R.A.I.T.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:12 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ik vind haar niet lelijk opgebouwd, maar omdat ze leeft, ook iets over haar karakter: super arrogant en verwend en ......een R.A.T.
Alex mag zijn vingers niet in de verf stoppen. Deksel gaat niet van de pot afquote:Op zondag 20 maart 2011 23:14 schreef MissJ.24 het volgende:
Alex mag weer vingerverven? Of lijkt dat maar zo.
Zou zweren dat karim de volgende was.
Alex mag blij zijn dat ie op de knopjes mag drukken waardoor er ergens een deurtje opengaatquote:Op zondag 20 maart 2011 23:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
Alex mag zijn vingers niet in de verf stoppen. Deksel gaat niet van de pot af
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:10 schreef mazaru het volgende:
Het wordt tijd voor iemand om te gaan knallen!!
[ afbeelding ]
Ze nummeren hun afleveringen NU al met S01E05...... Wat een waanzin! Zoals het nu is, haalt het niet eens het einde van dit seizoen..... Dan hebben de bewoners een nieuwe reden om te horen "Niets is wat het lijkt", want de serie is geflopt.....quote:Op zondag 20 maart 2011 23:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja weet je, tv mensen denken dat de kijker alles maar pikt, denkt ach we gooien er wat drank tegenaan en iedereen is weer tevreden en wij hebben mooie beelden, maar zo werkt het gewoon niet, er zijn zoveel tv prog. die niet scoren waarvan ik denk had het dan zo of zo gedaan.
net als ideen om SST wel een megahit te laten worden, het kost SST niks om hier ideen op te doen dan denk ik echt wie is er nu gek wie wil dat het slaagd, echt jammer allemaal .
Nou, ik heb er wel van genoten, dat ze de kachel brandend moesten houden, met armoedige ingrediënten de lekkerste broden bakten, 24 uur achter elkaar moesten fietsen en vooral dat ze voor commando's eens flink moesten rennen. Zomaar een greep uit wat situaties uit het verleden.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:14 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Daar mag je het niet mee eens zijn natuurlijk
Belangrijkste tip is: Gooi dat fakking script het raam uit, geef meer opdrachten, en maak tv ZONDER de bewoners dronken te voeren..... Ook dan wordt het saai, omdat je dan WEER hetzelfde gaat zien.....
**Freubelclup Het Eierdoppie**quote:Op zondag 20 maart 2011 23:14 schreef henk.jansen het volgende:
Kijk eens even wat voor een actie er is
[ afbeelding ]
ik dacht dat het klapdeuren waren ??quote:Op zondag 20 maart 2011 23:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Alex mag blij zijn dat ie op de knopjes mag drukken waardoor er ergens een deurtje opengaat
En zo is hetquote:Op zondag 20 maart 2011 23:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Alex mag blij zijn dat ie op de knopjes mag drukken waardoor er ergens een deurtje opengaat
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ook die kunnen op slot!quote:Op zondag 20 maart 2011 23:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik dacht dat het klapdeuren waren ??
Ik denk dat als ze meer actie willen, ze dit toch wat meer moeten sturen. En opdrachten inderdaad, dat doen ze toch ook echt wel meer de laatste tijd, alleen de laatste avond bij de boeien was er drank in het spel, ik geef je gelijk dat je daar niet alleen op kan teren, maar ik denk ook niet dat het alleen dat is.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:14 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Daar mag je het niet mee eens zijn natuurlijk
Belangrijkste tip is: Gooi dat fakking script het raam uit, geef meer opdrachten, en maak tv ZONDER de bewoners dronken te voeren..... Ook dan wordt het saai, omdat je dan WEER hetzelfde gaat zien.....
Vanaf volgende week gaan de kijkcijfer op lopen echt 1 miljoen kijkers per aflevering nu WIDM afgelopen isquote:Op zondag 20 maart 2011 23:16 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze nummeren hun afleveringen NU al met S01E05...... Wat een waanzin! Zoals het nu is, haalt het niet eens het einde van dit seizoen..... Dan hebben de bewoners een nieuwe reden om te horen "Niets is wat het lijkt", want de serie is geflopt.....
slaap lekkerquote:
ze kunnen het best nog een beetje opkrikken om eens verder te kijken dan hun neus lang is en eens de gewone tv kijker aan te horen of te lezen.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:16 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze nummeren hun afleveringen NU al met S01E05...... Wat een waanzin! Zoals het nu is, haalt het niet eens het einde van dit seizoen..... Dan hebben de bewoners een nieuwe reden om te horen "Niets is wat het lijkt", want de serie is geflopt.....
Zou best kunnen, tenzij de spanning ervan af isquote:Op zondag 20 maart 2011 23:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik dacht dat het klapdeuren waren ??
maar het blijft tochtenquote:
laat ze luisteren naar een heksquote:Op zondag 20 maart 2011 23:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze kunnen het best nog een beetje opkrikken om eens verder te kijken dan hun neus lang is en eens de gewone tv kijker aan te hoeren of te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |