Hij wil natuurlijk wat vaker Richard Quest in beeld.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
niet zo in de aanval, het wordt 1x geoppert. was het elk uur raak ok, maar je bent nu wel erg snel
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:28 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Hij wil natuurlijk wat vaker Richard Quest in beeld.
Uhm, dit soort onzin wordt wel zeker erg vaak gezegd.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
niet zo in de aanval, het wordt 1x geoppert. was het elk uur raak ok, maar je bent nu wel erg snel
Jij doet echt niets anders dan daare over zeuren he? Vanochtend ook al.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:27 schreef Bartholomaeus het volgende:
Die berichten van 'die zwarte chick op CNN en die blanke vrouw op AJE' kunnen wel achterwege gelaten worden. Daar heeft niemand wat aan en die posts vervuilen alleen maar het topic. Natuurlijk moet dat een keertje gezegd kunnen worden. Maar niet om de haverklap.
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:28 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Hij wil natuurlijk wat vaker Richard Quest in beeld.
Ik post in het MO subforum al wat maanden mee. En ik ben het nog maar 1x eerder tegengekomen. En nu kom ik het om de haverklap tegen. Dat komt vooral omdat de trollen het MO subforum ook hebben ontdekt.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik post ook sinds het begin van MO ook mee, (meer lezen en TVPén), maar het is nu wel erg met de trollenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:29 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ik post in het MO subforum al wat maanden mee. En ik ben het nog maar 1x eerder tegengekomen. En nu kom ik het om de haverklap tegen. Dat komt vooral omdat de trollen het MO subforum ook hebben ontdekt.
Idd, jammer dat de media zich max op 1 'ramp' richt.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Yemen en Syrie wordt de situatie ook steeds gewelddadiger ....
Japan wordt toch ook regelmatig in beeld gebracht?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:31 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Idd, jammer dat de media zich max op 1 'ramp' richt.
Oke.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik post ook sinds het begin van MO ook mee, (meer lezen en TVPén), maar het is nu wel erg met de trollen
Ja maar een stuk minder dan een week geleden heb ik het idee; en toen hoorde je van Libië weer weinig.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Japan wordt toch ook regelmatig in beeld gebracht?
Massale pro-overheid rally in Syrie. Ik plaats straks wel wat filmpjes in het Syrie-topic.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Yemen en Syrie wordt de situatie ook steeds gewelddadiger ....
Toevallig georganiseerd door de overheid zelf?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:33 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Massale pro-overheid rally in Syrie. Ik plaats straks wel wat filmpjes in het Syrie-topic.
Juist niet. Zijn hele theorie van islam is dictatuur of islamofascisme valt in duigen.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:20 schreef Averroes het volgende:
[..]
Die lacht zich kapot. Moslims die tegen Moslims vechten is voor hem epic win!
Laten we maar even afwachten wat de nieuwe regimes gaan brengen...quote:Op zondag 20 maart 2011 16:35 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Juist niet. Zijn hele theorie van islam is dictatuur of islamofascisme valt in duigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |