende:

[..]

Niet helemaal waar, de digitizer is met warmte vastgemaakt aan het glas, de lcd is met 6 schroefjes ( ja hele kleine ) los te halen, de originele digitizer is helaas niet meer goed verkrijgbaar voor dit model en als deze wel verkrijgbaar is betaal je snel 75-100 euro. Goede namaak is wel simpel verkrijgbaar voor een bedrag van 35 euro ( hier heb ik zelf ervaring mee en heb deze altijd spare in huis liggen, je krijgt voor 35 euro een front+glas+digitizer, ear speaker en home button voorgemonteerd ) een eventuele leverancier hiervoor wil ik je per pm wel doorgeven ( de leverancier heeft op zijn site filmpjes staan hoe je dit kan vervangen ).
Me handel, wat doe je?? ;( ;(
pi_94467654
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 09:39 schreef whoeier het volgende:

[..]

Nee sorry ben niet van plan om er zelf aan te beginnen of te laten maken, heb mijn zinnen gezet op een android telefoon, en heb daar geld voor nodig. vandaar dat ik hem direct verkoop en niet eerst ga (laten) maken.

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 08:52 schreef kanevenniksbedenken het volgende:
nog steeds niet tevreden met me bod? ;)
Nee sorry, heb intussen al een bod van 100 euro op marktplaats (hewel marktplaats altijd zo lekker betrouwbaar is ;( ) dus dat kijk ik eerst ff af
pi_94467687
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 14:30 schreef kanevenniksbedenken het volgende:

[..]

Me handel, wat doe je?? ;( ;(
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
pi_94480554
€60,-

waar op te halen eigenlijk?
namaste
pi_94498633
€60 vind ik nog even te weinig ik wacht nog even af.

Op te halen in eindhoven trouwens
pi_94609261
En verkocht....

Topic mag dicht
pi_94710931
Slotje!