Slaap Lekker!!quote:Op zondag 20 maart 2011 23:48 schreef Toverheks het volgende:
En ik ben er vandoor, was even gezellig om zulke dingen uit te wisselen ( maar goed dat pietje er niet is werd ik verbannen uit de COS) wens iedereen slaap lekker
Precies.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom Ruudje, ze krijgen ons niet wegwij blijven tot het bittere eind tot dat de streams op zwart gaan
![]()
ach, je bent net Servio, die lijkt ook steeds verbannen maar mag ook steeds terugkomen!quote:Op zondag 20 maart 2011 23:48 schreef Toverheks het volgende:
En ik ben er vandoor, was even gezellig om zulke dingen uit te wisselen ( maar goed dat pietje er niet is werd ik verbannen uit de COS) wens iedereen slaap lekker
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:48 schreef Toverheks het volgende:
Trusten Heksjequote:Op zondag 20 maart 2011 23:48 schreef Toverheks het volgende:
En toen lagen ze niet meer intiemquote:Op zondag 20 maart 2011 23:53 schreef Niki.P het volgende:
Denken ze dat Laura en Alex iets gaan doen als ze het licht uit doen...
Ikke niet, jij?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:53 schreef Niki.P het volgende:
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:53 schreef Niki.P het volgende:
Ze maakt gebruik van Alex... geef d'r eens ongelijk?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:54 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Heb er niet super veel vertrouwen in..
Tis geen dubbelklik hequote:Op zondag 20 maart 2011 23:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Raar. Gebeurt vaak, een dubbele quote...
Wat is het adres van je webcam en hoe laat ga je beginnen?quote:
jawel jawel, het is nu echt heeeel close haha ik voel het gewoon door mn scherm heenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zeker weten van niet![]()
gebeurt niks, nu niet en over 100 jaar niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |