Ik vraag me af of dit komt als gevolg van de oorlog... Dat je er zeg maar zo verknipt van raakt, dat je er een morbide vorm van humor op nahoudt.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:53 schreef PeuRac het volgende:
Inderdaad, moet je trots op zijn![]()
zeker die burgers, kudo's hoor![]()
ik mag hopen dat ze vervolgd worden. En ik snap wel dat je er verknipt van raakt, maar dat is nog geen reden om respectloos met doden om te gaan. Hij zou ook niet willen dat iemand zo bij zijn lijk zit ooit.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit komt als gevolg van de oorlog... Dat je er zeg maar zo verknipt van raakt, dat je er een morbide vorm van humor op nahoudt.
Volgens mij worden de mensen in kwestie ook vervolgd.
Dat vinden wij. Maar ik vraag me dus af of die militairen ook nog zo denken... Volgens mij heeft Stanley Kubrick er een film over gemaakt. Oorlog maakt echt enorm veel kapotquote:Op maandag 21 maart 2011 10:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik mag hopen dat ze vervolgd worden. En ik snap wel dat je er verknipt van raakt, maar dat is nog geen reden om respectloos met doden om te gaan. Hij zou ook niet willen dat iemand zo bij zijn lijk zit ooit.
Het is denk ik vergelijkbaar met de toestanden in Abu Ghraib gevangenis.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit komt als gevolg van de oorlog... Dat je er zeg maar zo verknipt van raakt, dat je er een morbide vorm van humor op nahoudt.
Volgens mij worden de mensen in kwestie ook vervolgd.
Ja, dat denk ik dus ook. Ik vraag me dan ook af in hoeverre deze mensen echt iets kunnen doen aan hoe ze zich gedragen. Die zijn psychisch denk ik helemaal naar de tyfus geholpen door wat ze hebben gezien en meegemaakt.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:59 schreef STING het volgende:
[..]
Het is denk ik vergelijkbaar met de toestanden in Abu Ghraib gevangenis.
Ik wil het niet goedpraten, maar als je maar lang genoeg onder bepaalde slechte omstandigheden opereert, komt bij het gemiddelde persoon die dark side omhoog.
Ja, o wee als een Afghaan oid zo blij bij het lijk van een Amerikaanse soldaat zit.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik mag hopen dat ze vervolgd worden. En ik snap wel dat je er verknipt van raakt, maar dat is nog geen reden om respectloos met doden om te gaan. Hij zou ook niet willen dat iemand zo bij zijn lijk zit ooit.
Was die niet toevallig dit weekend voor de tig duizendste keer op tv?quote:Op maandag 21 maart 2011 10:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vinden wij. Maar ik vraag me dus af of die militairen ook nog zo denken... Volgens mij heeft Stanley Kubrick er een film over gemaakt. Oorlog maakt echt enorm veel kapot
Full Metal jacket?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:02 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Was die niet toevallig dit weekend voor de tig duizendste keer op tv?
Geen idee. Weinig tv gekeken van 't weekend.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:02 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Was die niet toevallig dit weekend voor de tig duizendste keer op tv?
Maar dat gebeurt echt welquote:Op maandag 21 maart 2011 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, o wee als een Afghaan oid zo blij bij het lijk van een Amerikaanse soldaat zit.
Ik heb helemaal geen tv gekeken. Zaterdag naar de show van Javier Guzman geweest.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee. Weinig tv gekeken van 't weekend.En het is idd Full Metal Jacket. Erg goede film.
[..]
Maar dat gebeurt echt wel
Jij kent de tv programmering uit je hoofd?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:23 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen tv gekeken. Zaterdag naar de show van Javier Guzman geweest.
Nee, maar ik kijk nog wel eens welke films erop tv komen in het weekend.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij kent de tv programmering uit je hoofd?
Oh ja, dat kan ook nog iddquote:Op maandag 21 maart 2011 11:28 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nee, maar ik kijk nog wel eens welke films erop tv komen in het weekend.
Dat is bij mij eigenlijk gewoon standaardquote:Op maandag 21 maart 2011 12:28 schreef Samzz het volgende:
Zo, kantoor netjes gemaaktMocht ook wel, zag door de stapels papieren het bureaublad niet eens meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |