Jij mag bij mij in bed. En ga maar eens rap naar de Action. Leuk scherm en parasol bij Ikea en je balkon ziet er al heel anders uit.quote:Op maandag 11 april 2011 10:53 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Hey als daar iemand logeert ben ik dat jahaahha
Geweldig topic! wij hebben toch zo'n kaal en armoedig balkon nu
Dus TVP!
Nou, doe er iets aan dan? Is nu wel de tijd van het jaar. Wat wil je?quote:Op maandag 11 april 2011 12:51 schreef Ladylicious het volgende:
Oeh, het grote balkon topic! Ik heb ook een groot balkonHet is alleen nog bijzonder kaal ivm inspiratiegebrek dus van foto's wordt niemand blij
Klopt, daarom ook mijn postquote:Op maandag 11 april 2011 12:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou, doe er iets aan dan? Is nu wel de tijd van het jaar. Wat wil je?
Omnomnomnomquote:Op maandag 11 april 2011 12:02 schreef Seven. het volgende:
OK, mijn Wisteria's groeien dus zeker 10cm per dag.
[..]
Jij mag bij mij in bed. En ga maar eens rap naar de Action. Leuk scherm en parasol bij Ikea en je balkon ziet er al heel anders uit.
Tja... ik kan me voorstellen dat dit spullen zijn waar anderen graag vana f wilden. Wat een ontstellende verzameling troep.quote:Op maandag 11 april 2011 17:05 schreef Pixie. het volgende:
Alles bij elkaar gesprokkeld en dit dan het resulaat
quote:Op maandag 11 april 2011 17:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Tja... ik kan me voorstellen dat dit spullen zijn waar anderen graag vana f wilden. Wat een ontstellende verzameling troep.
Hahhaha ik zeg altijd maar zo Geld heb ik niet maar spullenquote:Op maandag 11 april 2011 17:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Tja... ik kan me voorstellen dat dit spullen zijn waar anderen graag vana f wilden. Wat een ontstellende verzameling troep.
Als de eigenaar van het balkon er maar blij mee is.quote:Op maandag 11 april 2011 17:29 schreef k_man het volgende:
[..]
*hug*quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Als de eigenaar van het balkon er maar blij mee is.Mijn balkonspullen zijn ook voor 80% van de Kringloop en daar is niets mis mee...juist handig want als je het zat bent hoef je niet aan de wellicht hoge prijs te denken wat iets gekost heeft.
Probeer deze week nog even wat te planten, door andere zaken en wat problemen ligt de boel hier behoorlijk stil sinds 1,5 week.
Je maakt me wel nieuwsgierig met zelfgetimmerde mini moestuintjes!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:04 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik heb twee nieuwe balkon-rand-potten en twee regenpijp potten gekregen van mn mama vandaagJeeh, ik ga voor fuchsia's heb twee stekjes van een fuchsia die ik al heb en wil er nu nog meer
morgen planten! Als t een beetje ergens op begint te lijken en ik mn mini moestuin die mn opa voor me heeft gemaakt geïnstalleerd heb zal ik eens foto's maken
Kom ik net thuis blijken mn potten toch met iets te laat te komen, mn fuchsia die op een bestemming wachtte is omgewaaid en nu is de grootste tak ook nog afgebrokenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je maakt me wel nieuwsgierig met zelfgetimmerde mini moestuintjes!
Wil u een stekkie, een stekkie, een stekkie, wil u een stekkie van de fuchsia....quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:32 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Kom ik net thuis blijken mn potten toch met iets te laat te komen, mn fuchsia die op een bestemming wachtte is omgewaaid en nu is de grootste tak ook nog afgebrokengelukkig hebben de eerste twee afgebroken takjes ondertussen worteltjes gekregen in hun glaasje water dus die kunnen als stekjes de grond in
Late reactie.. Ons balkonnetje is 1,5meter x 5,70meter..!quote:Op maandag 4 april 2011 09:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Hoeveel heb je nodig? Ik heb het kunstgras juist van mijn balkon afgehaald.
Ik zal straks eens opmeten hoe groot mijn balkon (en dus de mat is).
LOL! Ik heb vandaag exact dezelfde regenpijpbakjes gekocht (bij Intratruin)quote:Op woensdag 13 april 2011 16:23 schreef Zo-is-dat het volgende:
[ afbeelding ]
Voorproefjedeze 'regenpijp' bakjes net gevuld, onderste met het restant fuchsia, bovenste met een baby lavendeltje en de stekjes van de fuchsia!
![]()
Erachter nog een stukje van een van de balkonbakken met mijn uitverkoop narcisjes die dus een beetje laat in de grond zijn gegaan en nu pas beginnen met bloeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |