30 hierquote:Op zondag 20 maart 2011 11:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aah *onderduikt*
Ik moet niks kopen, heb nog zeker 10 boeken liggen die ik nog moet lezen
Ik heb gevraagd of ze geen boeken meer wilde geven en ik koop zelf niks meer. Wil eerst flink eind door die stapel zijn.quote:
Heyquote:
Ik blijf kopen, heb nog 35 euro aan boekenbonnen en ik ga ook nog gewoon naar het Boekenfestijn of naar the New English Bookstorequote:Op zondag 20 maart 2011 11:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd of ze geen boeken meer wilde geven en ik koop zelf niks meer. Wil eerst flink eind door die stapel zijn.
Daar ben ik vroeger ook vaak geweestquote:
Ja, maar voor nu is het ook echt een prachtige dierentuin! Die ouderwetse sfeerquote:Op zondag 20 maart 2011 11:47 schreef automatic_ het volgende:
Als straks alles weer opgeknapt is, dan is het helemaal mooi
Maar er hangt wel een leuke sfeer
Ik kwam er bijna elke maand, kon echt de halve dag naar de stokstaartjes kijkenquote:Op zondag 20 maart 2011 11:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar ben ik vroeger ook vaak geweestWas toen wel een van de mooiste dierentuinen
Daar ben ik ook eens geweest. Vond 't niet zo boeiendquote:
Ik vind de kooien daar een beetje klein en verrotquote:Op zondag 20 maart 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar voor nu is het ook echt een prachtige dierentuin! Die ouderwetse sfeer
kwam er gistermiddag langs: 't was er druk met een hoofdletter D.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:48 schreef PeuRac het volgende:
oeh, had vandaag wel naar Burgers Zoo gekund![]()
Ik ben er al ruim 10 jaar niet meer geweestquote:Op zondag 20 maart 2011 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kwam er bijna elke maand, kon echt de halve dag naar de stokstaartjes kijken
Hoe lang is het geleden dat je geweest bent?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind de kooien daar een beetje klein en verrot
Dat geloof ik wel ja, zal vandaag wel niet beter zijnquote:Op zondag 20 maart 2011 11:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kwam er gistermiddag langs: 't was er druk met een hoofdletter D.
Daar wil ik nog een keer heenquote:Op zondag 20 maart 2011 11:48 schreef PeuRac het volgende:
oeh, had vandaag wel naar Burgers Zoo gekund![]()
Twee jaar geleden ongeveerquote:Op zondag 20 maart 2011 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe lang is het geleden dat je geweest bent?Ik vond alleen de kooien van de roofdieren aan vervanging toe. En die van de olifanten, de rest zat er echt prima bij.
Ja die is gaaf gewordenquote:Op zondag 20 maart 2011 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben vorig jaar voor het eerst in Blijdorp geweest, dat vond ik wel een heel erg mooie dierentuin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |