Niet met je vingers aankomen he!quote:Op maandag 21 maart 2011 12:30 schreef pgrferrari het volgende:
Oh, ik ga zo een vleesetende plant kopen.
Nee, helemaal niet, is een mooi lokmiddelquote:Op maandag 21 maart 2011 12:30 schreef Symphonic het volgende:
Het wordt tijd dat Jumbo ook Noord Holland binnenkomt
Zitten ze daar dan nog niet?quote:Op maandag 21 maart 2011 12:30 schreef Symphonic het volgende:
Het wordt tijd dat Jumbo ook Noord Holland binnenkomt
Ik denk inderdaad dat Symph vindt dat er Jumbo's moeten komen omdat ze er al zoveel hebben daarquote:
Hahahaquote:Op maandag 21 maart 2011 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat Symph vindt dat er Jumbo's moeten komen omdat ze er al zoveel hebben daar
lekker sportiefquote:Op maandag 21 maart 2011 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb Thijs en mezelf net opgegeven voor samen naar gym
cool per wanneer?quote:Op maandag 21 maart 2011 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
Wat tof, wat voor gymquote:Op maandag 21 maart 2011 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
Ja sorry hoor, maar dat is een beetje vragen naar de bekende wegquote:
Heb je dat wel eerst met hem overlegd?quote:Op maandag 21 maart 2011 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op maandag 21 maart 2011 12:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet, is een mooi lokmiddel
Hij is toch nog niet handelingsbekwaamquote:Op maandag 21 maart 2011 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je dat wel eerst met hem overlegd?
PriemBabequote:Op maandag 21 maart 2011 12:32 schreef PriemGirl het volgende:
Hoi mensjes !![]()
* PriemGirl komt even heel snel binnenwaaien en gaat er vlug weer vandoor.
Rete-druk op het werkStoringen ftw
Oeh, toff. Veel plezierquote:Op maandag 21 maart 2011 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op maandag 21 maart 2011 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat Symph vindt dat er Jumbo's moeten komen omdat ze er al zoveel hebben daar
Duh. Dat komt door degenen die er werkenquote:
Ik had wel verwacht dat er daar al een zooi zouden staanquote:Op maandag 21 maart 2011 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
het zou eens tijd wordenquote:
als ik de site moet geloven mogen we gewoon vrijdag al komenquote:
Peutergym, in onze yogazaalquote:
Maar ik moest echt lachenquote:Ja sorry hoor, maar dat is een beetje vragen naar de bekende wegEn ik ben vandaag niet in een al te beste bui
![]()
Ja, hij zei: natuuuuuurlijk wil ik dat, mama (echtquote:
Dankjequote:
Dat zeg je nuquote:
Duh. Hij heeft al een veel beter lokmiddelquote:
Het bier van de C1000?quote:Op maandag 21 maart 2011 12:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Duh. Hij heeft al een veel beter lokmiddel.
Preciesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |