Haha, inderdaadquote:
Volgens mij zijn er meer TT's met taalfout dan zonderquote:
ohja, die was van jou hequote:
Maar je hebt taalfout en gewoon echt faal.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er meer TT's met taalfout dan zonder
Snel maar vol posten danquote:Op zondag 20 maart 2011 17:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar je hebt taalfout en gewoon echt faal.
No offense tijn
omdat jij leuke OP wijzigingen altijd ongedaan maaktquote:
Ik heb maar 1 ding weggehaald hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 17:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
omdat jij leuke OP wijzigingen altijd ongedaan maaktDus niet omdat jij, want jij bent
ik weet niet eens meer watquote:
Ik heb er weer neergezet dat dit geen datingtopic is.quote:
Over het reizen met je boekquote:
Nee, ik weet het alweer, dat had ik al weggehaaldquote:
Jammerquote:Op zondag 20 maart 2011 17:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ik weet het alweer, dat had ik al weggehaaldIk had er wat anders in gezet, maar dat boeide ook niet.
Haha oke. Ach, het is maar een OPquote:Op zondag 20 maart 2011 17:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ik weet het alweer, dat had ik al weggehaaldIk had er wat anders in gezet, maar dat boeide ook niet.
Verbeteren is datquote:Op zondag 20 maart 2011 17:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer![]()
Mata verneukt de OP ook altijd
Mata kende nietquote:
Heeeeeeeerlijk!!!!! En de hele week nog mooi weer!!!! happy happy joy joyquote:Op zondag 20 maart 2011 17:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
Gek op bloemen!
Wat een lente weer!
precies..de hele week lekker genietenquote:Op zondag 20 maart 2011 18:18 schreef Aowyn het volgende:
[..]
Heeeeeeeerlijk!!!!! En de hele week nog mooi weer!!!! happy happy joy joy
Zou de lente er iets mee te maken hebben?quote:
je zou juist verwachten dat er minder singles in de lente zouden zijnquote:Op zondag 20 maart 2011 18:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou de lente er iets mee te maken hebben?
Er is misschien minder behoefde aan het single zijnquote:Op zondag 20 maart 2011 18:26 schreef cafpow het volgende:
[..]
je zou juist verwachten dat er minder singles in de lente zouden zijn
Dit is nog het begin van de lentequote:Op zondag 20 maart 2011 18:26 schreef cafpow het volgende:
[..]
je zou juist verwachten dat er minder singles in de lente zouden zijn
Haha, jaaaaaaaaahhhhhhhhhquote:Op zondag 20 maart 2011 18:18 schreef Aowyn het volgende:
[..]
Heeeeeeeerlijk!!!!! En de hele week nog mooi weer!!!! happy happy joy joy
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:39 schreef cafpow het volgende:
[..]
kom op zeg, niet zo onvriendelijk zijn
o, zolang je later dan maar vriendelijk wordtquote:Op zondag 20 maart 2011 18:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Is gewoon een feit en dan nog wennen ze alvast een beetje
Jij bent zo lang weg geweest hier dat je ook weer een newby bentquote:Op zondag 20 maart 2011 18:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Is gewoon een feit en dan nog wennen ze alvast een beetje
Ik ben niet vriendelijk, dat is toch inmiddels wel duidelijkquote:Op zondag 20 maart 2011 18:44 schreef cafpow het volgende:
[..]
o, zolang je later dan maar vriendelijk wordt
hahaha, dan ben ik je waarschijnlijk met iemand anders aan het verwarren. Maar toch ken ik maar 1 S95Sedanquote:Op zondag 20 maart 2011 18:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ben niet vriendelijk, dat is toch inmiddels wel duidelijk
Dat valt best meequote:Op zondag 20 maart 2011 18:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent zo lang weg geweest hier dat je ook weer een newby bent
Dat denk ik ookquote:Op zondag 20 maart 2011 18:47 schreef cafpow het volgende:
[..]
hahaha, dan ben ik je waarschijnlijk met iemand anders aan het verwarren. Maar toch ken ik maar 1 S95Sedan
Ruim een jaar ofzo. Toch?quote:
We?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:48 schreef PeuRac het volgende:
eten was lekker. Eens kijken welke film we op gaan zetten.
Koninklijke meervoud in dit gevalquote:Op zondag 20 maart 2011 19:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
We?
Wa bende ge ook een slet he
Hey chicaquote:
holaquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Koninklijke meervoud in dit gevalBen gisteren al weggelopen voor een "we"
Hey lekker stukquote:
Single zijn rulesquote:
Hey, nog fijn gedroomd?quote:
Ik ben al een tijdje single nu, komt er op neer dat hij gewoon opeens me negeerde en toen met iemand anders had. Maar single zijn word ik ook zat wel.quote:
Ik was in comaquote:
Respectvolquote:Op zondag 20 maart 2011 19:58 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje single nu, komt er op neer dat hij gewoon opeens me negeerde en toen met iemand anders had. Maar single zijn word ik ook zat wel.
Amper 4 uur meegepikt, geen leuke nacht geweest..quote:
klootzak wel..quote:Op zondag 20 maart 2011 19:58 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje single nu, komt er op neer dat hij gewoon opeens me negeerde en toen met iemand anders had. Maar single zijn word ik ook zat wel.
Leer ervan genieten!quote:Op zondag 20 maart 2011 19:58 schreef Yevoul het volgende:
[..]
ook ik was ook om half 10 klaar wakkerquote:Op zondag 20 maart 2011 19:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Amper 4 uur meegepikt, geen leuke nacht geweest..
Ik vind het meestal ook wel leuk, alleen nu gewoon even behoefte aan liefde.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Leer ervan genieten!Single zijn kan best heel erg leuk zijn.
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Amper 4 uur meegepikt, geen leuke nacht geweest..
Nee natuurlijk niet, daar moest je even van bijkomen he..quote:Op zondag 20 maart 2011 20:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ook ik was ook om half 10 klaar wakkersliep ook niet meteen nadat je off ging.
Wordt lesbischquote:
vooral jij toch?quote:
Ik ben bi.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wordt lesbischschijnt hier nogal populair te zijn onder de single vrouwen
pfff, jij had nog wel hulpquote:Op zondag 20 maart 2011 20:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, daar moest je even van bijkomen he..
Behoefte aan liefde, aan een goede vriend en een knuffel of hete geile seks?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:00 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik vind het meestal ook wel leuk, alleen nu gewoon even behoefte aan liefde.
Kijk, dat scheelt weer een stapquote:
Ben je al aan het wegstrepen op de kalender?quote:
Iets daar tussenin.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Behoefte aan liefde, aan een goede vriend en een knuffel of hete geile seks?
Een relatie dus, of friends with benefits.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ben je al aan het wegstrepen op de kalender?
als ik het niet dacht!quote:Op zondag 20 maart 2011 20:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben het kwadraat van evil.
Als ik niet te veel naar vrouwen gezeur hoef te luisteren die ik die benefits welquote:Op zondag 20 maart 2011 20:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een relatie dus, of friends with benefits.
Gewoon zoenen met iemand, knuffelen, het gevoel hebben dat er iemand altijd achter je staat.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als ik niet te veel naar vrouwen gezeur hoef te luisteren die ik die benefits wel
En dat zonder foto?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als ik niet te veel naar vrouwen gezeur hoef te luisteren die ik die benefits wel
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik dacht dat die hype alweer over was.
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is blijven hangen.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan heb ik nog wel een paar nummers en adressen voor jequote:Op zondag 20 maart 2011 20:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben nog een beetje sneeuwblind
Ik kom uit Val Thorens... die heb ik zelf ook welquote:Op zondag 20 maart 2011 20:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan heb ik nog wel een paar nummers en adressen voor je
Wat doe je dan online?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik kom uit Val Thorens... die heb ik zelf ook wel
Kan je online dan geen Soa test doen?quote:
Moet kunnen toch.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kan je online dan geen Soa test doen?
Dude, ik ben te brak/gaar/kapot voor woorden.. iedere avond de kroeg uit getrapt worden omdat ze gaan sluiten en weer om 9 uur op de piste staan is niet goed voor me
Je wordt oudquote:Op zondag 20 maart 2011 20:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kan je online dan geen Soa test doen?
Dude, ik ben te brak/gaar/kapot voor woorden.. iedere avond de kroeg uit getrapt worden omdat ze gaan sluiten en weer om 9 uur op de piste staan is niet goed voor me
Watje, zo laat gaan die kroegen toch niet dicht?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
Uurtje of 4-5, genoeg tijd om te slapen dus.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Watje, zo laat gaan die kroegen toch niet dicht?
Op het goede leven.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Juist, daarom!
Nu even een wijntje, prrrrrrrrrrr.
Tussen 1 en half 2, maar daarna is het natuurlijk nog geen bedtijd voor Snuitjes met duitse getrouwde sletjesquote:Op zondag 20 maart 2011 20:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Watje, zo laat gaan die kroegen toch niet dicht?
Wees er maar trots opquote:Op zondag 20 maart 2011 20:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tussen 1 en half 2, maar daarna is het natuurlijk nog geen bedtijd voor Snuitjes met duitse getrouwde sletjes
Opscheppen over je seksleven.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tussen 1 en half 2, maar daarna is het natuurlijk nog geen bedtijd voor Snuitjes met duitse getrouwde sletjes
quote:
quote:
Kan ik het helpen dat ik pas op de laatste avond te horen kreeg dat ze getrouwd was. waarom denk je dat ikquote:
Och been better, been worse. Jij iets minder las ik? Mannen...quote:
Ja echt hè, mannen.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och been better, been worse. Jij iets minder las ik? Mannen...
zal ik dat kaartje maar door de shredder halen?!quote:Op zondag 20 maart 2011 20:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och been better, been worse. Jij iets minder las ik? Mannen...
Geen goede vrienden waarmee je kan bankhangen? Ik hang soms ook met een goede vriendin lekker op de bank, tegen elkaar aan, beetje burgelijk tv kijken. Gewoon als goede vrienden.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:16 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ja echt hè, mannen.Maar ja, ik ben er wel overheen nu, maar ik mis gewoon iets.
Jawel, maar die doen altijd net iets té flirterig.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen goede vrienden waarmee je kan bankhangen? Ik hang soms ook met een goede vriendin lekker op de bank, tegen elkaar aan, beetje burgelijk tv kijken. Gewoon als goede vrienden.
Dat is jammer.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:18 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Jawel, maar die doen altijd net iets té flirterig.Ik had vandaag al afgesproken met een vriend, is nu weg al.
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zal ik dat kaartje maar door de shredder halen?!
Ja, er zit zelden helemaal niks achter hequote:Op zondag 20 maart 2011 20:18 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Jawel, maar die doen altijd net iets té flirterig.Ik had vandaag al afgesproken met een vriend, is nu weg al.
wil je mij dan niet over één kam scheren met een paar rotte appels van het gelijke geslachtquote:
elke man kan maar zoveel vrouwen in zijn omgeving hebben zonder sexuele gevoelens te hebbenquote:Op zondag 20 maart 2011 20:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, er zit zelden helemaal niks achter he
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze is geen hokjes denker meer, zij denkt in zwart/witquote:Op zondag 20 maart 2011 20:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wil je mij dan niet over één kam scheren met een paar rotte appels van het gelijke geslacht
Oke, sorry... Mannenquote:Op zondag 20 maart 2011 20:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wil je mij dan niet over één kam scheren met een paar rotte appels van het gelijke geslacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ah goed te weten, kan ik er rekening mee houdenquote:Op zondag 20 maart 2011 20:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
elke man kan maar zoveel vrouwen in zijn omgeving hebben zonder sexuele gevoelens te hebbenik zit al over mn tax
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oke, sorry... Mannen, - joejoe
*tapt voet*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Nee, niet alle mannen, maar een hoopquote:Op zondag 20 maart 2011 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze is geen hokjes denker meer, zij denkt in zwart/witmannen = slecht, vrouwen = goed
Jij kent je plek allangquote:Op zondag 20 maart 2011 20:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah goed te weten, kan ik er rekening mee houden
ja ja, nu terug krabbelen hequote:Op zondag 20 maart 2011 20:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, niet alle mannen, maar een hoop
Oeh, macho hoor.quote:
En hoor je ons mannen er ooit over?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:23 schreef missbehavin het volgende:
En ja, genoeg wijven zijn net zo, ik weet het.
Dat klinkt me veel te gedienstig in de oren zo.quote:
Ja gewoon zijn armen om mijn middel heen slaan en zeggen dat hij me nooit meer kwijt wilt.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Steel er dan eens eentje voor mequote:Op zondag 20 maart 2011 20:24 schreef Watertornado het volgende:
Elke keer als ik langs de aanplakbiljetten kom waar groot op staat dat BASKERVILLE speelt moet ik stiekem aan missbehavin denken.
crap, bustedquote:
Nee, jullie lijden in stilte en reageren het af op de goede vrouwenquote:
Daarvoor luister je veel te slechtquote:Op zondag 20 maart 2011 20:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat klinkt me veel te gedienstig in de oren zo.
eeuh, weird?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:24 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ja gewoon zijn armen om mijn middel heen slaan en zeggen dat hij me nooit meer kwijt wilt.Maar is lieve jongen hoor.
En bedankt.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:21 schreef Watertornado het volgende:
Wat een gave foto's in je fotoboek Yevoul!
Zo'n aanplakbiljet?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Steel er dan eens eentje voor me
En laat ik het je nu vast zeggen, nee, je mag niet op mijn schouders donderdagquote:
Wel lief. Maar we zijn gewoon vrienden. Hij wou ooit wel een relatie met me maar hij vond me te onbetrouwbaar, omdat ik wel veel flirt.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarvoor luister je veel te slecht![]()
[..]
eeuh, weird?
quote:
Joeyboyquote:Op zondag 20 maart 2011 20:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Steel er dan eens eentje voor me
Ik reageer t alleen op jou af schat, de goede vrouwen koester ikquote:Op zondag 20 maart 2011 20:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, jullie lijden in stilte en reageren het af op de goede vrouwen
de MIquote:Op zondag 20 maart 2011 20:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En laat ik het je nu vast zeggen, nee, je mag niet op mijn schouders donderdag
Huh, zei je iets?quote:
Kan eens vragen of er nog "nieuwe" liggen, wie weet. Staat wel ook een hele lijst andere artiesten op hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar die zal je er wel niet mooi afkrijgen he.
Oh, niet tof dus?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan eens vragen of er nog "nieuwe" liggen, wie weet. Staat wel ook een hele lijst andere artiesten op hoor.
Flirten is cool, vooral in een relatie, samen met anderen flirten en dan samen naar huis gaanquote:Op zondag 20 maart 2011 20:26 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Wel lief. Maar we zijn gewoon vrienden. Hij wou ooit wel een relatie met me maar hij vond me te onbetrouwbaar, omdat ik wel veel flirt.
Mijn fantasie slaat op hol.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Flirten is cool, vooral in een relatie, samen met anderen flirten en dan samen naar huis gaan* PeuRac mijmert
Ja ze zijn leuk he, hoe lang roep ik dat al niet? Luister dan ook eens!quote:Op zondag 20 maart 2011 20:28 schreef Watertornado het volgende:
Als ik achteraf zo youtube bekijk op Baskerville en alles had ik er eigenlijk best wel heengewild.
Het is heel erg, maar met een ex wel eens een wedstrijd tefeloonnumers verzamelen gedaan... was een leuk avondjequote:
Klinkt best leuk toch.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is heel erg, maar met een ex wel eens een wedstrijd tefeloonnumers verzamelen gedaan... was een leuk avondje
Ik ben heel koppig.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ze zijn leuk he, hoe lang roep ik dat al niet? Luister dan ook eens!
Nuhuh, do tell!quote:Op zondag 20 maart 2011 20:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben heel koppig.
Ben je bekend met Boemklatsch en consorten?
quote:
En wie won er meestal?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
eventuele jaloezie komt er dan later wel uit (op een
manier dus), ook goed voor je ego wanneer ze met je mee naar huis gaat
hot girl vs geeky dude, wat denk je zelf?quote:
Soms ben je maar een rare dudequote:Op zondag 20 maart 2011 20:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hot girl vs geeky dude, wat denk je zelf?boeiend, alleen maar goed dat ze dan met mij meer naar huis ging
Is het het waard om te delen?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:35 schreef CherryLips het volgende:
o jezus ik weet weer wat ik vannacht heb gedroomd
1) en dat verbaast je nog want?quote:
quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1) en dat verbaast je nog want?
2) waarom nu weer?
Ik hoop niet over mijquote:Op zondag 20 maart 2011 20:35 schreef CherryLips het volgende:
o jezus ik weet weer wat ik vannacht heb gedroomd
Nee, eigenlijk niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1) en dat verbaast je nog want?
2) waarom nu weer?
Ik had een vriend die graag kinderen wilde en met m'n pil had lopen klooien en toen was ik zwanger, en eerst dacht ik: o kut, nu moet ik het houden. en aan het eind van het verhaal ging ik toch abortus laten plegenquote:
Ah ja, ik zie wat je bedoelt.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die knakkers live gezien op een drie uur durende set. Man man, helemaal buiten adem, wat een gave set.
Ik denk heel eerlijk, dat als je elkaar vrij laat om te doen en laten wat je wil, dat het wel meevalt. En anders was ze blijkbaar te laf om het af te breken. Dan doe ik het wel voor haar...quote:Op zondag 20 maart 2011 20:37 schreef S95Sedan het volgende:
Leuke dingen ook voor je relatie, tot ze wel een keer iemand tegenkomt en jou keihard naait door met die wel vreemd te gaan, mja...
Ik ben best bezitterig ingesteld dus ik zou zoiets niet kunnen, maar het klinkt wel leuk allemaal.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
eventuele jaloezie komt er dan later wel uit (op een
manier dus), ook goed voor je ego wanneer ze met je mee naar huis gaat
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet.
En omdat je soms zo'n mannetje bent
Ik zou ervan in slaap vallen.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:36 schreef Watertornado het volgende:
Die knakkers live gezien op een drie uur durende set. Man man, helemaal buiten adem, wat een gave set.
Bullshit, je moet de kat niet op het spek binden. Op een gegeven moment gaat het gewoon fout, daar hoef je geen geleerde voor te zijn om daar achter te komen.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk heel eerlijk, dat als je elkaar vrij laat om te doen en laten wat je wil, dat het wel meevalt. En anders was ze blijkbaar te laf om het af te breken. Dan doe ik het wel voor haar...
Met haar nooit gebeurd iig, vertrouw ik haar (nog steeds) genoeg voor.
Dat is juist de grap, maar als je het in dezelfde ruimte doet en elkaar in de gaten kan houden, is het allemaal veilig. Het was voor ons echt een voorspelquote:Op zondag 20 maart 2011 20:39 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik ben best bezitterig ingesteld dus ik zou zoiets niet kunnen, maar het klinkt wel leuk allemaal.
Mwah, er op uit om te flirten, om zoveel mogelijk te scoren, zodat je vent weet hoe goed je nog in de markt ligt? Beetje pointless imho..quote:Op zondag 20 maart 2011 20:39 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik ben best bezitterig ingesteld dus ik zou zoiets niet kunnen, maar het klinkt wel leuk allemaal.
Welke billen!?!quote:Op zondag 20 maart 2011 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je weet toch *gansta style met armen en billen zwaait*
Ik zie niet in wat daar zo geil aan is?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:40 schreef PeuRac het volgende:
Dat is juist de grap, maar als je het in dezelfde ruimte doet en elkaar in de gaten kan houden, is het allemaal veilig. Het was voor ons echt een voorspelKan het je aanraden eens te proberen.
Is wel waar.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mwah, er op uit om te flirten, om zoveel mogelijk te scoren, zodat je vent weet hoe goed je nog in de markt ligt? Beetje pointless imho..
En jijzelf ookquote:Op zondag 20 maart 2011 20:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mwah, er op uit om te flirten, om zoveel mogelijk te scoren, zodat je vent weet hoe goed je nog in de markt ligt? Beetje pointless imho..
Ik scoor meer dames per toeval dan de meeste man expres!quote:Op zondag 20 maart 2011 20:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ligt ook aan de man/vrouw, ik heb echt wel wat kansen gehad in die tijd dat ik meteen en/of later mee mocht, ook als ik zei dat ik een relatie had en dr zelfs aanwees. Toch ben ik nooit in verlegenheid gekomen om die grens te overschrijden, kwam niet in me op.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bullshit, je moet de kat niet op het spek binden. Op een gegeven moment gaat het gewoon fout, daar hoef je geen geleerde voor te zijn om daar achter te komen.
Tja, moet je daar spelletjes voor gaan spelen..?quote:
We deden het beide? Gewoon lekker flirten met anderen? Was nota bene haar idee.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan nog, de kans blijf er gewoon.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ligt ook aan de man/vrouw, ik heb echt wel wat kansen gehad in die tijd dat ik meteen en/of later mee mocht, ook als ik zei dat ik een relatie had en dr zelfs aanwees. Toch ben ik nooit in verlegenheid gekomen om die grens te overschrijden, kwam niet in me op.
Iedereen speelt toch spelletjes samen? Misschien doe jij wel dingen die ik vreemd vindquote:Op zondag 20 maart 2011 20:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, moet je daar spelletjes voor gaan spelen..?
Geen ideequote:Op zondag 20 maart 2011 20:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens. Waarom zou je gaan kijken hoeveel mensen je nog willen als je al iemand hebt.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb jij ook niet nodig, Casanova!quote:
Voor je zelfvertrouwen. Als je dat nodig hebt. Of leuk vindt.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:44 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens. Waarom zou je gaan kijken hoeveel mensen je nog willen als je al iemand hebt.
Is misschien nog leuk als je tiener bent ofzo?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:44 schreef Yevoul het volgende:
Ik ben het wel met je eens. Waarom zou je gaan kijken hoeveel mensen je nog willen als je al iemand hebt.
Hoezo met gevoelens spelen? Als ik op t terras zit, flirt ik met de bediening, gaat vanzelf, heb ik geen bedoelingen mee, grapje, complimentje, praatje maken... hoezo is dat met iemands gevoelens spelen? In het ergste geval voelt zij zich er beter bij omdat ze een complimentje krijgt?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog, de kans blijf er gewoon.
En dan nog vind ik niet dat je met andere hun gevoelens moet gaan spelen om je eigen gewin/geluk/spel/geflirt.
Ik heb het al.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voor je zelfvertrouwen. Als je dat nodig hebt. Of leuk vindt.
Dat was niet het doel, het was juist om elkaar te plagen en op te winden, niet om te kijken hoevaak er potentieel gescoord kon wordenquote:Op zondag 20 maart 2011 20:44 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Uiteraard.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:45 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik heb het al.En hoort je partner je niet genoeg bevestiging te geven dat je aantrekkelijk bent?
Je hebt het over telefoonnummers scoren, dat is heel wat anders als een beetje losjes flitren.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo met gevoelens spelen? Als ik op t terras zit, flirt ik met de bediening, gaat vanzelf, heb ik geen bedoelingen mee, grapje, complimentje, praatje maken... hoezo is dat met iemands gevoelens spelen? In het ergste geval voelt zij zich er beter bij omdat ze een complimentje krijgt?
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb jij ook niet nodig, Casanova!
Ah, oke.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat was niet het doel, het was juist om elkaar te plagen en op te winden, niet om te kijken hoevaak er potentieel gescoord kon worden
Mwah, ieder zijn ding. But I don't get it?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:45 schreef PeuRac het volgende:
Dat was niet het doel, het was juist om elkaar te plagen en op te winden, niet om te kijken hoevaak er potentieel gescoord kon worden
Geloof me, het is leukquote:
because you know it's wrongquote:Op zondag 20 maart 2011 20:49 schreef PeuRac het volgende:
Oh en waarom zit ik mezelf eigenlijk te verdedigen...
Geen ideequote:Op zondag 20 maart 2011 20:49 schreef PeuRac het volgende:
Oh en waarom zit ik mezelf eigenlijk te verdedigen...
Dus jullie werden opgewonden van het feit dat anderen op je geilden ipv het feit dat jullie op elkaar geilden?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We deden het beide? Gewoon lekker flirten met anderen? Was nota bene haar idee.
quote:
Zelfvertrouwen is mijns inziens niet een "booleaans" aan/uit-concept te vangen is maar meer een continue schaal. Het kan denk ik zelfs zo zijn dat je net zoals een honger naar rijkdom (wat op een dergelijke manier werkt) een honger naar steeds meer zelfvertrouwen krijgt. Het een en ander is dan ook zeer gelieerd aan je omgeving.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:45 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik heb het al.En hoort je partner je niet genoeg bevestiging te geven dat je aantrekkelijk bent?
Ja een flirt an sich is niks mis mee, dat overkomt je toch. Maar dit is zo'n rare vorm van zelfverheerlijkingquote:Op zondag 20 maart 2011 20:44 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ja, dit dus.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:51 schreef missbehavin het volgende:
Ja een flirt an sich is niks mis mee, dat overkomt je toch. Maar dit is zo'n rare vorm van zelfverheerlijking
We geilden ook zeker op elkaar, zie het als een spelletje, sommige mensen hebben graag sex in het park. Anderen op de bank, wij vonden t tof om het voorspel te delen met mensen, zonder dat ze t door haddenquote:Op zondag 20 maart 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus jullie werden opgewonden van het feit dat anderen op je geilden ipv het feit dat jullie op elkaar geilden?
Ja ik veroordeel het niet hoor, ik snap het alleen niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We geilden ook zeker op elkaar, zie het als een spelletje, sommige mensen hebben graag sex in het park. Anderen op de bank, wij vonden t tof om het voorspel te delen met mensen, zonder dat ze t door hadden
Je hebt wel gelijk in het opzicht dat je steeds meer wilt, want zo is de mens nou eenmaal. Dit is jouw mening erover, en ik sluit me er ook bij aan, want ik zie niks in wat je geschreven hebt wat me tegenspreekt.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen is mijns inziens niet een "booleaans" aan/uit-concept te vangen is maar meer een continue schaal. Het kan denk ik zelfs zo zijn dat je net zoals een honger naar rijkdom (wat op een dergelijke manier werkt) een honger naar steeds meer zelfvertrouwen krijgt. Het een en ander is dan ook zeer gelieerd aan je omgeving.
Natuurlijk aantrekkingskracht. Ik draag uit zelfbescherming een taser!quote:Op zondag 20 maart 2011 20:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja een flirt an sich is niks mis mee, dat overkomt je toch. Maar dit is zo'n rare vorm van zelfverheerlijking
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is uiteraard leuk om die jongens te zien kijken "shit, hij mag wel mee" toch is het vooral het elkaar weer versieren, want daar eindigde een avond altijd mee. Als een soort van one-night-stand, maar dan in een relatiequote:Op zondag 20 maart 2011 20:55 schreef missbehavin het volgende:
Gewoon nieuwsgierigheid hoor peu, maar wat was er dan zo tof aan om dan aan het eind met haar weg te lopen van 'nanananana, ik neem haar lekker meehee'?
Ik zie het echt niet
Naja, voor jullie werkte het blijkbaar, maar ik zie het mezelf niet doen.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is uiteraard leuk om die jongens te zien kijken "shit, hij mag wel mee" toch is het vooral het elkaar weer versieren, want daar eindigde een avond altijd mee. Als een soort van one-night-stand, maar dan in een relatie
ach, op sommige vlakken ben ik wat excentriekquote:Op zondag 20 maart 2011 20:59 schreef missbehavin het volgende:
Wat een trukendoos voor een beetje goede seks
Je moet wat als je anders heel saaie seks hebt.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:59 schreef missbehavin het volgende:
Voor sommige nodig blijkbaarquote:Op zondag 20 maart 2011 20:59 schreef missbehavin het volgende:
Tsja als dat niet werkt kan je ook nog altijd naar een parenclub gaan en aan partnerruil doen.quote:
ik hoor voornamelijk jaloeziequote:
Nee joh, dat valt wel mee denk ik. Beetje kortzichtig ms..quote:
Nah, beetje lastig zonder meid in de buurtquote:Op zondag 20 maart 2011 21:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh, dat valt wel mee denk ik. Beetje kortzichtig ms..
Ik snap het niet, maar je moet vooral lekker doen wat je niet laten kunt hoor.
Ik zou willen dat ik kon flirtenquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh, dat valt wel mee denk ik. Beetje kortzichtig ms..
Ik snap het niet, maar je moet vooral lekker doen wat je niet laten kunt hoor.
Oefenen, oefenen, oefenen!quote:
Nuhuh, ik oordeel niet.quote:
Jij bent een vrouwquote:
Maak een grapje tegen een dame, als ze oprecht lacht en reageerd, is het al flirtenquote:
Kijk, da's toch al bijna een flirtquote:Op zondag 20 maart 2011 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent een vrouwwanneer mag ik met jou flirten?
Dat lukt nog welquote:Op zondag 20 maart 2011 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maak een grapje tegen een dame, als ze oprecht lacht en reageerd, is het al flirten
dejavu?quote:
kijk, als je er nog een praatje achteraan kan maken, dan is het full-on flirten.quote:
Mooiquote:Op zondag 20 maart 2011 21:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, da's toch al bijna een flirtStap 1, gevatte opmerking
Je bent wel fan van Lomoachtige foto's, niet?quote:
Daar gaat het dus mis.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kijk, als je er nog een praatje achteraan kan maken, dan is het full-on flirten.
Ja, en van foto's maken ook.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bent wel fan van Lomoachtige foto's, niet?
wat voor een foto's maak je zelf?quote:
Waar maak je foto's van?quote:
En bij de mensen waar je het wel bij durft wil je in the first place al niets mee beginnen (je voelt dan dus geen druk).quote:Op zondag 20 maart 2011 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar gaat het dus mis.ik durf eigenlijk niet eens die eerst opmerking te maken.
uitzichten, planten, situaties..?quote:
Dat dusquote:Op zondag 20 maart 2011 21:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En bij de mensen waar je het wel bij durft wil je in the first place al niets mee beginnen (je voelt dan dus geen druk).
Ja sorry schat, peu mag zijn eigen mening hebben, of ik het daar nou mee eens ben of niet.quote:
Nikon P500?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:16 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Uitzichten en planten ja. Ik heb 4 foto's in mijn fobo.
Iedereen heeft recht op mijn mening.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja sorry schat, peu mag zijn eigen mening hebben, of ik het daar nou mee eens ben of niet.
Die eerste twee vind ik heel gaaf, in de onderste mis ik eigenlijk een onderwerpquote:Op zondag 20 maart 2011 21:16 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Uitzichten en planten ja. Ik heb 4 foto's in mijn fobo.
Small talk is iets wat moeilijk is voor mijquote:Op zondag 20 maart 2011 21:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En bij de mensen waar je het wel bij durft wil je in the first place al niets mee beginnen (je voelt dan dus geen druk).
De grens wat wel en niet leuk is, is voor mij nogal vaagquote:Op zondag 20 maart 2011 21:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dusprobeer iets te zeggen over wat ze doet/aanheeft, het moet leuk zijn, maar mag wel een beetje plagend
Nee helemaal nietquote:Op zondag 20 maart 2011 21:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja sorry schat, peu mag zijn eigen mening hebben, of ik het daar nou mee eens ben of niet.
Ik ben ook niet echt professioneel, ik vind het gewoon leuk om te doen. En ja.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die eerste twee vind ik heel gaaf, in de onderste mis ik eigenlijk een onderwerpVooral die met de sneeuw is mooi
![]()
Je fotografeert analoog?
Ben je niet toe aan een stapje groter (letterlijk) gezien de stand van de rechterhand op de camera?quote:
En daar kan je het mee eens zijn of het mis hebbenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Iedereen heeft recht op mijn mening.
Eigenlijk wel.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je niet toe aan een stapje groter (letterlijk) gezien de stand van de rechterhand op de camera?
hmm, ik moet ff zoeken, heb hier twee boeken die snel lezen en waaruit je heel snel de kwaliteit van je foto's kan verbeteren. Zijn in het Engels, maar dat is geen probleem neem ik aan.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:20 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt professioneel, ik vind het gewoon leuk om te doen. En ja.
Ik voel me zo... onderdruktquote:
Ah, dat is wel handig.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, ik moet ff zoeken, heb hier twee boeken die snel lezen en waaruit je heel snel de kwaliteit van je foto's kan verbeteren. Zijn in het Engels, maar dat is geen probleem neem ik aan.
Ik heb zelf nog twee Minolta X-300 bodies, eens kijken waar ze liggen
Ah, het politbureau meldt zich.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:18 schreef Watertornado het volgende:
Iedereen heeft recht op mijn mening.
Je bent een vrouw, dus dan zit je blijbkaar op de goede plek.quote:
Gewoon met haar gaan praten, want 2 weken is al lang.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:23 schreef BlakeGriffin het volgende:
Iemand nog een gouden tip voor me?
Situatie: collega die ik niet ken is leuk, oogcontact duurt nu een weekje of 2, ik moet iets doen (van mezelf).
Ik weet dat ik r zsm moet aanspreken, maar dilemma's als gelijk uitvragen of niet, moment afwachten of situatie creeren of niet, kom ik niet uit.
Je kunt natuurlijk altijd makkelijk proberen te beginnen. Met je moeder ofzo. Kan je zo doorhobbelen naar je zusje, tante, het meisje-van-de-slager wat dan ook.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Small talk is iets wat moeilijk is voor mij![]()
Mail: Hoi, heb je zin om [dan en dan] wat te gaan drinken?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:23 schreef BlakeGriffin het volgende:
Iemand nog een gouden tip voor me?
Situatie: collega die ik niet ken is leuk, oogcontact duurt nu een weekje of 2, ik moet iets doen (van mezelf).
Ik weet dat ik r zsm moet aanspreken, maar dilemma's als gelijk uitvragen of niet, moment afwachten of situatie creeren of niet, kom ik niet uit.
Excuus verzinnen (zoals wil je me helpen met dit oid) of gewoon eerste de beste keer dat ik 'r zie op afstappen?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:24 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Gewoon met haar gaan praten, want 2 weken is al lang.
Och jee, zometeen barst je nog uit in een country songquote:
Bijna té lang. Anders zit je straks in zo'n situatie wat ik had, na 3jaar verhuizen en een paar dagen daarna er achterkomen dat je buurvrouw die je nooit had gesproken super leuk wasquote:Op zondag 20 maart 2011 21:24 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Gewoon met haar gaan praten, want 2 weken is al lang.
Ik had net mijn country aangezet!quote:Op zondag 20 maart 2011 21:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och jee, zometeen barst je nog uit in een country song
Ik denk beter dat je gewoon zegt van hey kan je me helpen, want anders krijg je snel ongemakkelijke stiltes.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:25 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Excuus verzinnen (zoals wil je me helpen met dit oid) of gewoon eerste de beste keer dat ik 'r zie op afstappen?
Ik heb haar mail niet, weet haar naam niet eensquote:Op zondag 20 maart 2011 21:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Mail: Hoi, heb je zin om [dan en dan] wat te gaan drinken?
Zorg ervoor dat je je eigen integriteit wel behoudt. Ga niet lopen "liegen".quote:Op zondag 20 maart 2011 21:25 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Excuus verzinnen (zoals wil je me helpen met dit oid) of gewoon eerste de beste keer dat ik 'r zie op afstappen?
Dr naam staat op dr postvakje gok ik?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:26 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Ik heb haar mail niet, weet haar naam niet eens, ik heb wel gedacht aan briefje in postvakje en dan uitnodigen voor lunchdate, maar enerzijds vind ik het laf.
Niemand van je collegae weet hoe ze heet? Jullie hebben geen smoelenboek o.i.d. op het intraweb? Kan toch niet zo moeilijk zijn binnen 1 bedrijf?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:26 schreef BlakeGriffin het volgende:
Ik heb haar mail niet, weet haar naam niet eens, ik heb wel gedacht aan briefje in postvakje en dan uitnodigen voor lunchdate, maar enerzijds vind ik het laf.
Sowieso niet naar postvakje gaan en dan haar daarna met haar naam aanspreken, want dat is nogal creepy.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dr naam staat op dr postvakje gok ik?
nee snap ikquote:Op zondag 20 maart 2011 21:27 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Sowieso niet naar postvakje gaan en dan haar daarna met haar naam aanspreken, want dat is nogal creepy.
Zulke gesprekjes lukt meestal wel.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk altijd makkelijk proberen te beginnen. Met je moeder ofzo. Kan je zo doorhobbelen naar je zusje, tante, het meisje-van-de-slager wat dan ook.
Ja, die zou ik even vragen aan iemand.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dr naam staat op dr postvakje gok ik?
Nee, ik wil dan wel een goed excuus op zich. Maar dan zou ik ook wel laten blijken dat ik het als excuus gebruikte.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zorg ervoor dat je je eigen integriteit wel behoudt. Ga niet lopen "liegen".
yukiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |