Ik hoop dat je vaker hier komtquote:Op zondag 20 maart 2011 17:20 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Oh oke. Geeft niet, is begrijpelijk. Ik kom hier ook gewoon binnen als nieuweling.
Dat wil je van elke vrouwquote:
Ik vind het wel gezellig. Ik had verwacht noob genoemd te worden enzo, maar gelukkig niet.quote:
deze valt ook nog een beetje in zn leeftijdscategoriequote:
Het is nog rustig, maar wij begroeten iedereen.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:21 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig. Ik had verwacht noob genoemd te worden enzo, maar gelukkig niet.
Dan kun je een schaduwrijk terras vast aan je huis maken, anders moet je iets improviseren als je schaduw wiltquote:Op zondag 20 maart 2011 17:21 schreef DaMart het volgende:
Waarom worden tuinen op het noorden in caps gepresenteerd? Ik heb toch veel liever een tuin op het zuiden, dan heb je nog eens zon in de tuin.
Ssssstttquote:Op zondag 20 maart 2011 17:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
deze valt ook nog een beetje in zn leeftijdscategorie
maar ik vind je ook lief hoor broekiequote:
Aardig.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Het is nog rustig, maar wij begroeten iedereen.
quote:Op zondag 20 maart 2011 17:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar ik vind je ook lief hoor broekie
Als je dát graag wilt ..... kan hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 17:21 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig. Ik had verwacht noob genoemd te worden enzo, maar gelukkig niet.
Liever niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Als je dát graag wilt ..... kan hoor
Ik lees nu pas je ondertitelquote:Op zondag 20 maart 2011 17:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Als je dát graag wilt ..... kan hoor
Ja, het was leuk. Een vriend van mij was zo zat dat ie over een barkruk viel en mij meetrok. Toen lagen we samen op de grond.quote:
Leukquote:Op zondag 20 maart 2011 17:27 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ja, het was leuk. Een vriend van mij was zo zat dat ie over een barkruk viel en mij meetrok. Toen lagen we samen op de grond.
waar was je gaan stappen?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:27 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ja, het was leuk. Een vriend van mij was zo zat dat ie over een barkruk viel en mij meetrok. Toen lagen we samen op de grond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |