Mooi om te zien horen jaquote:Op zondag 20 maart 2011 16:13 schreef Ambrosius het volgende:
Hij wordt nu al 5 minuten non-stop toegezongen.
Rode kaart Sunderland ook nog..
Ik wilde net zeggen, sinds wanneer hebben ze een extra commentatorquote:Op zondag 20 maart 2011 17:24 schreef Ambrosius het volgende:
Co-commentaar van Alfons Groenendijk, daar word je niet heel blij van.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:39 schreef franklop het volgende:
Ga zondag naar Arsenal - Blackburn Rovers*O*
Mag ik meeeeeeeequote:Op woensdag 30 maart 2011 12:39 schreef franklop het volgende:
Ga zondag naar Arsenal - Blackburn Rovers*O*
Dat is niet vds.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:11 schreef YazooW het volgende:
zat vdS nog best wel dicht bij... jammer voor hem dat hij zo strak wordt ingeschoten.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:11 schreef YazooW het volgende:
zat vdS nog best wel dicht bij... jammer voor hem dat hij zo strak wordt ingeschoten.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:11 schreef YazooW het volgende:
Scholes en Cantona?quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:28 schreef Paul-89 het volgende:
Nou United had al 2 rode kaarten kunnen/moeten hebben.
In Blackpool scoorden ze nog 3x keer in een helft meen ik, maar het is zeer onwaarschijnlijk dat ze vandaag nog 3 punten pakken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:46 schreef sylvietjoo het volgende:
ManUtd weet hun hachje vaak nog te redden... ze hebben Nani, Hernandez en Berbatov nog? Maar ik hoop op een flinke winst voor West Ham natuurlijk
Waar het hart vol van is...quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:20 schreef Santello het volgende:
Ik vind Parker echt een homo, komt door zijn kapsel, als hij aan de bal is en een rush naar voren neemt ziet dat er zo gay uit.
En toen was het 2-1... Rooneyquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:51 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
In Blackpool scoorden ze nog 3x keer in een helft meen ik, maar het is zeer onwaarschijnlijk dat ze vandaag nog 3 punten pakken.
En toen was het 2-2... Rooneyquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:51 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
In Blackpool scoorden ze nog 3x keer in een helft meen ik, maar het is zeer onwaarschijnlijk dat ze vandaag nog 3 punten pakken.
Zeer onwaarschijnlijk inderdaad..quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:51 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
En toen was het 2-3... Rooneyquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:51 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen Rooney? De man is bij mij wissel als het gaat om het kiezen van een wereldelftal.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:22 schreef GieJayhet volgende:
Rooney scoort nog wel 3 keer onder andere uit een vrije trap en een pennal denk ik
Nee, jij zag dat niet meer gebeuren!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:25 schreef Ausputzert het volgende:
Het kan ook wel, maar het was alsnog zeer onwaarschijnlijk dat het zou plaatsvinden.
Hoe hij tegen de camera deed?quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen Rooney? De man is bij mij wissel als het gaat om het kiezen van een wereldelftal.
Bij de eerste, tweede of derde goal?quote:
Hij riep een paar keer Focking hell.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Bij de eerste, tweede of derde goal?Wat kan mij het nou interesseren wat je naar de camera doet, het gaat er om hoe goed hij is.
Blij dat ie eindelijk weer eens scoortquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hie riep een paar keer Focking hell.
Niks mis mee
Klopt,erg veel geluk gehad al.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Man U vast gewoon kampioen, die hebben echt alles mee ook
In de competitie ja, na 211 wedstrijden om precies te zijn... hebben wij toch mooi even nummer 99, 100 en 101 gezien.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:38 schreef CaptainHindsight het volgende:
101 goals voor man utd heeft ie nu toch ?
Zeker weten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:42 schreef Paul-89 het volgende:
Dat was een leuk begin van Soccer Saturday.
Die 2e, ik ga voor Bayern-Gladbach.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:42 schreef Nober het volgende:
Leverkusen-Hanover nu op Sport1 of Stoke-Chelsea?
Ik sla sowieso even over, ze hadden Leverkusen-Hannover uit moeten zenden (koploper tegen de nummer 3).quote:
Rooney speelt ook wedstrijden buiten de spits en verdeeld hij het spel vanaf het middenveld. Daarbij was het vorige seizoen zijn 1e jaar in de spits na het vertrek van andere spelers. Dat het dit jaar allemaal wat minder is heb je gelijk in, maar Rooney vind ik ook niet een speler die alleen maar diep moet staan om goed te kunnen zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:37 schreef Nober het volgende:
Rooney scoort sowieso niet veel hoor, hij scoorde in 2009-10 wel 26 keer maar dat was een uitzondering. Toen hij debuteerde op 't EK van 2004 was ik ervan overtuigd dat Rooney het ging maken, is gedeeltelijk uitgekomen. Ik vind een spits als Eto'o of David Villa beter, zolang United maar wint...
Inter - Milan eerst dacht ik, wat ik toch ook wel een topwedstrijd noem.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik sla sowieso even over, ze hadden Leverkusen-Hannover uit moeten zenden (koploper tegen de nummer 3).
Vanavond gelukkig een topwedstrijd live en daarna Villarreal-Barcelona zonder Abidal, Puyol, Xavi en wellicht ook zonder Maxwell, Messi, Pedro.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:09 schreef Fenomeno het volgende:
Zijn er ook refs die niet voor united zijn?
Een wijs mand genaamd Yoerie Mulder zei mij als eens in Fifa 'bijna geldt alleen bij een handgranaat'.quote:
Van die gele kaart bij Vidic begrijp ik nog steeds niks. Of het is niks of het is rood, maar voor de rest was het inderdaad niet echt partijdig ofzo. (dat meen ik niet sarcastischquote:
Meestal is het gewoon hun dikke eigen schuldquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:16 schreef WJE11 het volgende:
Ja die gele kaart was idd een rode gewoon duidelijk, dat is het ook niet. Maar verder, geloof ik niet dat Arsenal nou zo vaak benadeeld is.
Arsenal bedoelde ikquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:19 schreef WJE11 het volgende:
Van Arsenal of Man U bedoel je nu?
@ J0rdiii
Die gaat de komende tijd niet scoren he, Berg #2quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:34 schreef WJE11 het volgende:
En dan heb je 50 miljoen pond voor Torres betaald, ik snap het nog steeds niet
Ja maar 50 miljoen pond, 50 miljoen, niet te geloven tochquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die gaat de komende tijd niet scoren he, Berg #2
Idd heerlijk, als die ook nog eens erin gaat ben ik helemaal blijquote:
Dat is alleen rood als je de club van de desbetreffende speler niet magquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:19 schreef Paul-89 het volgende:
En nog een van Manchester had rood moeten hebben voor natrappen. Best opmerkelijk dat die geel kreeg.
Ik heb niets tegen Man. Utd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is alleen rood als je de club van de desbetreffende speler niet mag
quote:I’ve seen Torres score a goal!
By STEVE BRENNER
THE SUN has found a bloke at Chelsea who has witnessed something truly staggering - Fernando Torres scoring a goal.
Yes, your No1 newspaper was as shocked as you are when Petr Cech revealed the Ŗ50million man bangs them in ... at training "from time to time".
Torres has been firing blanks since his record-busting January switch and goes into the Champions League crunch with Manchester United tomorrow desperate to kickstart his Blues stint.
Het was in Londen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:56 schreef chufi het volgende:
Spurs winnen met 3-2 bij Stoke... Spannend einde maar ze hielden stand ...
Diaby en Eboue hebben Arsenal op 0-2 gebrachtquote:Op zondag 10 april 2011 14:44 schreef Confetti het volgende:
Dag van de waarheid voor Arsenal. Er moet nu echt gewonnen worden.
Chelsea heeft gekkere dingen gedaan en Luiz was ik inderdaad vergetenquote:Op maandag 11 april 2011 13:12 schreef Banaanensuiker het volgende:
Het is geen football manager heEen speler verkopen na 4 maanden. Daarnaast raar dat je Luiz niet in je 'perfecte' team opneemt.
Hillsbrough ramp.quote:Op maandag 11 april 2011 21:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vanwege Alphen a/d Rijn? Sympathiek.
Ja op het laatst kwam hij nog even duidelijk een beeld, erg iel mannetje nog voor de Premier League maar hij doet het meer dan prima.quote:Op maandag 11 april 2011 21:55 schreef Lindgren. het volgende:
Heerlijke wedstrijd. Duracell Dirk pikt ook weer z'n goaltje mee en die Flanagan
Wat een held. Zo jong en dan Balotelli in je broekzak(je) hebben.
!
Jep, als die aanval bij Liverpool eenmaal echt gaat lopen is die toch wel ijzersterk en ook de juiste mix, zo lijkt het.quote:
Precies, ik zie liever Liverpool bovenin meedoen dan een Manchester City.quote:Op maandag 11 april 2011 23:56 schreef Morendo het volgende:
Ik hoop dat Liverpool weer wat succes kan boeken vanaf volgend seizoen. Toch een echte traditieclub.
qftquote:Op maandag 11 april 2011 23:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Precies, ik zie liever Liverpool bovenin meedoen dan een Manchester City.
Dat sowieso, maar ik zie ze ook niet serieus meedoen om de titel. Vierde worden zal al lastig zat worden. In de EL kunnen ze wel ver komen volgend seizoen.quote:Op maandag 11 april 2011 23:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Precies, ik zie liever Liverpool bovenaan meedoen dan een Manchester City.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord: Barbara Barend!
Inderdaad.quote:Op maandag 11 april 2011 21:55 schreef Lindgren. het volgende:
Heerlijke wedstrijd. Duracell Dirk pikt ook weer z'n goaltje mee en die Flanagan
Wat een held. Zo jong en dan Balotelli in je broekzak(je) hebben.
!
Dat vind ik zelf ook stuitend...quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:25 schreef emokid het volgende:
Want Liverpool heeft in de winterstop geen 70 miljoen uitgegeven? Doe even normaal man.
Hoe kun je dat nou stuitend vinden? De romantiek is volkomen verdwenen uit het voetbal en als je niet wilt eindigen als Nottingham Forrest dan zou ik toch maar meedoen met het transfercircus.quote:
quote:'Ancelotti maakt plaats voor Van Basten of Hiddink'
14/04/2011 10:44
Het tijdperk Carlo Ancelotti bij Chelsea zit er komende zomer op, meldt The Guardian. De Italiaanse coach heeft een contract tot medio 2012, maar lijkt na afloop van dit seizoen al te moeten vertrekken van Stamford Bridge. Marco van Basten wordt in de Engelse pers genoemd als een van de kandidaten voor de trainersfunctie bij Chelsea.
Chelsea werd dinsdag uitgeschakeld in de Champions League door Manchester United, was al eerder geëlimineerd in de FA Cup en volgt op elf punten van leider United in de Premier League. De derde plaats is beneden de stand van de Londenaren en daarom zal de club afscheid nemen van Ancelotti. Op de vraag of hij zijn contract uitdient na de nederlaag dinsdag was het antwoord veelzeggend: 'Dat is is niet aan mij om te beslissen.'
Op korte termijn heeft Ancelotti een gesprek met clubeigenaar Roman Abramovich en algemeen directeur Ron Gourlay. De verwachting is dat de coach zijn laatste contractjaar krijgt uitbetaald. Probleem voor Chelsea is dat de gewenste opvolgers nog vastliggen. José Mourinho is een grote favoriet binnen de spelersgroep, maar de Portugees heeft aangegeven nog minimaal een jaar bij Real Madrid te blijven.
Guus Hiddink, die in 2009 de rol van interim met verve en tot tevredenheid vervulde, is een andere zeer gewenste kandidaat. De Achterhoeker is echter nog bondscoach van Turkije en probeert die ploeg naar het EK 2012 in Oekraīne en Polen te leiden. Als dit niet lukt, zal de samenwerking verbroken worden, maar dan nog is Hiddink tot november bezig met kwalificatiewedstrijden.
Een opmerkelijke andere naam is Marco van Basten, die momenteel geen (club)verplichtingen heeft. Van Basten wordt echter voornamelijk door Engelse kranten genoemd, van officiële zijde is over een eventuele samenwerking vooralsnog niets naar buiten gebracht. Saillant detail is overigens dat Marco van Basten en Carlo Ancelotti in de jaren tachtig samen als speler deel uitmaakten van het succesvolle AC Milan onder trainer Arrigo Sacchi.
Ook de selectie zal enige renovatie behoeven. Nicolas Anelka, José Bosingwa, Didier Drogba en Paulo Ferreira hebben allen een contract dat afloopt in 2012. Omdat het viertal weinig kans maakt op een verlenging van hun verbintenis, gaat Chelsea proberen deze spelers komende zomer te slijten omdat ze een jaar later gratis de deur uit zouden lopen.
wel heel slecht verdedigd van WBquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:22 schreef YazooW het volgende:
1-1 Drogbaaaaaaaaaaa
Onze grote vriend Fernandon't Scorres op de bank
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:26 schreef YazooW het volgende:
1-2, Kalou
Weer zeer slecht verdedigd door WB
Of een verkrampte wenkbrauw-spier door het teveel 'stoer' kijken?quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:41 schreef Tarado het volgende:
Heitinga viel binnen en kwartier uit bij Everton, leek op een hamstring blessure
Dat moet minstens x8.0 waard zijnquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:33 schreef Ausputzert het volgende:
Ik voel me een grote baas omdat ik een 2 heb ingevuld op het Toto-formulier voor WBA - Chelsea.
Ach, als je 4 wedstrijden van x 1,5 juist hebt, dan win je ook vijf tientjes als je 10 euro inzet. Zo zeker was de zege van vandaag van Chelsea op voorhand trouwens niet eens.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat moet minstens x8.0 waard zijn
En het publiek zingt 'What a waste of money.'quote:
Lampard dit seizoen misschien maar normaal echt niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:32 schreef poiuytr het volgende:
Lampard en Malouda komen te kort voor het niveau wat Chelsea.
Zou goed kunnen. Vreemd dat hij nog bij Villa speelt. Hij is onderhand ook al weer bijna 26.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:48 schreef YazooW het volgende:
[..]
Als je de geruchten mag geloven speelt hij volgend seizoen bij Man Utd...
Inderdaad ja, weet wel dat Villa dik gaat cashen op hem. Zou me niks verbazen als hij +30mil moet gaan opleveren.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:49 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Vreemd dat hij nog bij Villa speelt. Hij is onderhand ook al weer bijna 26.
Aston Villa heeft op een of andere manier vaak loyale spelers. Angbahlahor (sp) speelt daar ook al jaren.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:49 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Vreemd dat hij nog bij Villa speelt. Hij is onderhand ook al weer bijna 26.
Hij zag de grensrechter al staan, dakhaas.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:43 schreef YazooW het volgende:
Ergste van Torres is dat als hij straks eindelijk een keer scoort hij niet eens juicht maar gewoon een beetje arrogant om zich heen gaat kijken...
"Als hij eindelijk een keer...", dakhaas.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij zag de grensrechter al staan, dakhaas.
Nu sla je doorquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:44 schreef Ausputzert het volgende:
Zelfs Berg had er in die paar maanden al 3 ingeprikt bij Chelsea.
Vooral tegen Carroll. Ik ben altijd bang voor die hoge ballen van set pieces en vooral het bijhorende geklunst in Arsenals verdediging..quote:Op zondag 17 april 2011 12:04 schreef sylvietjoo het volgende:
Spannende wedstrijd vandaag.
Als Szczesny, Song en Djourou (en misschien Sagna) terug zijn, maakt Arsenal toch wat meer kans tegen Suarez en Carroll...
Mooi!quote:Op zondag 17 april 2011 16:20 schreef vaasinbloem het volgende:
Szczesny, Eboue, Koscielny, Djourou, Clichy, Diaby, Wilshere, Walcott, Fabregas, Nasri, Van Persie
Mooi, Szczesny en Djourou weer tuerg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |