abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94401616
Omdat ik weer eens iets nieuws wil..

Macbook Pro (model: MB991LL/A)
2,53 Ghz Core 2 Duo
4GB geheugen
500GB Harde schijf

incl. kabels (vga-out, stroom, etc.)
Accu doet het nog prima: 4-5 uur..
Uitstekende staat (geen noemenswaarde schade)
incl. aankoopbon okt. 2009, applecare verlopen
incl. doos

Ik wil hem ruilen voor een nieuwe generatie Macbook Air. 11" of 13" maakt niet uit.

Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  zondag 20 maart 2011 @ 23:56:27 #2
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_94402733
Geen verkoop?
pi_94402968
Neuh.. hij hoeft niet weg..
Of het moet een offer I can't refuse zijn..
pi_94410043
Mag dus niet, vraagprijs VERPLICHT ...
28 08 09 i love you
pi_94410231
Waarom zou je bij een ruil een vraagprijs moeten geven?
pi_94410252
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 09:42 schreef evaalmelo het volgende:
Mag dus niet, vraagprijs VERPLICHT ...
Nee hoor, als TS hem enkel gaat ruilen is dat neit verplicht ;) tenzij TS hem evt ook wil verkopen dan moet er een richtprijs bij
pi_94420526
Ik heb voor 2 maanden terug precies dezelfde verkocht, maar dan met 250 gb hardeschijf. Ik had er nog 900 euro voor gehad, dus misschien is dat wel een idee voor je ;)
A man's got to do what a man's got to do.
pi_94427597
Vraagje;

als je applecare hebt in oktober 2009 hoe kan die dan nu al verlopen zijn?

Applecare is toch 1 jaar fabrieksgarantie en dan verleng je het met nog een (of twee zelfs?) jaar. In beide gevallen zit er dan nog gewoon Apple care op toch?
pi_94444162
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 17:23 schreef flappiewappie het volgende:
Vraagje;

als je applecare hebt in oktober 2009 hoe kan die dan nu al verlopen zijn?

Applecare is toch 1 jaar fabrieksgarantie en dan verleng je het met nog een (of twee zelfs?) jaar. In beide gevallen zit er dan nog gewoon Apple care op toch?
'dan verleng je hem toch'?

Dat kost 180 euro via Apple en 100 euro via een code op eBay..
En dat heb ik niet gedaan.
pi_94444201
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:57 schreef MJay1 het volgende:
Ik heb voor 2 maanden terug precies dezelfde verkocht, maar dan met 250 gb hardeschijf. Ik had er nog 900 euro voor gehad, dus misschien is dat wel een idee voor je ;)
Bij deze een vraagprijs van 950 euro ;)
pi_94445684
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:54 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

'dan verleng je hem toch'?

Dat kost 180 euro via Apple en 100 euro via een code op eBay..
En dat heb ik niet gedaan.
Wat ik probeer te zeggen is dat er geen Applecare op kan zitten omdat deze anders nog niet was verlopen. (Minimaal tot oktober 2011 in dat geval). En bij kopen kan enkel binnen een jaar na aankoop (tot oktober 2010 in jou geval).

Oftewel als die bij Apple is gekocht zit er een vrij minimale garantie op de laptop (lees; geen).
pi_94451428
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:14 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

Wat ik probeer te zeggen is dat er geen Applecare op kan zitten omdat deze anders nog niet was verlopen. (Minimaal tot oktober 2011 in dat geval). En bij kopen kan enkel binnen een jaar na aankoop (tot oktober 2010 in jou geval).

Oftewel als die bij Apple is gekocht zit er een vrij minimale garantie op de laptop (lees; geen).
Standaard zit er 1 jaar fabrieksgarantie op een Macbook..
En je kan hierbij 2 jaar extra 'Applecare' kopen van 2jaar (bij elkaar dus 3 jaar garantie..
pi_94471392
Ja exact, dus het hele applecare verhaal is onzin. Het heeft er nooit opgezeten en zal er ook nooit meer opzitten!
pi_94494653
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 16:33 schreef flappiewappie het volgende:
Ja exact, dus het hele applecare verhaal is onzin. Het heeft er nooit opgezeten en zal er ook nooit meer opzitten!
Jeetje, ik snap je nu pas :')
Ik bedoelde met verlopen idd de fabrieksgarantie.. Maar noemt Apple dat ook niet gewoon 'AppleCare'? Ze noemen het geen 'garantie' in ieder geval ;)?
pi_94494759
quote:
AppleCare is a service and support plan and is part of the customer support service of Apple Inc., providing customers with 90 days of free phone support and one year of hardware warranty coverage. Both can be extended to two years for iPods, iPads, and iPhones or three years for Macs through the AppleCare Protection Plan
Om een lang verhaal kort te maken:

Er staat dus geen onzin in de OP. AppleCare zat er wel op, maar is verlopen..
pi_94508370
Hoe je het ook went of keert, voor het gemak kan je beter zeggen dat er geen applecare bij zit.

Applecare wordt in de volksmond en wandelgangen namelijk verstaan als de 3 jaar garantie die je bij aanschaf en nog binnen de standaard (1-jaars) garantie kan aanschaffen.

In elk geval geen extra/extended applecare als de heren uit cuppertino de het standaard jaartje garantie al bestempelen als applecare.
pi_94589970
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 13:29 schreef Zondaar313 het volgende:
Hoe je het ook went of keert, voor het gemak kan je beter zeggen dat er geen applecare bij zit.
top.

dat staat er vanaf het moment dat ik het topic opende.

Kan een mod'je alle onzinnige posts over de garantie weghalen? anders start ik wel een nieuw topic.
pi_94605933
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 10:27 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

top.

dat staat er vanaf het moment dat ik het topic opende.

Kan een mod'je alle onzinnige posts over de garantie weghalen? anders start ik wel een nieuw topic.
Jammer dat je er zo op reageert. Het nog kunnen aanschaffen, of het nog hebben van Applecare op een laptop kan een boel onzekerheden wegnemen bij de eventuele koper. Blijkbaar vind je de verwarring niet belangrijk en begrijp je laatst genoemde ook niet geheel.
pi_94607826
alles wat de verkoper heeft gezegd klopt gewoon hoor :')
pi_94661790
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 17:04 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

Jammer dat je er zo op reageert. Het nog kunnen aanschaffen, of het nog hebben van Applecare op een laptop kan een boel onzekerheden wegnemen bij de eventuele koper. Blijkbaar vind je de verwarring niet belangrijk en begrijp je laatst genoemde ook niet geheel.
Ik zeg in de OP dat de macbook van okt. 2009 is en de applecare verlopen is. Daar is geen woord aan gelogen en dekt de lading prima. Want zoals je weet is het na een jaar okt. 2010 en dat hebben wij reeds achter ons gelaten, hetgeen betekent er inderdaad geen mogelijkheid is om nog extra applecare aan te schaffen.. Dat jij denkt dat de halve wereld denkt dat AppleCare alleen de extra 2 jaar is, is gewoon niet waar.. Slaat ook nergens op om het te veronderstellen.

quote:
AppleCare is a service and support plan and is part of the customer support service of Apple Inc., providing customers with 90 days of free phone support and one year of hardware warranty coverage. Both can be extended to two years for iPods, iPads, and iPhones or three years for Macs through the AppleCare Protection Plan, which is purchased separately or with new Apple products, mainly Macintosh, iPod, iPhone, and iPad.
AppleCare

In de OP staat en stond al vanaf het begin:
quote:
incl. aankoopbon okt. 2009, applecare verlopen
Jij wil daar iets van maken in de trend van:
quote:
De Macbook Pro is gekocht op 13 oktober 2009. Ik heb geen gebruik gemaakt van de mogelijkheid om de garantie, hetgeen AppleCare heet, binnen een jaar te verlengen met 2 jaar. Aangezien het nu maart 2011 is en oktober 2010 al geweest is, is er geen mogelijkheid meer om deze alsnog te activeren.
Kortom:
Ga lekker in een hoekje zitten huilen en blijf daar14.gif

[ Bericht 8% gewijzigd door Kluupkluup op 27-03-2011 03:03:47 ]
  zondag 27 maart 2011 @ 01:53:36 #21
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_94663904
-edit:ga ergens anders janken maar niet baggeren in V&A

[ Bericht 91% gewijzigd door admiraal_anaal op 27-03-2011 01:54:43 ]
pi_94758317
cikc