Niet afvragen, zeker wetenquote:Op zondag 20 maart 2011 12:14 schreef Marieke_B het volgende:
hij wou geen moment meer vastzitten aan een rat.
En hij vraagt zich af of Joanna al die andere keren dat ze naar de KvdW ging ook zo te keer is gegaan ;-)) tegen de stem..
Is hij toch ook? ze had beloofd het voor zich te houden, voor dat ze naar de KvdW gingen.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:14 schreef Mylene het volgende:
Gerard wentelt zich wel heel erg in de slachtofferrol.
Nu weer hetzelfde gejank over dat hij zich verraden voelt door Joanna.
Kom op zeg.
mening verschilt, als hij blijft stop ikquote:Op zondag 20 maart 2011 12:14 schreef Serinde het volgende:
Als Gerard eruit gaat, ben ik helemaal klaar met SST.
Ik vertrouw de gang van zaken van donderdag ook voor geen meter.
Jij hebt echt een hekel aan Gerard of niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:14 schreef Mylene het volgende:
Gerard wentelt zich wel heel erg in de slachtofferrol.
Nu weer hetzelfde gejank over dat hij zich verraden voelt door Joanna.
Kom op zeg.
Twee tegen één, als hij gaat, kijk ik ook niet meer!!quote:Op zondag 20 maart 2011 12:15 schreef hierb100 het volgende:
[..]
mening verschilt, als hij blijft stop ik
Volgens mij is hij helemaal eerlijk tegen Gerard, hij zegt dat hij nu niet, niet meer met Joanne om gaat en zich er gewoon niet mee bemoeit! Slim..quote:
Wat mij betreft wordt er helemaal niet met ziektes gegooid.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:11 schreef bazb het volgende:
Tering (tuberculose), Tyfus (infectieziekte), Kolere (Cholera) mag wel.
En kanker mag niet. Da's hypocriet.
(Mijn lijstje kanker sterfgevallen: 2 opa's, 1 oma, 1 oom, 1 buurvrouw en 1 goede vriend.)
Gewoon even afwachten wie ze tegenover Gerard zetten....quote:Op zondag 20 maart 2011 12:15 schreef rita1959 het volgende:
Gerard gaat er volgens mij niet uit, hij is een van de weinigen die weet hoe het spel gespeeld moet worden
Gerard het spel spelenquote:Op zondag 20 maart 2011 12:15 schreef rita1959 het volgende:
Gerard gaat er volgens mij niet uit, hij is een van de weinigen die weet hoe het spel gespeeld moet worden
quote:Op zondag 20 maart 2011 12:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
Wat mij betreft wordt er helemaal niet met ziektes gegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |