Naar de koffieautomaat lopen zal weinig zoden aan de dijk zetten denk ikquote:Op zondag 20 maart 2011 21:54 schreef akadoenka het volgende:
Beste fokker,
Is het correct dat als je per dag een half uur beweegt je wat afvalt en je conditioneel beter wordt?
Maar wat verstaat men dan onder bewegen? Is dat een half uurtje wandelen? [b]En moet dat bewegen aan een gesloten zijn? [b]
Nee, dat is niet correct.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:54 schreef akadoenka het volgende:
Beste fokker,
Is het correct dat als je per dag een half uur beweegt je wat afvalt en je conditioneel beter wordt?
Maar wat verstaat men dan onder bewegen? Is dat een half uurtje wandelen? En moet dat bewegen aan een gesloten zijn?
Je behoud dan de conditie die je hebt...quote:Op zondag 20 maart 2011 21:54 schreef akadoenka het volgende:
Beste fokker,
Maar wat verstaat men dan onder bewegen? Is dat een half uurtje wandelen? En moet dat bewegen aan een gesloten zijn?
Ik hoor dit wel eens ja. Niet dat de kg er af vliegen, maar dat je er wel wat van kan afvallen. Miets je ook nog gezond eet, niet snackt etc. Klopt dit?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:57 schreef -tape- het volgende:
Half uurtje lopen en de kilo's vliegen er af.
Nee, van sporten en gezond eten val je niet af.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:30 schreef akadoenka het volgende:
[..]
Ik hoor dit wel eens ja. Niet dat de kg er af vliegen, maar dat je er wel wat van kan afvallen. Miets je ook nog gezond eet, niet snackt etc. Klopt dit?
Ben je achterlijk of zo?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:30 schreef akadoenka het volgende:
[..]
Ik hoor dit wel eens ja. Niet dat de kg er af vliegen, maar dat je er wel wat van kan afvallen. Miets je ook nog gezond eet, niet snackt etc. Klopt dit?
Als je door het sporten spieren aan gaat maken neemt je gewicht juist iets toe. Wél ga je er (waarschijnlijk) fitter uitzien en daar gaat het uiteindelijk om. Gezond eten brengt je lijf naar zijn eigenlijke staat qua vetverhouding, of dat veel of weinig is verschilt per individu.quote:
Met inspanning train je je hart/long/vaat systeem, met gezond eten en op de bank zitten niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:22 schreef Zombiehoofd het volgende:
En als je nou gewoon niet slecht eet... Is 3x per week sport of weet ik wat welke norm dan nog echt zo noodzakelijk om gezond te blijven?
Dit dus. Alleen gezonde voeding is al een stap in de goede richting, maar je cardiovasculair systeem onderhoud je er niet mee.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:23 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Met inspanning train je je hart/long/vaat systeem, met gezond eten en op de bank zitten niet.
Moet je daarvoor aan de fitnorm voldoen?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:23 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Met inspanning train je je hart/long/vaat systeem, met gezond eten en op de bank zitten niet.
en nu?quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:19 schreef akadoenka het volgende:
Wie houdt wie voor de gek. Ik denk dat een uurtje fietsen per dag gezond is, ook icm afvallen.
Oke als je als een tierelier staat te rennen op een loopband zul je meer en sneller afvallen
Gozer, ik fiets elke dan ruim anderhalf uur en no way dat ik daarvan afval ofzo hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:19 schreef akadoenka het volgende:
Wie houdt wie voor de gek. Ik denk dat een uurtje fietsen per dag gezond is, ook icm afvallen.
Oke als je als een tierelier staat te rennen op een loopband zul je meer en sneller afvallen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |