Nee. We gaan van MEN net zo'n denderend succes maken als KLB.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:31 schreef porsche1 het volgende:
Haha, doei opa. Doei. Eindelijk van je, ga met pensioen ofzo man.
KLB is een succes ja!quote:Op zondag 20 maart 2011 20:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nee. We gaan van MEN net zo'n denderend succes maken als KLB.
Alle ex KLB mods.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:33 schreef porsche1 het volgende:
[..]
KLB is een succes ja !
Wie mod er dan hier precies?
Wie waren dat allemaal?quote:
MENs erger je niet, vooral spelletjes.quote:
Homo forum. MEN = mannen in het nederlands. Dus allemaal naakte mannen en mannen die bij elkaar in de anus zitten.quote:
Oei.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:41 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Homo forum. MEN = mannen in het nederlands. Dus allemaal naakte mannen en mannen die bij elkaar in de anus zitten.
Ontwenningsverschijnselen.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:57 schreef LudoSanders het volgende:
540 topics met woordassociaties, ik geloof niet dat ik deze bederfelijke poel wil/ga modden.
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:57 schreef LudoSanders het volgende:
540 topics met woordassociaties, ik geloof niet dat ik deze bederfelijke poel wil/ga modden.
Ludo.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:58 schreef LudoSanders het volgende:
Zet me dan maar op zwart, als enig overleg al teveel gevraagd is. Flikker toch op met je zooitje. Hahaha wat grappig.
Charmant, zo voor de schermen man. Leuk.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:58 schreef LudoSanders het volgende:
Zet me dan maar op zwart, als enig overleg al teveel gevraagd is. Flikker toch op met je zooitje. Hahaha wat grappig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |