quote:Op zondag 20 maart 2011 22:18 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ja daar kan je om lachen Jes, maar dat is een gedoe dat kreng uitklappen, op hoogte stellen, handdoekken neerleggen, op 4 punten de handboeien bevestigen,de gewichtjes aan de katrollen.......
[..]
Ja daar kan je om lachen Jes, maar dat is een gedoe dat kreng uitklappen, op hoogte stellen, handdoekken neerleggen, op 4 punten de handboeien bevestigen,de gewichtjes aan de katrollen.......
[..]
Maak me gekquote:Op zondag 20 maart 2011 22:18 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:21 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik werk nauwkeurig en grondig.
*houdt de vaseline achter der rug)
Maar beter maken zal ik je!
cool morgen foto's op hyvesquote:Op zondag 20 maart 2011 22:24 schreef MissJ.24 het volgende:
Ikmoet even wat aan mijn priveleven doen, iets met wasgoed en zo,echt glamoures.
Misschien tot later nog en anders tot morgen!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:24 schreef MissJ.24 het volgende:
Ikmoet even wat aan mijn priveleven doen, iets met wasgoed en zo,echt glamoures.
![]()
![]()
nee is de hele avond alquote:Op zondag 20 maart 2011 22:24 schreef superkokje het volgende:
Loopt niet zo lekker vandaag met Fok, of ligt dat bij mi?
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:24 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
![]()
het schijnen er meer te zijn met het zelfde probleemquote:Op zondag 20 maart 2011 22:24 schreef superkokje het volgende:
Loopt niet zo lekker vandaag met Fok, of ligt dat bij mi?
gooische vrouw dat je bent!! Met je glamour-wasjesquote:Op zondag 20 maart 2011 22:24 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
![]()
ja, bij de buren ook al.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:25 schreef bollokus het volgende:
[..]
het schijnen er meer te zijn met het zelfde probleem
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gooische vrouw dat je bent!! Met je glamour-wasjes
hier puilen de wasmanden gewoon uit, het wordt tijd dat SST niet meer 24/7 uitgezonden wordt, manlief begint te klagen (waar zijn m'n schone onderbroeken? Wel de hele dag SST kijken, maar wassen, ho maarDraai ze maar een keer om
![]()
MissJ, prettige glamour-was![]()
Je had een excuus C. je was half blindquote:Op zondag 20 maart 2011 22:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hier puilen de wasmanden gewoon uit, het wordt tijd dat SST niet meer 24/7 uitgezonden wordt, manlief begint te klagen (waar zijn m'n schone onderbroeken? Wel de hele dag SST kijken, maar wassen, ho maarDraai ze maar een keer om
![]()
ik heb niemand om tegen te klagen....quote:Op zondag 20 maart 2011 22:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
tja, die van mij is vrachtwagenchauffeur, als ik de was aan hem moet overlaten, dan wordt het never nooit schoon, is doordeweek bijna nooit thuisquote:Op zondag 20 maart 2011 22:27 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
![]()
arme man
* die van mij doet het gewoon al zelluf![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tja, die van mij is vrachtwagenchauffeur, als ik de was aan hem moet overlaten, dan wordt het never nooit schoon, is doordeweek bijna nooit thuis
het is nog erger dan de SC daar lolquote:Op zondag 20 maart 2011 22:26 schreef superkokje het volgende:
aan de andere kant is het helemaal drama
oh ja, dat zeg ik morgen (plak ik de pleister er gewoon nog even op).quote:Op zondag 20 maart 2011 22:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
Je had een excuus C. je was half blind
ken dat probleem, als ik het zelf niet doe, een ander doet het ook nietquote:Op zondag 20 maart 2011 22:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb niemand om tegen te klagen....![]()
verdomd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |