Ik houd van tekenen, uitgaan en foto's maken. Ik studeer HBO rechten.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat zijn je hobby's? en wat voor opleiding doe je?
Foto's makenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:45 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik houd van tekenen, uitgaan en foto's maken. Ik studeer HBO rechten.
wat kan je in godes naam met hbo rechten??quote:Op zondag 20 maart 2011 16:45 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Tofquote:Op zondag 20 maart 2011 16:45 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik fotografeer vooral natuur, en tekenen gewoon willekeurige dingen.quote:
Ik heb vanochtend nog natuur op de foto gezet. Wat herten, een vogel, landschap... leuke hobbyquote:Op zondag 20 maart 2011 16:47 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik fotografeer vooral natuur, en tekenen gewoon willekeurige dingen.
Zienquote:Op zondag 20 maart 2011 16:47 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Ik fotografeer vooral natuur, en tekenen gewoon willekeurige dingen.
Ik wil mijn propedeuse halen en dan naar de uni.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat kan je in godes naam met hbo rechten??
uni rechten is al gewoon de "bijbel" uit je hoofd leren .. hbo moet niet veel zijn
sorry dm
Oke, veel plezier bij het buitenspelen.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:51 schreef RockNijntje het volgende:
Skateboarden(nee dat is geen buitenspelen
)
Mag ik wat zien van je pics/tekeningen?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:52 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Oke, veel plezier bij het buitenspelen.
Speel ze Rockyquote:Op zondag 20 maart 2011 16:51 schreef RockNijntje het volgende:
Skateboarden(nee dat is geen buitenspelen
)
Oke, ik zal er even een paar uitzoeken. Tekeningen kan ik helaas niet inscannen.quote:
Maak er een foto vanquote:Op zondag 20 maart 2011 16:53 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Oke, ik zal er even een paar uitzoeken. Tekeningen kan ik helaas niet inscannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |