hallo schoonheidquote:Op zondag 20 maart 2011 22:36 schreef sharr het volgende:
Godver ik luisterde even niet, ik weet niet wie er draait, sorry voor de inspiratieloze TT!
Ik heb veel maar niet allesquote:Op zondag 20 maart 2011 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar ben ik serieus verbaasd over. Het feit dat jij die niet hebt![]()
Jawel.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:37 schreef Noiseshifter het volgende:
Lijkt het julie dan leuk keer een uurtje in het weekend een techhouse mix aantehoren?
Hoiquote:Op zondag 20 maart 2011 22:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
hallo schoonheid
je had trouwens niet geantwoord op mijn vraag van vanmiddag:
wat doe je morgen?
Natuurlijkquote:Op zondag 20 maart 2011 22:37 schreef Noiseshifter het volgende:
Lijkt het julie dan leuk keer een uurtje in het weekend een techhouse mix aantehoren?
uiteraard..quote:Op zondag 20 maart 2011 22:37 schreef Noiseshifter het volgende:
Oke dan zou ik nu ff wat nummers zoeken en aankomende week aan het werk gaan. Alvast bedankt voor de zend tijd =)quote:
zal wel helemaal niemand zijn ben ik bang..quote:Op zondag 20 maart 2011 22:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoi
Ik doe morgen school
Wie doe jij morgen?
anti-hardstylequote:Op zondag 20 maart 2011 22:37 schreef mr-green het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
edit: als het maar geen hardstyle is
ben jij 40?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
zal wel helemaal niemand zijn ben ik bang..
die film: 40 yo virgin is op mij gebaseerd namelijk
Moet je even op het rooster kijken voor een gaatje en dan Huppelmuts of iemand dm'en of je op het rooster magquote:Op zondag 20 maart 2011 22:38 schreef Noiseshifter het volgende:
[..]
Oke dan zou ik nu ff wat nummers zoeken en aankomende week aan het werk gaan. Alvast bedankt voor de zend tijd =)
OUWE LULquote:Op zondag 20 maart 2011 22:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
zal wel helemaal niemand zijn ben ik bang..
die film: 40 yo virgin is op mij gebaseerd namelijk
en toch vind ik je lievvquote:Op zondag 20 maart 2011 22:39 schreef Carooltje79 het volgende:
zat nog te F5en in het gesloten topic
![]()
Gaat lekker hier vandaag
quote:
http://messages.fok.nl/compose.phpquote:Op zondag 20 maart 2011 22:38 schreef Noiseshifter het volgende:
[..]
Oke dan zou ik nu ff wat nummers zoeken en aankomende week aan het werk gaan. Alvast bedankt voor de zend tijd =)
Ik zet gewoon andere muziek op als er Hardstyle wordt gedraaid. Heb er niks tegen als iemand dat draait maar ik kan er gewoon niet fijn naar luisterenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
anti-hardstyle
jij gaat echt genieten dalijk dan
je moet eerst koelkast pmen dan voor een proefsessie.. om te kijken of je niet gelijk de server sloopt, wilt nog wel eens gebeuren namelijkquote:Op zondag 20 maart 2011 22:38 schreef Noiseshifter het volgende:
[..]
Ga ik eventjes doen, En ik upload al me mixen op soundcloud. Dus ik neem deze dan ook wel op en drop hem voor je op soundcloud als je hem niet kan luisteren.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Moet je even op het rooster kijken voor een gaatje en dan Huppelmuts of iemand dm'en of je op het rooster mag
En dan niet midden in de nacht, ik wil ook luisteren.
hardstyle is dus eigenlijk al te hard voor je?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:40 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik zet gewoon andere muziek op als er Hardstyle wordt gedraaid. Heb er niks tegen als iemand dat draait maar ik kan er gewoon niet fijn naar luisteren
Is goedquote:Op zondag 20 maart 2011 22:41 schreef Noiseshifter het volgende:
[..]
Ga ik eventjes doen, En ik upload al me mixen op soundcloud. Dus ik neem deze dan ook wel op en drop hem voor je op soundcloud als je hem niet kan luisteren.
iemand die er ook niet tegen kanquote:Op zondag 20 maart 2011 22:40 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik zet gewoon andere muziek op als er Hardstyle wordt gedraaid. Heb er niks tegen als iemand dat draait maar ik kan er gewoon niet fijn naar luisteren
Oh god ja, ik ga het zo druk krijgen! Lifehouse, Manic Street Preachers, Foo Fighters, The Script, Simple plan, 30 seconds to mars (die live heel slecht zijn!), coldplay, kings of leon, avenged sevenfold., kaiser chiefs, all time low, scouting for girls, two door cinema club, white lies, de staat..quote:Op zondag 20 maart 2011 22:42 schreef mr-green het volgende:
@Sharr: weet je al welke bands je sowieso moet zien op Pinkpop?
hier nog eenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
iemand die er ook niet tegen kan
* dockx meldt zichquote:Op zondag 20 maart 2011 22:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
iemand die er ook niet tegen kan
Top! Kijk er naar uitquote:Op zondag 20 maart 2011 22:44 schreef Noiseshifter het volgende:
Djkoelkast een PM gestuurd ik zou wel even met hem veder bespreken.
Julie horen nog van me
Sowieso Coldplay, Kings of Leon en Foo fightersquote:Op zondag 20 maart 2011 22:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh god ja, ik ga het zo druk krijgen! Lifehouse, Manic Street Preachers, Foo Fighters, The Script, Simple plan, 30 seconds to mars (die live heel slecht zijn!), coldplay, kings of leon, avenged sevenfold., kaiser chiefs, all time low, scouting for girls, two door cinema club, white lies, de staat..
Vooral dikgedrukt. Ik wil bijna alles zien, vooral maandag is het echt erg
En bij welke bands kan ik jou tegenkomen?
Die ken ik niet eensquote:Op zondag 20 maart 2011 22:46 schreef mr-green het volgende:
[..]
Sowieso Coldplay, Kings of Leon en Foo fighters
Verder probeer ik overal bij te zijnen ik heb een zwak voor Selah Sue
Slaap lekkerquote:Op zondag 20 maart 2011 22:47 schreef sharr het volgende:
[..]
Die ken ik niet eens. Ik moet sowieso nog wat bands/artiesten die daar komen gaan luisteren om te weten of ik er heen wil.
Ontopic (nouja, niet helemaal) Ik ga slapen, slaap lekker allemaal en tot ziens![]()
Slaap lekkerquote:
Jawel hoor ikke welquote:Op zondag 20 maart 2011 22:50 schreef Driepink het volgende:
volgens mij luistert er dalijk HELEMAAL NIEMAND
* Carooltje79 welquote:Op zondag 20 maart 2011 22:52 schreef Driepink het volgende:
houd carooltje dan van hardstyle maar 90% hardcore?
Ja ik ook ineens niet meerquote:Op zondag 20 maart 2011 22:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn laptop doet stom ofzo.. hoor ineens geen muziek meer
dan ligt het probleem niet bij mij!quote:
Avond Lamaquote:
dit maar dan met vlcquote:Op zondag 20 maart 2011 22:56 schreef Driepink het volgende:
ik hoor nog steeds: heart of gold
en dan buffer
en dan itunes vast
vroegtijdige ejaculatie.. daar is een oplossing voor he zeggen zequote:Op zondag 20 maart 2011 22:56 schreef Snuf. het volgende:
IK BEN BINNEN IK KOM HARD EN DAT ALLEMAAL IN 10 SECONDEN OFZO
doe je goedquote:Op zondag 20 maart 2011 22:56 schreef Snuf. het volgende:
ok danquote:Op zondag 20 maart 2011 22:56 schreef Snuf. het volgende:
Ja echt irritant begint het te wordenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
iemand een idee hoe we het geluid weer terug kunnen krijgen??
vind dit toch wel een beetje nogal zeg maar niet leuk
even bijkomen hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 22:58 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
oh, dat zelfs binnen 30 seconden.. sorry![]()
Je komt ons redden hopelijk?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is het lullige, je draait nu voor jezelfquote:
Hallo lieverdquote:
kom jij ons redden van de stilte??quote:Op zondag 20 maart 2011 22:59 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
zal lang gaan duren want die ligt op de bank
Hopelijkquote:Op zondag 20 maart 2011 23:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kom jij ons redden van de stilte??
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Als iedereen er nou ff uitgaat en met 1 minuut weer reconnect.
miss dat dat helpt
Hij slaapt in de bank snufferdquote:Op zondag 20 maart 2011 23:00 schreef Snuf. het volgende:
Ik ging tegen djkastkoel praten op msn en hij reageerde niet
Fixedquote:Op zondag 20 maart 2011 23:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij slaaptkijkt darts in de bank snufferd
pcies.. maar dan moet iedereen het wel ffies doenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:01 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja net zoals daarstraks bij naatje
Ja chefquote:Op zondag 20 maart 2011 23:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
iedereen uitloggen of stoppen ofzow en als popje het zegt weer inloggen
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en nu wachten tot popje zegt dat we weer mogen reconecten
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:04 schreef Stokstaart het volgende:
ik ga wel even fappen tot de problematiek is opgelost
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:04 schreef Stokstaart het volgende:
ik ga wel even fappen tot de problematiek is opgelost
ik vind dat best slim van hemquote:
quote:
Ik vind dat een walgelijk nummer. Maargoed, ik denk dat men er weer in kan.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zag de post van Symp en ik WIST dat koelkast zoiets ging zeggen
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:08 schreef djkoelkast het volgende:
Current Song: Golden Earring - Radar Love
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind dat een walgelijk nummer. Maargoed, ik denk dat men er weer in kan.
dank jouquote:Op zondag 20 maart 2011 23:09 schreef djkoelkast het volgende:
Ok, dan ga ik weer darts kijken, dank u.
Dank u meneer Koelkastquote:Op zondag 20 maart 2011 23:09 schreef djkoelkast het volgende:
Ok, dan ga ik weer darts kijken, dank u.
Ik vind het ook niet zo. Wel oke maar ze hebben betere nummers gemaaktquote:Op zondag 20 maart 2011 23:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind dat een walgelijk nummer. Maargoed, ik denk dat men er weer in kan.
* Knetterkrankjorum heeft opgehangenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb vandaag gemerkt dat ik niet zo goed tegen stiltes kan...
* Knetterkrankjorum gaat psychiater bellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:11 schreef Snuf. het volgende:
Ik zou koelkast nu eigenlijk moeten neuken als bedankje maar gezien het feit dat ik hetero ben mag popje ook wel zijn plek in nemen!Koelkast zegt : laatste stootje is voor jou, en ik zal snuf roepen in popjes oorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:12 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Koelkast zegt : laatste stootje is voor jou, en ik zal snuf roepen in popjes oor
[..]
Koelkast zegt : laatste stootje is voor jou, en ik zal snuf roepen in popjes oor
Nu ben ik een soort van ontmaagdquote:Op zondag 20 maart 2011 23:12 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
[..]
quote:
"Lief dagboek.."quote:Op zondag 20 maart 2011 23:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
schrijf gauw in je dagboek
Hij heeft geen dagboekquote:Op zondag 20 maart 2011 23:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
schrijf gauw in je dagboek
goed puntquote:Op zondag 20 maart 2011 23:15 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Hij heeft geen dagboek
Hij schrijft het in zijn Macbook
Zeker goede maandquote:
tuurlijk, iedereen vindt het mooi.. jij nietquote:
quote:
woordgrappenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kan er ook niets aan doen dat jij er geen moer aan vindt
Kortquote:Op zondag 20 maart 2011 23:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tuurlijk, iedereen vindt het mooi.. jij niet![]()
was t lekker?
vast welquote:Op zondag 20 maart 2011 23:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
woordgrappen
heb je ook the scorpions - still loving you?
ja maar die vind soberso wat ik mooi vind niet mooiquote:Op zondag 20 maart 2011 23:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kort
Koelkast vind dit niet mooi hoor
quote:
quote:
Andrequote:Op zondag 20 maart 2011 23:19 schreef Symphonic het volgende:
Hierna een Nederlandstalig nummertje...
Ik twijfel tussen Corry en de Rekels en Andre Hazes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Dus dat 'iedereen vindt het mooi' sloeg ook weer nergens op.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar die vind soberso wat ik mooi vind niet mooi![]()
kort kan wel lekker zijn
dat is niet echt te merkenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
allerheiligen
ik ben een heilige knetter
Ruth Jackott dan ga ik huilenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:19 schreef Symphonic het volgende:
Hierna een Nederlandstalig nummertje...
Ik twijfel tussen Corry en de Rekels en Andre Hazes
klopt.. maar sommige platen mogen grijsgedraait zijn imoquote:Op zondag 20 maart 2011 23:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dus dat 'iedereen vindt het mooi' sloeg ook weer nergens op.![]()
Mja beetje grijsgedraaid toch?
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
allerheiligen
ik ben een heilige knetter
Gelukkig hoort ie het ook nietquote:Op zondag 20 maart 2011 23:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kort
Koelkast vind dit niet mooi hoor
Dat ligt er helemaal aan.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klopt.. maar sommige platen mogen grijsgedraait zijn imo![]()
ga je vanaaf vroeg slapen?
hoezoquote:Op zondag 20 maart 2011 23:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]heilige knetter?!
Dat weet jij goed te verbergen
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die kan ik niet draaien dan sluit mijn PC automatisch af
nee natuurlijk nietquote:Op zondag 20 maart 2011 23:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat ligt er helemaal aan.
Wil je dat ik vroeg ga slapen?
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoezo![]()
kom toch verdraaid heilig over dacht ik zo
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:23 schreef mr-green het volgende:
ben nog even wat gitaar spelen tot straks
quote:
Goeden inspiratie die FOK!radioquote:Op zondag 20 maart 2011 23:23 schreef mr-green het volgende:
dag dag meneer groenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:23 schreef mr-green het volgende:
de 25equote:Op zondag 20 maart 2011 23:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
gelukkig maar![]()
wat is jouw verjaardag dan?
K ben ook bijna jarig Knetters. Kom je op me partijtje we gaan me hont opmaken en koekhappenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
gelukkig maar![]()
wat is jouw verjaardag dan?
normaalquote:Op zondag 20 maart 2011 23:24 schreef Driepink het volgende:
hmmmm dilemma
early of hardcore of gewoon "normale" muziek ?
quote:
zit er een snoepzakje bij?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
K ben ook bijna jarig Knetters. Kom je op me partijtje we gaan me hont opmaken en koekhappen
Maar ik ben ouderquote:Op zondag 20 maart 2011 23:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben lekker eerder jarig
quote:
Dit dusquote:
hihiquote:Op zondag 20 maart 2011 23:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Maar ik ben ouder... ohw wacht...
Niet een gegeven stokstaart in de bek kiek'nquote:Op zondag 20 maart 2011 23:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zit er een snoepzakje bij?
Puur toevalquote:Op zondag 20 maart 2011 23:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn naam en geil in 1 woord
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihija je bent ouder.. maar dat betekent dat je ook eerder een seniorenpas krijgt en met korting kunt reizen
een gegeven stokstaart? heb ik een stokstaart gekregen danquote:Op zondag 20 maart 2011 23:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niet een gegeven stokstaart in de bek kiek'n
Geloof me dat wil je niet op je erf hebbenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een gegeven stokstaart? heb ik een stokstaart gekregen dan
ik heb geen erf.. dus dat kan ook nietquote:Op zondag 20 maart 2011 23:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geloof me dat wil je niet op je erf hebben
Joe bin n boerin tochquote:Op zondag 20 maart 2011 23:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb geen erf.. dus dat kan ook niet
heul niequote:
die af en toe koein omgooitquote:Op zondag 20 maart 2011 23:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heul nie![]()
ben eigenlijk een plattelands stadsmeisje
quote:
T zijn je eigen woorden hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heul nie![]()
ben eigenlijk een plattelands stadsmeisje
dat lijkt me niet neequote:Op zondag 20 maart 2011 23:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja
![]()
al is dat niet handig op naaldhakken
het is onzin radio hequote:Op zondag 20 maart 2011 23:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
T zijn je eigen woorden hoor.
* Mompelt iets over een ONZ-radio jingle van Knetter over rustgevende muziek voor koeien*
s0wn klein w00rdjequote:Op zondag 20 maart 2011 23:30 schreef Driepink het volgende:
trouwens.. ik hoop niet dat iemand aanstoot neemt dalijk aan mijn muziek
er zitten in sommige nogal wat harde scheldwoorden..
anarchy in the uk ?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:31 schreef Symphonic het volgende:
k gooi zo op de de gok Sex Pistols er even in
Geen idee wat het is (Sex Pistols wel maar het enige nummer dat ik van ze heb niet)
dat jaquote:Op zondag 20 maart 2011 23:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
s0wn klein w00rdje
s0wn groot effect
Yo welterusten mang mede-rofadammerquote:
slaap lekker snuf.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:32 schreef Symphonic het volgende:
en als het niks is is het gauw weer weg en mag Ome Jimmy gitaar spelen
OOOHHH SPARTA ROTTERDAM MORGEN MOETEN ZE VOETBALLENquote:Op zondag 20 maart 2011 23:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Yo welterusten mang mede-rofadammer
Heb je ook die diss aan het adres van Lange Frans?quote:
Ik ga misschien kijken, maar bij de 4-0 achterstand ga ik toch weer uitschakelen denk ikquote:Op zondag 20 maart 2011 23:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
OOOHHH SPARTA ROTTERDAM MORGEN MOETEN ZE VOETBALLEN
quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekker snuf.
veel plezier in dromenland jongen
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Yo welterusten mang mede-rofadammer
Ik ook van julliequote:
nee.. het is steen waar ik het over hadquote:Op zondag 20 maart 2011 23:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb je ook die diss aan het adres van Lange Frans?
Slaap lekker Snufquote:
Ken ik niet manquote:Op zondag 20 maart 2011 23:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
nee.. het is steen waar ik het over had
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm vin deze niet geweldig.. maar laat maar staan
hihi haha.. generatiekloofquote:
lekker nummerquote:Op zondag 20 maart 2011 23:34 schreef Driepink het volgende:
Sex Pistols zijn leuk ja![]()
laat opstaan aub
Zo oud ben k nog niet hoor mevrouw!quote:Op zondag 20 maart 2011 23:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi haha.. generatiekloof
Jij niet, zij welquote:Op zondag 20 maart 2011 23:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo oud ben k nog niet hoor mevrouw!
Laatst had ik ONZ-radio aan laten staan toen we om 5 uur gingen slapenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm vin deze niet geweldig.. maar laat maar staan
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo oud ben k nog niet hoor mevrouw!
de horrorquote:Op zondag 20 maart 2011 23:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laatst had ik ONZ-radio aan laten staan toen we om 5 uur gingen slapenWerd ik wakker met jouw stem.
Een Koelkast op je poffertjesporum is nooit leukquote:
wat ben je toch weer lievvquote:
Ja gelukkig zat er nog garantie op mn aaifoonquote:
Schudde meddie billequote:Op zondag 20 maart 2011 23:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat ben je toch weer lievv
zo, goed dat je dat zegt!quote:
K begin steeds nieuwsgieriger te worden naar jouw muziekquote:Op zondag 20 maart 2011 23:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
zo, goed dat je dat zegt!
ik moet nog ff liedje downloaden![]()
2 liedjes zelfs, 1tje is meer als grap dalijk![]()
word trouwens gewoon normale muziek dalijk koelkast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |