Precies.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:27 schreef Watertornado het volgende:
Té voorspelbaar.
Dus ook te zonde om het te laten liggen.
Gaat dit weer over döner?quote:Op zondag 20 maart 2011 10:27 schreef Watertornado het volgende:
Té voorspelbaar.
Dus ook te zonde om het te laten liggen.
Ik gaatquote:Op zondag 20 maart 2011 10:28 schreef UselessComputer het volgende:
Das Snel. Ojaa. ik wou ff zeggen; Thanks for shining your lights on my case!![]()
Ik gaat ff onder de douche hoppen!
Ciao! x
Oh, ik zie net dat ik naar beneden geschaald ben!quote:
Utrechtsquote:
Yay!quote:Op zondag 20 maart 2011 10:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, ik zie net dat ik naar beneden geschaald ben!Ze vinden me nu geschikt voor Singles van 40+!
Dat bedacht ik mij ook toen ik het zei.quote:
Staat de douche dan ook nog aan, of ga je alleen onder de douche(kop!) staan?quote:Op zondag 20 maart 2011 10:29 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Ik ga even onder de douche!
Sorry TaalNazi![]()
Wat zeg je anders als je onder een waterstraaltje gaat staan wat uit de douchekop komt?quote:Op zondag 20 maart 2011 10:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Staat de douche dan ook nog aan, of ga je alleen onder de douche(kop!) staan?
Dat je gaat douchen.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:31 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Wat zeg je anders als je onder een waterstraaltje gaat staan wat uit de douchekop komt?
Ik ga douchen.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:31 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Wat zeg je anders als je onder een waterstraaltje gaat staan wat uit de douchekop komt?
Hoofdletter is daar niet nodig, maar kun je zo een regel naar onder schuiven. Geen dank, kus, lik, bef.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:32 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Nice!![]()
Ik ga Douchen! Nu echt hoor!
haha
Ciao
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |