quote:
Ik had wel wat andere in gedachten. Maar die zouden thuis horen in SEX of KPD.quote:
Jazeker! Daarom heeft hij ook zo snel regels gemaakt! NALEVEN BITTE!quote:
Kom op zeg. Dat soort taalgebruik en dan denken dat je veto-recht hebquote:Op zondag 20 maart 2011 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had wel wat andere in gedachten. Maar die zouden thuis horen in SEX of KPD.
Correct en tevens juist.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kom op zeg. Dat soort taalgebruik en dan denken dat je veto-recht heb
"Gods eigen wapen" krijgt zo wel een aparte betekenis.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:50 schreef Esses het volgende:
[..]
Jazeker! Daarom heeft hij ook zo snel regels gemaakt! NALEVEN BITTE!
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had wel wat andere in gedachten. Maar die zouden thuis horen in SEX of KPD.
Maar daar kwam jouw username niet in voor!quote:
Nja... Ik ben God toegevoegd he... dus binnenkort mag ik hem vervangen. Jaartje of 30..quote:Op zondag 20 maart 2011 20:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"Gods eigen wapen" krijgt zo wel een aparte betekenis.
Pumatje? Vertel jij wat er fout is in deze tt. Of doe ik het?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:57 schreef Thaboel het volgende:
[def] SC #168 Waar sletten worden aangericht met puma's getrokken loop?
Zal ws geen getrokken loop zijn? Of was het nou een schietbuis ofzoquote:Op zondag 20 maart 2011 20:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pumatje? Vertel jij wat er fout is in deze tt. Of doe ik het?
Beiden.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zal ws geen getrokken loop zijn? Of was het nou een schietbuis ofzo
Dan ben ik dus jouw vervanger. Want ik ben van plan nog wat langer aanwezig te zijn.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:57 schreef Esses het volgende:
[..]
Nja... Ik ben God toegevoegd he... dus binnenkort mag ik hem vervangen. Jaartje of 30..
Fu! Zo klinkt het leuker. Of heb je betere ideeën?quote:
Je NatoStockNummer nummer?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:41 schreef Pumatje het volgende:
Pumatje niet geboren maar door de strijdkrachten verwekt![]()
anyway.. mijn NSN nummer die openbaar ik niet.. 1 is genoeg
Denk er maar even over na.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Fu! Zo klinkt het leuker. Of heb je betere ideeën?
Oooh.. dan ist goedquote:Op zondag 20 maart 2011 20:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar daar kwam jouw username niet in voor!
Was iets met Pumatje, Tanks en sletten.
Pfff, gelukkig.quote:
Vrede is slecht voor ons beroep.quote:
werkloos worden?quote:
Whahahaquote:Op zondag 20 maart 2011 21:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan ben ik dus jouw vervanger. Want ik ben van plan nog wat langer aanwezig te zijn.
Van vrede koop je geen brood hequote:Op zondag 20 maart 2011 21:20 schreef Braamyo het volgende:
Ik heb liever vrede op aarde en werkeloos... dan dat we nog meer oorlog voeren.
Maar we weten allemaal dat vrede op aarde nu niet echt gaat bestaan de aankomende tig duizend jaar, dusja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |