nou welquote:
ja idd, ik wil ook graag in dh wonen, maar damnquote:Op zondag 20 maart 2011 17:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ahh.. of je dan van het westen of het oosten komt maakt ook niet meer uit..
en in het oosten is het wel iets goedkoper denk ik
ik zou soms ook wel willen dat ik niet "vast zat" aan den haag.. de huizen zijn hier zooo duur
Zie DM ookquote:Op zondag 20 maart 2011 17:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ahh.. of je dan van het westen of het oosten komt maakt ook niet meer uit..
en in het oosten is het wel iets goedkoper denk ik
ik zou soms ook wel willen dat ik niet "vast zat" aan den haag.. de huizen zijn hier zooo duur
het gaat over het kopen van huizen..quote:Op zondag 20 maart 2011 17:14 schreef Yevoul het volgende:
Ik weet niet meer waar het hier over gaat.Ik twijfel nu of ik een foto in mijn fotoalbum zal doen, ik heb er één gemaakt met mijn username erbij, maar ik weet niet?
Dat hier allerlei verhalen en gesprekken door elkaar lopen raak je wel gewend hier in de KSC.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:14 schreef Yevoul het volgende:
Ik weet niet meer waar het hier over gaat.Ik twijfel nu of ik een foto in mijn fotoalbum zal doen, ik heb er één gemaakt met mijn username erbij, maar ik weet niet?
Probeer je nou gemeen te doen? Ik ben ook gewoon 18 hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het gaat over het kopen van huizen..
je weet wel grote mensen dingen
Doenquote:Op zondag 20 maart 2011 17:14 schreef Yevoul het volgende:
gewoon doenquote:Op zondag 20 maart 2011 17:14 schreef Yevoul het volgende:
Ah oke. Sorry, ik probeerde gewoon weer een beetje mee te doen.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat hier allerlei verhalen en gesprekken door elkaar lopen raak je wel gewend hier in de KSC.
Of je zelf een foto wilt plaatsen mag je zelf beslissen, heb er zelf ook geen.
een progje downloaden, of n printscreentje maken als je cam aanstaatquote:Op zondag 20 maart 2011 17:18 schreef pgrferrari het volgende:
Hoe kun je een foto met je cam maken?![]()
Ik heb geen camprogramma.
Gewoon in windows, anders programma downloaden van producent.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:18 schreef pgrferrari het volgende:
Hoe kun je een foto met je cam maken?![]()
Ik heb geen camprogramma.
Ik kan mijn cam dus niet aanzettenquote:Op zondag 20 maart 2011 17:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een progje downloaden, of n printscreentje maken als je cam aanstaat
Waar dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Gewoon in windows, anders programma downloaden van producent.
Kijken bij de maker van dat dingquote:
* Barretje80 houd niet zo van veranderingen.. dus daar schop ik altijd even tegenaan..quote:Op zondag 20 maart 2011 17:16 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Probeer je nou gemeen te doen? Ik ben ook gewoon 18 hoor.
ook niet met msn ofzo?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik kan mijn cam dus niet aanzetten
Hier ook, maar stond officieel Vista op.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:19 schreef Yevoul het volgende:
Bij mij zat er automatisch iets op waarmee ik foto's kan maken, ik heb een laptop.
Google is je grootste vriend, zoek eens op de merknaam van je camquote:
conservatiefjequote:Op zondag 20 maart 2011 17:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 houd niet zo van veranderingen.. dus daar schop ik altijd even tegenaan..
Oh oke. Geeft niet, is begrijpelijk. Ik kom hier ook gewoon binnen als nieuweling.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 houd niet zo van veranderingen.. dus daar schop ik altijd even tegenaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |