Wisten wel alquote:
Dat heb ik al een tijdje geleden gedaan, iets minder openbare infoquote:Op zondag 20 maart 2011 12:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wisten wel alIk zag trouwens dat je overal je geboorte datum had weggehaald, te confronterend?
Er komt een moment dat het je niet zoveel meer boeitquote:Op zondag 20 maart 2011 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik al een tijdje geleden gedaan, iets minder openbare info
Ik werk juist de andere kant op.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er komt een moment dat het je niet zoveel meer boeit
Uiteindelijk verdwijn je helemaal van internet?quote:
Succesquote:Op zondag 20 maart 2011 12:12 schreef PeuRac het volgende:
Ja, douchen, aankleden, ontbijten en dan eens zien wat ik ga doen.
Ik los op in nulletjes en eentjesquote:Op zondag 20 maart 2011 12:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteindelijk verdwijn je helemaal van internet?
Dat is niet oplossenquote:
Ahhh!quote:Op zondag 20 maart 2011 12:53 schreef PeuRac het volgende:
Hier keelpijn en een stijve nek
Een van mn mogelijk plannen reed net van t oprit af met mn ouders er in![]()
Ja, eerst aankleden en etenquote:
ik heb me al aangekleed en net 2 boterhammetjes op. En nu ben ik motivatie en energie aan het verzamelen om te gaan stofzuigen en opruimenquote:
ik spring zo maar ff op de fiets denk ik. Even zien of er nog plek voor me is op een terrasje in Doetinchemquote:
Ooo dan ben je straks bij plan G aangekomen ofzoquote:
Oeh, laat ff weten welk terasje, heb je al gelunched? Anders ros ik snel ff wat mn maag in en fiets ik ook die kant op.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik spring zo maar ff op de fiets denk ik. Even zien of er nog plek voor me is op een terrasje in Doetinchem
sgoed.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oeh, laat ff weten welk terasje, heb je al gelunched? Anders ros ik snel ff wat mn maag in en fiets ik ook die kant op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |