Het klopt, maar de productie wil niet dat het nieuws van Gerards sanctie nu al naar buiten komt. Vandaar dat Guidson teruggefloten wordt. Lijkt me duidelijk dat Guido reageerde op een streamer, want de tv kijker word dom gehouden en nog niet eens half op de hoogte gehouden van wat zich daar in Portugal afspeelt....quote:
Hij wil ook weg, is niet meer gemotiveerd. Hij vind het een freakenshow worden. En Monique wil hem erin houden, maar hij ziet een relatie met haar geen lang leven beschoren. Dus Maik is even helemaal downquote:Op zondag 20 maart 2011 23:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
die wordt steeds slomer.. hij kijkt steeds slomer en praat steeds slomer en doet steeds slomer..
Ik vind het leuk, ik kijk er al 5 weken naar dus ze doen toch iets goed. De bewoners hoeven niet per se de hele dag actie van mij, en ook niet per se elke dag. Zolang zij denken dat ze genoeg materiaal hebben voor de uitzending zijn ze mij helemaal niets verplicht. Ze hoeven mij niet te vermaken, ze hebben een show te maken, en dat ik daar naar mag kijken vind ik leuk. Klopt, het niveau daalt qua oppervlakkigheid, maar laten we eerlijk zijn, juist dat scoort, kijk maar naar hits als Oh Oh Cherso, en ook DGK was zo. Toch heb ik naar dat laatste bijna 2 jaar gekeken~en ook dat was hele dagen vreselijk saai, ook daar werd veel `gescript` en ook daar leken iotslagen soms niet te kloppen. Op den duur moesten ze het heel erg hebben van externe mensen zoals Palma etc, om tv te maken. Toch zie ik echt vooruitgang bij SST. Ze zijn in het begin heel erg de mist in gegaan, gewoon 0 ervaring met het maken van RLS; dat is jammer, maar ik zie toch echt wel vooruitgang hoor, ook tijdens de liveshows. Het is denk ik maar net welke bril je op zet, ik kies ervoor om door een positieve bril te kijekn omdat ik plezier beleef aan dit programma. En ja, RLS´er als ik ben vind ik het óók leuk om te zien hoe Karim een schaakspel in elkaar zet uit verveling. Het lijken dan nét echte mensen.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Liesje ze doen niet echt hun best, wees nu eerlijk al weken hebben ze de tijd om dingen te veranderen voor leuke tv voor hun en voor ons, neem alleen de live sjows al, nog steeds zo een zooitje daarom haken ook veel kijkers af die alleen tv en livesjow volgen.
in het huis kun je zoveel dingen doen, leuke streams leuke opdrachten en waarom altijd met drank vraag ik me dan af.
dat elkaar aflebberen of uitschelden of wat dan ook heb ik genoeg gezien en er zijn zat van zulke prog.
maak er een spel van zoals het bedoelt is maar het glijd steeds meer af.
Dat klopt, er zijn er nog veel meer die alleen de uitzendingen kijken en niet eens weten van de streams.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Liesje de die hard ja die bleef zitten, maar wij zijn maar een heel klein groepje samen, er zijn er heel veel die alleen streams aan hebben die het bestaan van een forum laat staan FOK kennen.
ach ja tuurlijk.... had al niet meer aan de uitzending gedacht b:Pquote:Op zondag 20 maart 2011 23:34 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Het klopt, maar de productie wil niet dat het nieuws van Gerards sanctie nu al naar buiten komt. Vandaar dat Guidson teruggefloten wordt. Lijkt me duidelijk dat Guido reageerde op een streamer, want de tv kijker word dom gehouden en nog niet eens half op de hoogte gehouden van wat zich daar in Portugal afspeelt....
Hij moet plassen..quote:Op zondag 20 maart 2011 23:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex laat Laura alleen achter, hij kan loskomen, wat is dit? Of moet ie slechts piesen?
Over die relatie is ie vrij realistisch, volgens mij. En Mo wil em alleen voor zich zelf er inhouden. Hij zou ballen hebben als ie zelf wegging! Zou dat echt top van hem vinden!!quote:Op zondag 20 maart 2011 23:34 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Hij wil ook weg, is niet meer gemotiveerd. Hij vind het een freakenshow worden. En Monique wil hem erin houden, maar hij ziet een relatie met haar geen lang leven beschoren. Dus Maik is even helemaal down
daarom, de echte RLSer zoals wij weten toch hoe het werkt, en de woorden van Paul Romer van de week in je mist meer dan je ziet gaf het al aan, op internet en forums leeft het wel maar op tv niet, inplaats van dat de makers er wat mee doen maar ze negeren gewoon alles.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:31 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar lees het bericht eens door.... Alsof ze er een voorleesverhaaltje voor kleuters oplepelen.... Ze liegen, schrijven alsof ze hun pen met moeite weten vast te houden, en schatten hun publiek veel te laag in....
Ik wist dat het een retorische vraag wasquote:
Ontzettend mee eens.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Over die relatie is ie vrij realistisch, volgens mij. En Mo wil em alleen voor zich zelf er inhouden. Hij zou ballen hebben als ie zelf wegging! Zou dat echt top van hem vinden!!
Ik wil niet lullig doen, maar als Maik dat doet blijkt hij ineens een heel stuk slimmer dan het "hoogbegaafde" meisje van 30, die denkt dit te kunnen winnen.....quote:Op zondag 20 maart 2011 23:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Over die relatie is ie vrij realistisch, volgens mij. En Mo wil em alleen voor zich zelf er inhouden. Hij zou ballen hebben als ie zelf wegging! Zou dat echt top van hem vinden!!
Tja, ze zei het zelf..quote:Op zondag 20 maart 2011 23:37 schreef Flow3r het volgende:
Mo vreemd gegaan? Zei ze dat? Met al haar principes,normen en waarden?![]()
HOE DAN?
Ja hij kan afwachten of er ook op de mannen gestemd gaat worden en dan kenbaar maken dat hij genomineerd wil worden. En anders 24 uur aanvragen, maar of hij weer in die geheime kamer gaat zitten??? Ik zou het niet doen, in de gevangenis zitten, zonder dat je schuld hebt? Never nooitquote:Op zondag 20 maart 2011 23:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nou, tis toch wel weer een move in die richting...quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
De clue van de clownsacts en clowsoutfit met carnaval lijkt me ook duidelijk.
[ afbeelding ]
Ach, hij staat al 5 weken te springen...quote:Op zondag 20 maart 2011 23:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou, tis toch wel weer een move in die richting...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |