Ja dat moet je even weg denken.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:41 schreef Rossdale het volgende:
Je ruiten moeten krabben op de eerste lentedag
Dat heb ik 3 jaar lang gedaanquote:Op maandag 21 maart 2011 08:53 schreef tliciouz het volgende:
FOK!games zoekt crew
Iets voor een van jullie?
Ziet er best goed uit!quote:Op maandag 21 maart 2011 09:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat heb ik 3 jaar lang gedaanTe veel gezeik van Danny en de andere admins en te weinig vrijheid.
We willen binnenkort CutScene weer oppakken en er een beetje een vrije blog van maken waar veel mensen hun game-gerelateerde meuk kunnen neergooien. Van geinige filmpjes, tot columns, tot eigengemaakte games etc. Zonder quota of echte regels.
Op dit moment ligt het compleet stil, maar met een reeks nieuwe mensen kan het wel weer wat toffigs worden
Iets voor jullie?
Is goed, wanneer kom je langs?quote:Op maandag 21 maart 2011 09:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ziet er best goed uit!
Ik wil wel leuke gamende mannen interviewen.
Zou wel willen, maar dan moet ik aan mijn schrijfstijl werken. Misschien een indiegame reviewer.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:30 schreef Rossdale het volgende:
Ik meen het serieus overigensWe willen echt nieuwe mensen recruteren en er een semi-open blog van maken. Alles wat leuk, grappig, interessant etc is mag er op geknalt worden
Zolang andere mensen het geinig vinden om te lezen mag het van mij de site op
Heb zover wel 1 fantastische indie game: miner dig deep.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:35 schreef Rossdale het volgende:
Klinkt wel leukGrote games reviewen heeft weinig zin, dat doet elke site al zo'n beetje
Het moeten wel "games" zijn he.quote:
Ik neem de sims heel serieus hoor.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Het moeten wel " games" zijn he.
hehe zeg jij as berber, dat is tog jou werk schapen drijvenquote:Op maandag 21 maart 2011 09:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Het moeten wel "games" zijn he.
Lijkt mij ook wel chill, als er 1 schaap over de dam is doe ik wel mee.
Owquote:Op maandag 21 maart 2011 09:44 schreef Rossdale het volgende:
Je komt vast regelmatige geinige filmpjes etc tegen. Hoeft geen eigen geschreven verhaal van 10 a4'tjes te zijn he
Schapen aanduwen toch?quote:Op maandag 21 maart 2011 09:53 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hehe zeg jij as berber, dat is tog jou werk schapen drijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |