Koenquote:Op maandag 21 maart 2011 12:09 schreef Koen66 het volgende:
goedemiddag allemaal
Ik ga ffvan de lunch !
quote:Op maandag 21 maart 2011 12:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje voelt zich te goed voor de action
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Suikerzonnestraaltjequote:Op maandag 21 maart 2011 12:08 schreef suikertaartje het volgende:
Zonnetje, kind spelend in de tuin, fluitende vogeltjes en een kopje koffie..veel mooier dan dit wordt het leven niet
dat is het ookquote:
Enorm!quote:Op maandag 21 maart 2011 12:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je ervan aan het genieten ben![]()
quote:
[..]
Echt, je bent verschrikkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
[..]
Je weet niet wat je mistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik ben er echt nog nooit geweest... zou ook niet weten waar er hier eentje in de buurt zit.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, dat dus.
Morgen weer naar de Action
[..]
Aldi spullen komen er ook niet in zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Nou ja, dan kun je niet weigeren, natuurlijk!quote:Op maandag 21 maart 2011 12:15 schreef suikertaartje het volgende:
ik ga even buiten spelen
Thijs zei: mama, kom, hopperdepop naar buiten!
Ik ben echt dol op goedkoop shoppenquote:Op maandag 21 maart 2011 12:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Aldi spullen komen er ook niet in zeker?
Jep en zeker qua Aldi heb je dan ook gewoon goed eten enzo!quote:Op maandag 21 maart 2011 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben echt dol op goedkoop shoppenWaarom zou je te veel voor dingen gaan betalen als het goedkoper kan
Vooral als je tijd hebt om een beetje rond te shoppen loont dat echt
Dat doe ik dus met de camera die ik wil gaan kopen... wil ik het nieuwste model, of een model van een jaar oud en een paar honderd euro goedkoper... later vandaag toch maar eens in FOT gooien, die vraagquote:Op maandag 21 maart 2011 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben echt dol op goedkoop shoppenWaarom zou je te veel voor dingen gaan betalen als het goedkoper kan
Vooral als je tijd hebt om een beetje rond te shoppen loont dat echt
Ook daarvoor geldt:quote:Op maandag 21 maart 2011 12:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep en zeker qua Aldi heb je dan ook gewoon goed eten enzo!
quote:Op maandag 21 maart 2011 12:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben er echt nog nooit geweest... zou ook niet weten waar er hier eentje in de buurt zit.
Hier heb je er twee. En dan ook nog een Lidl... Dan zou ik toch een dief van mn portemonnee zijn als ik naar de Super de Boer op AH zou gaan...quote:
Hiertegenover zit een Vomar, die is over het algemeen ook goedkoper dan de AH... en verder zitten in het dorp nog een Dekamarkt en een Dirk van den Broek. Maar uit gemakzucht ga ik meestal naar de overkantquote:Op maandag 21 maart 2011 12:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hier heb je er twee. En dan ook nog een Lidl... Dan zou ik toch een dief van mn portemonnee zijn als ik naar de Super de Boer op AH zou gaan...
Ik ben zelf meer van de Lidlquote:Op maandag 21 maart 2011 12:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep en zeker qua Aldi heb je dan ook gewoon goed eten enzo!
Maar dat is sowieso verstandig... Al zou ik een camera wel bij een speciaalzaak kopen, omdat die er tenminste verstand van hebben en bij garantiegedoe kunnen ze vaak zelf dingen repareren...quote:Op maandag 21 maart 2011 12:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat doe ik dus met de camera die ik wil gaan kopen... wil ik het nieuwste model, of een model van een jaar oud en een paar honderd euro goedkoper... later vandaag toch maar eens in FOT gooien, die vraag.
Dirkquote:Op maandag 21 maart 2011 12:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hiertegenover zit een Vomar, die is over het algemeen ook goedkoper dan de AH... en verder zitten in het dorp nog een Dekamarkt en een Dirk van den Broek. Maar uit gemakzucht ga ik meestal naar de overkant.
Ik woon tegenover een C1000, dus daar doe ik wel de meeste boodschappenquote:Op maandag 21 maart 2011 12:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hier heb je er twee. En dan ook nog een Lidl... Dan zou ik toch een dief van mn portemonnee zijn als ik naar de Super de Boer op AH zou gaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |