hallo schoonheidquote:Op zondag 20 maart 2011 22:36 schreef sharr het volgende:
Godver ik luisterde even niet, ik weet niet wie er draait, sorry voor de inspiratieloze TT!
Ik heb veel maar niet allesquote:Op zondag 20 maart 2011 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar ben ik serieus verbaasd over. Het feit dat jij die niet hebt![]()
Jawel.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:37 schreef Noiseshifter het volgende:
Lijkt het julie dan leuk keer een uurtje in het weekend een techhouse mix aantehoren?
Hoiquote:Op zondag 20 maart 2011 22:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
hallo schoonheid
je had trouwens niet geantwoord op mijn vraag van vanmiddag:
wat doe je morgen?
Natuurlijkquote:Op zondag 20 maart 2011 22:37 schreef Noiseshifter het volgende:
Lijkt het julie dan leuk keer een uurtje in het weekend een techhouse mix aantehoren?
uiteraard..quote:Op zondag 20 maart 2011 22:37 schreef Noiseshifter het volgende:
Oke dan zou ik nu ff wat nummers zoeken en aankomende week aan het werk gaan. Alvast bedankt voor de zend tijd =)quote:
zal wel helemaal niemand zijn ben ik bang..quote:Op zondag 20 maart 2011 22:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoi
Ik doe morgen school
Wie doe jij morgen?
anti-hardstylequote:Op zondag 20 maart 2011 22:37 schreef mr-green het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
edit: als het maar geen hardstyle is
ben jij 40?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
zal wel helemaal niemand zijn ben ik bang..
die film: 40 yo virgin is op mij gebaseerd namelijk
Moet je even op het rooster kijken voor een gaatje en dan Huppelmuts of iemand dm'en of je op het rooster magquote:Op zondag 20 maart 2011 22:38 schreef Noiseshifter het volgende:
[..]
Oke dan zou ik nu ff wat nummers zoeken en aankomende week aan het werk gaan. Alvast bedankt voor de zend tijd =)
OUWE LULquote:Op zondag 20 maart 2011 22:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
zal wel helemaal niemand zijn ben ik bang..
die film: 40 yo virgin is op mij gebaseerd namelijk
en toch vind ik je lievvquote:Op zondag 20 maart 2011 22:39 schreef Carooltje79 het volgende:
zat nog te F5en in het gesloten topic
![]()
Gaat lekker hier vandaag
quote:
http://messages.fok.nl/compose.phpquote:Op zondag 20 maart 2011 22:38 schreef Noiseshifter het volgende:
[..]
Oke dan zou ik nu ff wat nummers zoeken en aankomende week aan het werk gaan. Alvast bedankt voor de zend tijd =)
Ik zet gewoon andere muziek op als er Hardstyle wordt gedraaid. Heb er niks tegen als iemand dat draait maar ik kan er gewoon niet fijn naar luisterenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
anti-hardstyle
jij gaat echt genieten dalijk dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |