Genoteerd, tevens bod van 555 binnen via PM (Thongkamma)quote:
Genoteerd.quote:
Dank! Het is ook echt een top ding!quote:Op zondag 20 maart 2011 16:52 schreef ahuntjens het volgende:
Heb hier exact hetzelfde model! Fijn om te zien wat er nog voor gevraagd kan worden.. Succes met de verkoop!
Hoeveel?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:47 schreef Daantke het volgende:
tvp, zeker geinteresseerd, maar ff mijn HP zien te verkopen
Jazeker!quote:Op maandag 21 maart 2011 00:20 schreef Xylon het volgende:
Niet geheel ontopic, maar ik vroeg me af of jij die geeklet die je linksboven ziet toevallig nog ergens hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 maart 2011 08:16 schreef Daan89 het volgende:
[..]
Jazeker!Heel erg bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het hangt er helemaal vanaf welke processen je gaat draaien. MKV'tjes met backlight op de hoogste stand red je net 3 uur. Tekstverwerken en een beetje internetten met de backlight op een wat lagere stand haal je zo 5 uur.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:56 schreef klaasdj het volgende:
Hoeveel uur krijg je meestal uit een keer opladen?
1280x800quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:00 schreef Flepke het volgende:
Niet dat ik geïnteresseerd ben als koper zijnde maar wat is nou eigenlijk de maximale resolutie van het dingetje?
Genoteerd, maar heb inmiddels al een serieus bod van 660 via Marktplaats.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:42 schreef RutgerJan het volgende:
Nog beschikbaar? Zo ja, bod van 625 (voorlopig)
Woow die prijs!! hoe goedkoop is een iPad 2 daar ? Jeejquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:27 schreef -Jay-20- het volgende:
Ik laat mijn vrouw, die momenteel in Azie buitenland, zit een hagelnieuwe MBP i5 meenemen voor 680 euro(haak dus ook af, mochten je geinteresseerden op Marktplaats afvallen).
Kan die er geen twee meenemen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:27 schreef -Jay-20- het volgende:
Ik laat mijn vrouw, die momenteel in Azie buitenland, zit een hagelnieuwe MBP i5 meenemen voor 680 euro(haak dus ook af, mochten je geinteresseerden op Marktplaats afvallen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |