quote:SST_Guido SST Guido
@
@Djuuulie Niet helemaal nee.. #sstnl maar op internet loop het prima toch en op tv gaat het steeds beter.
Ik ga ook tot het eind kijken, of ze de (bek)stekker er nou morgen uit trekken of na die drie maanden.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach we wachten gewoon af en onder tussen kijken we toch toch het eind, want begrijp me niet verkeerd, ben gek op zulke RLS dingen en misschien had ik er meer van verwacht dat kan ook.
maar je weet maar nooit....wat er nog niet is kan er nog wel komen...........
ja zoiets.. zelf de kleding inelkaar flansen! zelf de dans uitwerken en dan met de liveshow een finale of zo!quote:Op zondag 20 maart 2011 23:44 schreef Flow3r het volgende:
Ze zouden de actie kunnen verdelenzodat er elke avond wel iets te zien is; bijvoorbeeld een avond spenderen aan de danslessen en pas de volgende avond oefenen met de jurken en dan pas daarna een avond inlassen voor de wedstrijd, dat hoeft allemaal maar 2 uurtjes per avond te duren en hebben wij iets om naar te kijken.
Nu proppen ze alles op éen avond en dan ook nog een feestje er achteraan met muziek en drank
dat dus!quote:Op zondag 20 maart 2011 23:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja zoiets.. zelf de kleding inelkaar flansen! zelf de dans uitwerken en dan met de liveshow een finale of zo!
met die telefoon wordt het ook snel snel gedaan.. zo jammer!
daarom Ruudje, ze krijgen ons niet wegquote:Op zondag 20 maart 2011 23:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ga ook tot het eind kijken, of ze de (bek)stekker er nou morgen uit trekken of na die drie maanden.
je hebt groot gelijk! ik denk dat ik zo een boek ga pakken en lekker in bed ga liggen. goed voorbeeld doet goed volgenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:45 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik ga rondje met het hondje en naar me mandje.......
Laterz FOK!kers
een heel onzeker bang claimerig kindvrouwtje.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:43 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Wat erg, dat mens spoort niet, ze is een potentiele stalker, extreem bezitterig en een haaibaai ook nog. Ik moet Mo niet
Ja en laten ze een jacuzzi krijgen, dat willen zo graag. En dat als beloning geven als ze iets leuks hebben gedaan. Vind het altijd wel leuk, als ze in zo'n ding zitten met een glaasje wijn en lekker intiem babbelen, dat schijnt een jacuzzi uit te lokken.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja zoiets.. zelf de kleding inelkaar flansen! zelf de dans uitwerken en dan met de liveshow een finale of zo!
met die telefoon wordt het ook snel snel gedaan.. zo jammer!
Slaap Lekker!!quote:Op zondag 20 maart 2011 23:48 schreef Toverheks het volgende:
En ik ben er vandoor, was even gezellig om zulke dingen uit te wisselen ( maar goed dat pietje er niet is werd ik verbannen uit de COS) wens iedereen slaap lekker
Precies.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom Ruudje, ze krijgen ons niet wegwij blijven tot het bittere eind tot dat de streams op zwart gaan
![]()
ach, je bent net Servio, die lijkt ook steeds verbannen maar mag ook steeds terugkomen!quote:Op zondag 20 maart 2011 23:48 schreef Toverheks het volgende:
En ik ben er vandoor, was even gezellig om zulke dingen uit te wisselen ( maar goed dat pietje er niet is werd ik verbannen uit de COS) wens iedereen slaap lekker
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:48 schreef Toverheks het volgende:
Trusten Heksjequote:Op zondag 20 maart 2011 23:48 schreef Toverheks het volgende:
En toen lagen ze niet meer intiemquote:Op zondag 20 maart 2011 23:53 schreef Niki.P het volgende:
Denken ze dat Laura en Alex iets gaan doen als ze het licht uit doen...
Ikke niet, jij?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:53 schreef Niki.P het volgende:
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:53 schreef Niki.P het volgende:
Ze maakt gebruik van Alex... geef d'r eens ongelijk?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:54 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Heb er niet super veel vertrouwen in..
Tis geen dubbelklik hequote:Op zondag 20 maart 2011 23:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Raar. Gebeurt vaak, een dubbele quote...
Wat is het adres van je webcam en hoe laat ga je beginnen?quote:
jawel jawel, het is nu echt heeeel close haha ik voel het gewoon door mn scherm heenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zeker weten van niet![]()
gebeurt niks, nu niet en over 100 jaar niet
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:58 schreef Ifa het volgende:
[..]
Wat is het adres van je webcam en hoe laat ga je beginnen?
moet je bij guido wezen niet bij mijquote:Op zondag 20 maart 2011 23:58 schreef Ifa het volgende:
[..]
Waar gaat het nou precies om,quote:Op zondag 20 maart 2011 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien een poll, is ook leuk
Komt omdat ze FLAUW zijn.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:05 schreef Niki.P het volgende:
Laura en Alex hebben echt hele flauwe humor samen..
stokslobberenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:58 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Waar gaat het nou precies om,
Zoenen
Handwerk
Seks...
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:58 schreef Ifa het volgende:
[..]
Laten we beginnen met zoenen... want zelfs daar heb ik m'n twijfels bijquote:Op zondag 20 maart 2011 23:58 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Waar gaat het nou precies om,
Zoenen
Handwerk
Seks...
eg niequote:Op zondag 20 maart 2011 23:58 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jawel jawel, het is nu echt heeeel close haha ik voel het gewoon door mn scherm heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |