Gemakzucht... tja dan zou ik naar de Spar hier moeten gaan, maar die hebben geen drol en echt super duur... dan maar even wat verder rijden voor de Aldiquote:Op maandag 21 maart 2011 12:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hiertegenover zit een Vomar, die is over het algemeen ook goedkoper dan de AH... en verder zitten in het dorp nog een Dekamarkt en een Dirk van den Broek. Maar uit gemakzucht ga ik meestal naar de overkant.
Ja, plus dezelfde camera was daar al zo'n 50 euro goedkoper dan bij de Dixons... en mijn huidige camera heb ik ook bij die fotozaak gekochtquote:Op maandag 21 maart 2011 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben zelf meer van de LidlMaar ik ga graag naar dat soort winkels
[..]
Maar dat is sowieso verstandig... Al zou ik een camera wel bij een speciaalzaak kopen, omdat die er tenminste verstand van hebben en bij garantiegedoe kunnen ze vaak zelf dingen repareren...
De spar is echt niet tof neequote:Op maandag 21 maart 2011 12:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gemakzucht... tja dan zou ik naar de Spar hier moeten gaan, maar die hebben geen drol en echt super duur... dan maar even wat verder rijden voor de Aldi
Dat is de beste winkel, qua concept, vaak ook erg goedkoopquote:
Wanneer start je eigenlijk?quote:
Geen idee.quote:
Lekker danquote:Op maandag 21 maart 2011 12:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik hoor niks.
Ik heb vrijdag gebeld, ze zouden zaterdag terugbellen.
Ook niks gehoord.
Ja, ze hebben het nogal druk.quote:
Ah zo, dat verklaardquote:Op maandag 21 maart 2011 12:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, ze hebben het nogal druk.
Ze gaan deze week dicht & bouwen om naar Jumbo.
Dus ik verwacht pas als het een Jumbo is te werken.
grote kansquote:Op maandag 21 maart 2011 12:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Daar heb je wel hele grote kans vanquote:Op maandag 21 maart 2011 12:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jumboquote:
Tof!quote:Op maandag 21 maart 2011 12:30 schreef pgrferrari het volgende:
Oh, ik ga zo een vleesetende plant kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |