fixedquote:Op zondag 20 maart 2011 22:53 schreef Hyperdude het volgende:
Waarom wil je een foto van TS?![]()
Koop een boot, werk je dood.
Geldt ook helemaal voor "gratis" bootjes.
Doe eens googlen op scheepswerf/particuliere winterstallingquote:Op maandag 21 maart 2011 17:36 schreef Youri44 het volgende:
Weet iemand anders een bedrijf waar ik hem kan laten verven enzo?
In de buurt van woerden(:
Als je het wil laten doen kan ik je adviseren gewoon een bootje te kopen die 'klaar' is, grote kans dat je dan minder kwijt bent. (aan tijd en geld)quote:Op maandag 21 maart 2011 17:00 schreef Youri44 het volgende:
Ik wil gwn een boot:P
Maar hij is van poleyster...
Wie heeft anders een goed adres waar ik hem kan laten schilderen en herstellen enz.?
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:00 schreef Youri44 het volgende:
Ik wil gwn een boot:P
Maar hij is van poleyster...
Wie heeft anders een goed adres waar ik hem kan laten schilderen en herstellen enz.?
als je toch een ander wil gaan kopen heb ik altijd intresse in het gratis bootjequote:Op maandag 21 maart 2011 21:11 schreef Youri44 het volgende:
Ik ben 12 -_-'
Maar we hebben een kant-en-klaarbootje op het oog
Het oude bootje ligt onder water want dat was vol geregend dus daar kan k geen fotos van maken:S
Maar k ga nu PROBEREN dat bootje op te knappen
Nog tips daarbij?
nog nooit last van gehad en heb er toch al div een nieuw leven gegevenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:53 schreef Hyperdude het volgende:
Waarom wil je een foto van TS?![]()
Koop een boot, werk je dood.
Geldt ook voor "gratis" bootjes.
laten doen wil je niet kost je enorm veel geld...quote:Op maandag 21 maart 2011 17:36 schreef Youri44 het volgende:
Weet iemand anders een bedrijf waar ik hem kan laten verven enzo?
In de buurt van woerden(:
[PROJECT] opknappen jare 50er klomp (boot)quote:Op zondag 20 maart 2011 21:32 schreef Resistor het volgende:
Je zou even in [PROJECT] roflcat's Vega (bootje) kunnen kijken voor inspiratie
Gewoon uit het water trekken, polyester is gewoon te verven. Eventueel zou je op het onderwaterschip antifouling kunnen doen (wel duur) om te voorkomen dat je enorme aangroei krijgt. En dan lekker gaan varenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:11 schreef Youri44 het volgende:
Ik ben 12 -_-'
Maar we hebben een kant-en-klaarbootje op het oog
Het oude bootje ligt onder water want dat was vol geregend dus daar kan k geen fotos van maken:S
Maar k ga nu PROBEREN dat bootje op te knappen
Nog tips daarbij?
als je hem niet in water laat liggen is dat niet eens nodigquote:Op maandag 21 maart 2011 23:12 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Gewoon uit het water trekken, polyester is gewoon te verven. Eventueel zou je op het onderwaterschip antifouling kunnen doen (wel duur) om te voorkomen dat je enorme aangroei krijgt. En dan lekker gaan varen
Daarom ook "eventueel"quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:53 schreef T42 het volgende:
[..]
als je hem niet in water laat liggen is dat niet eens nodig
Hier idemquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:36 schreef T42 het volgende:
[..]
en het weer is al steeds beter aan het wordenbij mij jeukt het enorm!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |