Dat wil ik nog wel onderbouwen, want daar heeft Monique gelijk in. Servio heeft Maik verweten dat hij traag, lui en dom is. In het openbaar natuurlijk, met veel lachers op zijn hand, want hij bracht het op een grappige manier, maar Maik moest het wel even incasseren. Of het nu een waarheid is of niet, het is niet netjes iemand zo in het openbaar af te zeiken op zijn handicaps.quote:
Waar hebben ze het over? zit op de ander cam??quote:Op zondag 20 maart 2011 23:27 schreef Ifa het volgende:
Niet bedoeld als verwijt voor off-topic, maar in oude BB's zou het gesprek tussen Aaf en Mo flink becommentarieerd worden, nu lijkt iedereen dat saai te vinden.
dat bedoel ik dus foutieve info brengen ze in de hoop de kijker die nog niet gekeken heeft of toch eerder afgehaakt is te lokken om toch maar weer te kijken, ze hebben gewoon niet in de gaten dat zulke nieuwsberichten niet meer werken.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:23 schreef Niki.P het volgende:
Oke die nieuws berichten op de site worden echt steeds erger...
Onder de dekens
[..]
het is ook wel erg saai aan het worden. eerst een uur lang maik promotenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:27 schreef Ifa het volgende:
Niet bedoeld als verwijt voor off-topic, maar in oude BB's zou het gesprek tussen Aaf en Mo flink becommentarieerd worden, nu lijkt iedereen dat saai te vinden.
Heeft het inhoud dan want ik heb altijd het geluid uit staan ?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:27 schreef Ifa het volgende:
Niet bedoeld als verwijt voor off-topic, maar in oude BB's zou het gesprek nu tussen Aaf en Mo flink becommentarieerd worden, nu lijkt iedereen dat saai te vinden.
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:27 schreef Ifa het volgende:
Niet bedoeld als verwijt voor off-topic, maar in oude BB's zou het gesprek nu tussen Aaf en Mo flink becommentarieerd worden, nu lijkt iedereen dat saai te vinden.
Ik zit ook maar half te luisterenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:28 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Waar hebben ze het over? zit op de ander cam??
Guido kreeg op zijn donder van de productie..quote:Sorry mensen ik dacht dat Gerard genomineerd was door een sanctie. Blijkt niet te kloppen! #sstnl Sorry!
die ging eerder deze avond ergens in een hoekje met zijn boek zitten!quote:Op zondag 20 maart 2011 23:21 schreef Niki.P het volgende:
Alex en Laura zijn in de mannen slaapkamer
Mo en Aafke in de Vrouwen slaapkamer
Geer, Sharon, Karim, Flip, Jo en Maik in de keuken..
Maar waar is Servio...
Liesje de die hard ja die bleef zitten, maar wij zijn maar een heel klein groepje samen, er zijn er heel veel die alleen streams aan hebben die het bestaan van een forum laat staan FOK kennen.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet wie er allemaal afgehaakt zijn, maar het was geloof ik de drukste COS die ik tijdens heel sst heb meegemaakt. Mensen waren niet bij de streams weg te slaan en de meeste mensen bleven tot een uur of 4 wakker. Dus kennelijk scoort het wel.
wat de fak?!?!quote:Op zondag 20 maart 2011 23:30 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Guido kreeg op zijn donder van de productie..
Ik denk dat " wij " veranderd zijn en geweldige BB's van toen nu ook tergend saai gevonden zouden worden.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:29 schreef suzi1 het volgende:
[..]
het is ook wel erg saai aan het worden. eerst een uur lang maik promoten
en nu dat aaf echt wel een keer de ware tegen zal komen
quote:
Dat niet alleen, maar lees het bericht eens door.... Alsof ze er een voorleesverhaaltje voor kleuters oplepelen.... Ze liegen, schrijven alsof ze hun pen met moeite weten vast te houden, en schatten hun publiek veel te laag in....quote:Op zondag 20 maart 2011 23:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus foutieve info brengen ze in de hoop de kijker die nog niet gekeken heeft of toch eerder afgehaakt is te lokken om toch maar weer te kijken, ze hebben gewoon niet in de gaten dat zulke nieuwsberichten niet meer werken.
Sorry????? Ik heb Gerard duidelijk horen zeggen, dat hij genomineerd is en de meiden zeiden dat ookquote:Op zondag 20 maart 2011 23:30 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het publiek waar ze geld aan verdienen best goed inschatten...quote:Op zondag 20 maart 2011 23:31 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar lees het bericht eens door.... Alsof ze er een voorleesverhaaltje voor kleuters oplepelen.... Ze liegen, schrijven alsof ze hun pen met moeite weten vast te houden, en schatten hun publiek veel te laag in....
maar dat klopt tochquote:Op zondag 20 maart 2011 23:30 schreef Niki.P het volgende:
[..]
die wordt steeds slomer.. hij kijkt steeds slomer en praat steeds slomer en doet steeds slomer..quote:Op zondag 20 maart 2011 23:31 schreef Hadjewat het volgende:
Maik mag er wat mij betreft uit wat een slome is dat zeg
Arme Jan-Willem.quote:
als je de meeste berichtjes onder hyves leest, ja, weten ze een bepaald publiek goed te pakken! die van de jonge naieve schoolmeisjes!quote:Op zondag 20 maart 2011 23:32 schreef bazb het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het publiek waar ze geld aan verdienen best goed inschatten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |