Is er meer dan de KSC?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:43 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Dat kan niet, er is vast wel meer leuk.
fairytalessuck, hai, oud klasgenootje van Yevoul.quote:
Ga niet zeggen dat je me niet herkent, ik ben pas 2 maanden weg uit de klas.quote:
Whehequote:Op zondag 20 maart 2011 17:45 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
fairytalessuck, hai, oud klasgenootje van Yevoul.
Daarom verbaasd.
[..]
Ga niet zeggen dat je me niet herkent, ik ben pas 2 maanden weg uit de klas.
Oooh! Ik kijk net in je fobo en nu zie ik het! Hoooooi. Ik wist niet dat je hier ook zat.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:45 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
fairytalessuck, hai, oud klasgenootje van Yevoul.
Daarom verbaasd.
[..]
Ga niet zeggen dat je me niet herkent, ik ben pas 2 maanden weg uit de klas.
Ik herkende haar van haar foto in haar fotoboek.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Whehe![]()
Hoe weet je dat zei het is?
Msn zeker?
Ja dat is ook niet iets wat ik tegen iedereen loop te verkondigen natuurlijk. Hoe ben jij hier nou weer terecht gekomen?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:46 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Oooh! Ik kijk net in je fobo en nu zie ik het! Hoooooi. Ik wist niet dat je hier ook zat.
Ga je iedereen zijn fobo zomaar doorspitten?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:47 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik herkende haar van haar foto in haar fotoboek.
[..]
Ja dat is ook niet iets wat ik tegen iedereen loop te verkondigen natuurlijk. Hoe ben jij hier nou weer terecht gekomen?
Oh ik kijk al een tijdje hierzo, dus ik dacht misschien even registreren he! Echt grappig dat jij hier ook zit!quote:Op zondag 20 maart 2011 17:47 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik herkende haar van haar foto in haar fotoboek.
[..]
Ja dat is ook niet iets wat ik tegen iedereen loop te verkondigen natuurlijk. Hoe ben jij hier nou weer terecht gekomen?
Ik kijk vaak bij nieuwe fobo's ja.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ga je iedereen zijn fobo zomaar doorspitten?
Dat is wel echt toevallig ja.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:47 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Oh ik kijk al een tijdje hierzo, dus ik dacht misschien even registreren he! Echt grappig dat jij hier ook zit!
Ja!quote:Op zondag 20 maart 2011 17:48 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat is wel echt toevallig ja.
Wel leuk!
Wat is er?quote:
Ben jij nog wel steeds bezig met de opleiding of ook gestopt ondertussen?quote:
Ik ben nog bezig.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:49 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ben jij nog wel steeds bezig met de opleiding of ook gestopt ondertussen?
Denk dat dat wel mee zal vallen.quote:
quote:
Oke nicequote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 17:50 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Denk dat dat wel mee zal vallen.
Tevens, nieuwe mensen altijd gezellig toch?
[..]
[..]
Oke nice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |