er verdwijnen lessen als sneeuw voor de zon hierquote:Op maandag 21 maart 2011 11:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als je systeem nou goed crasht kan je naar huis!
hahaquote:Op maandag 21 maart 2011 11:52 schreef Symphonic het volgende:
Ik riep net iets te enthousiast, ik werk al een paar uur zonder crash, en dat had ik nou niet moeten zeggen
Mja, niet echt pijnlijk.quote:
quote:
EENSquote:Op maandag 21 maart 2011 11:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha
ik ga hier zo de printserver is trappen
ik ben een beetje hebberig als ik niet goed in m'n vel zitquote:
Shoppen als uitvlucht dusquote:Op maandag 21 maart 2011 12:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben een beetje hebberig als ik niet goed in m'n vel zit
maar goed.. als je al geldzorgen hebt is het niet handg om NOG meer geld uit te geven
nopequote:Op maandag 21 maart 2011 12:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Shoppen als uitvlucht dus..
Niet handig als je juist ff de hand op de knip moet houden indd![]()
...
omdat je met aan de maas in de zon zitten geen geld kan verdienenquote:Op maandag 21 maart 2011 12:05 schreef Toekito het volgende:
Waarom mag ik niet aan de Maas in de zon zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alhoewel..
als je een uitkering hebt.
*duikt weg*Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Weet ik niet? Wat mij betreft ga je je gang maar hoor!quote:Op maandag 21 maart 2011 12:05 schreef Toekito het volgende:
quote:Op maandag 21 maart 2011 12:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
omdat je met aan de maas in de zon zitten geen geld kan verdienenMaar dan heb je pech dat niet het hele jaar de zon schijntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alhoewel..
als je een uitkering hebt.
*duikt weg*![]()
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Is bij jullie de zon ook al weg?quote:Op maandag 21 maart 2011 12:05 schreef Toekito het volgende:
Ik snap datquote:Op maandag 21 maart 2011 12:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben een beetje hebberig als ik niet goed in m'n vel zit
maar goed.. als je al geldzorgen hebt is het niet handg om NOG meer geld uit te geven
dat klinkt geweldigquote:Op maandag 21 maart 2011 12:08 schreef suikertaartje het volgende:
Zonnetje, kind spelend in de tuin, fluitende vogeltjes en een kopje koffie..veel mooier dan dit wordt het leven niet
Dan hoop ik dat je ervan aan het genieten benquote:Op maandag 21 maart 2011 12:08 schreef suikertaartje het volgende:
Zonnetje, kind spelend in de tuin, fluitende vogeltjes en een kopje koffie..veel mooier dan dit wordt het leven niet
* Barreltje voelt zich te goed voor de actionquote:Op maandag 21 maart 2011 12:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap datDan ga je toch shoppen bij de Action deze week
Of je koopt een goedkope nieuwe handtas
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Dat klinkt wel heel ergquote:Op maandag 21 maart 2011 12:08 schreef suikertaartje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |