ik ookquote:Op zondag 20 maart 2011 23:06 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Wauw..... jij vind Joanna mooi..........
ppfffrt!![]()
![]()
Heel leuk, maar we hebben dit gesprek na 5 weken waarin het van saai naar voluit slaapverwekkend is gegaan.....quote:Op zondag 20 maart 2011 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat er niet gezien wordt dat er al wel een hele hoop veranderd is. Volgens mij doen ze keihard hun best het programma beter te maken en zijn er al veel meer opdrachten en feestjes enzo als eerst. Met de beelden van afgelopen nacht kunnen ze met gemak drie leuke uitzendingen maken als ze zouden willen. En ja dat het dan vandaag saai is, ik snap dat wel.
Nee hoor, zo zie ik het ook. Ze hoeft zich nergens voor te schamen. Overigens is de zon heel goed voor psoriasis en veel vis eten.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:06 schreef Flow3r het volgende:
Jo heeft niks om zich voor te schamen als het over die plekken gaat want daar kan ze immers niks aan doen, het is idd al erg genoeg dat ze daar zo'n last van heeft en ik kan me best voorstellen dat je ook gewoon zin hebt om lekker in de zon te gaan liggen en een bikini te dragen , ook al weet je dat iedereen het ziet en dat het misschien erger wordt door de zon.
Ik zeik niet, ik vind het alleen jammer. Ik heb gisteren niet kunnen zien. En het klopt ook wel dat de redactie steeds meer doet. Maar die slaan ook wel eens door! Neem dat met die handboeien! De bewoners op de kast krijgen kan ook anders!!quote:Op zondag 20 maart 2011 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat er niet gezien wordt dat er al wel een hele hoop veranderd is. Volgens mij doen ze keihard hun best het programma beter te maken en zijn er al veel meer opdrachten en feestjes enzo als eerst. Met de beelden van afgelopen nacht kunnen ze met gemak drie leuke uitzendingen maken als ze zouden willen. En ja dat het dan vandaag saai is, ik snap dat wel.
Het is geen Psoriasis, en evenmin is het Vitiligo (Vertilgo moet dan een soort bevlekte ontvangenis oid zijnquote:Op zondag 20 maart 2011 22:56 schreef Chanel5 het volgende:
Het is trouwens geen psoriasis wat Jo heeft maar Vertiligo. Psoriasis kenmerkt zich door schilverachtige plekken en vertiligo door pigmentloze vlekken.
vind Stientje Sorbo ook mooie meid alleen ze heeft zo een verrot karakterquote:Op zondag 20 maart 2011 23:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik ook![]()
ga me niet vertellen dat ze gewoontjes of lelijk is
Daar ben ik het niet mee eens. Ik vond de boeien van afgelopen dagen een erg leuke opdracht. Afgelopen nacht was totaal niet slaapverwekkend. Op den duur hoopte ik zelfs dat ze naar bed gingen.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:08 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Heel leuk, maar we hebben dit gesprek na 5 weken waarin het van saai naar voluit slaapverwekkend is gegaan.....
sorrie hoor maar er is werkelijk niets mooi aan de trolquote:Op zondag 20 maart 2011 23:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind Stientje Sorbo ook mooie meid alleen ze heeft zo een verrot karakter
Ze is niet lelijk, maar je moet dr ook niet als voorbeeld zien... beetje te tacky...quote:Op zondag 20 maart 2011 23:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik ook![]()
Ze is fake. Een volgespoten bimbo die er zonder botox of andere plastics heel anders en naar mijn mening veel mooier uit zou zien.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik ook![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:11 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze is fake. Een volgespoten bimbo die er zonder botox of andere plastics heel anders en naar mijn mening veel mooier uit zou zien.
Ik zie een uitdrukkingsloos botoxhoofd en een hoop kapsones. Van binnen lelijk, en van buiten niet interessant....
Omg Dennixquote:Op zondag 20 maart 2011 23:10 schreef mazaru het volgende:
Het wordt tijd voor iemand om te gaan knallen!!
[ afbeelding ]
Ik gun Gerard om dit te winnen.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:11 schreef Hadjewat het volgende:
Wie gunnen jullie eerste tweede derde plaats?
mijn top drie
Sharon , toffe meid en geen gekonkel
Karim , ook geen draaikont
Gerard, eindbaas! maar hij is al rich vandaar Sharon op 1 bij mij
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:11 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ze is fake. Een volgespoten bimbo die er zonder botox of andere plastics heel anders en naar mijn mening veel mooier uit zou zien.
Ik zie een uitdrukkingsloos botoxhoofd en een hoop kapsones. Van binnen lelijk, en van buiten niet interessant....
Ik vind haar niet lelijk opgebouwd, maar omdat ze leeft, ook iets over haar karakter: super arrogant en verwend en ......een R.A.T.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:11 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Eensquote:Op zondag 20 maart 2011 23:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik gun Gerard om dit te winnen.
Ik gun Karim het geld.
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:10 schreef mazaru het volgende:
Het wordt tijd voor iemand om te gaan knallen!!
[ afbeelding ]
Ze doen zeker hun bestquote:Op zondag 20 maart 2011 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ja weet je, tv mensen denken dat de kijker alles maar pikt, denkt ach we gooien er wat drank tegenaan en iedereen is weer tevreden en wij hebben mooie beelden, maar zo werkt het gewoon niet, er zijn zoveel tv prog. die niet scoren waarvan ik denk had het dan zo of zo gedaan.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:03 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Wat ik toch wel mooi vind is dat het niet zo is dat iedereen de streams zit af te zeiken, maar dat de meesten met opbouwende kritiek proberen die juist te verbeteren.
Jammer dat NET5 zich te goed voelt om hier onze ideeen te stelen en stomweg hun eigen scripts blijft volgen.
Wel strak dat ze vandaag dat artikel alsnog niet hebben geplaatst op hun site, maar ik zie die mongolen (mongolen excuus, redactie niet) er nog voor aan dat artikel morgen alsnog te plaatsen....
Daar mag je het niet mee eens zijn natuurlijkquote:Op zondag 20 maart 2011 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Ik vond de boeien van afgelopen dagen een erg leuke opdracht. Afgelopen nacht was totaal niet slaapverwekkend. Op den duur hoopte ik zelfs dat ze naar bed gingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |