abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94472746
Ik ben de afgelopen 6 maanden 45 kilo afgevallen met Cambridge. Het werkt echt maar het is wel zwaar. En ik begrijp de bezwaren tov een crashdieet ook heel goed, die heb ik ook allemaal overwogen voor ik hieraan begon. Ik weet dat het een kwestie is van je leven aanpassen door een ander leefpatronen te hanteren en meer te bewegen. Nu ben ik klaar met het Cambridge dieet en doe ik dat ook. Het verschil is, dat ik ik dat nu doe zonder 45 kilo overgewicht en met heel veel motivatie om dit vast te houden. Dus het idee is hetzelfde, je moet nog steeds je leefwijze omgooien alleen nu doe ik dat een half jaar later en heel wat kilo's lichter.

Onderschat het overigens niet want het volgen van zo'n dieet is wel heel zwaar. Aan de andere kant heb je wel snel en veel resultaat wat weer heel erg motiveert.

Succes met je keuze!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 17:10:29 #27
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_94472785
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 17:09 schreef Susanne81 het volgende:
Ik ben de afgelopen 6 maanden 45 kilo afgevallen met Cambridge. Het werkt echt maar het is wel zwaar. En ik begrijp de bezwaren tov een crashdieet ook heel goed, die heb ik ook allemaal overwogen voor ik hieraan begon. Ik weet dat het een kwestie is van je leven aanpassen door een ander leefpatronen te hanteren en meer te bewegen. Nu ben ik klaar met het Cambridge dieet en doe ik dat ook. Het verschil is, dat ik ik dat nu doe zonder 45 kilo overgewicht en met heel veel motivatie om dit vast te houden. Dus het idee is hetzelfde, je moet nog steeds je leefwijze omgooien alleen nu doe ik dat een half jaar later en heel wat kilo's lichter.

Onderschat het overigens niet want het volgen van zo'n dieet is wel heel zwaar. Aan de andere kant heb je wel snel en veel resultaat wat weer heel erg motiveert.

Succes met je keuze!
45 kilo in 6 maanden! Dat doe je netjes zeg!
pi_94718575
Ik ben mij aan het ori๋nteren, veel mensen in mijn directe omgeving zijn inmiddels heel veel afgevallen met cambridge en tot nu toe niet weer aangekomen.

@Susanne wat ik mij afvraag, mag je wel rooibosthee drinken ? Ik weet dat koffie niet aangeraden wordt maar over thee heb ik niets kunnen vinden.
Op naar betere tijden
pi_94718772
wat sjeen zegt; waarom snel? je bent ook niet ineens zoveel aangekomen toch?

hoe langzamer je afvalt des te beter stelt je lichaam zich daar weer op in en des te meer kans dat je niet terugvalt. Bovendien krimpt je lichaam mooier mee als je langzamer afvalt.

pas ook op met veel te veel eiwitten binnen krijgen, dat is niet goed voor je nieren. en er is niets mis met koolhydraten, die bouwstoffen heeft je lichaam gewoon nodig. Alles met mate alleen.

minder innemen dan je gebruikt en bewegen, das nog altijd het beste.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')