Ja maar zondige, dat magquote:Op zondag 20 maart 2011 09:51 schreef Watertornado het volgende:
Zijn we nu trouwerijen aan het bespreken in het Singlestopic?
Gelukkig hebben niet-gelovigen totaal geen last van hypocriet gedrag.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:50 schreef PeuRac het volgende:
Gelovigen zijn hypocriet en hoe strenger, hoe hypocrieter
Ik ook, en ik ben niet gelovig. Meestal is de reden seks.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig hebben niet-gelovigen totaal geen last van hypocriet gedrag.Gelovigen hebben tenminste nog een reden...
Ik zou oppassen met woorden als ouderwets. Dat het anders is, betekent niet dat het achterhaald is. Ook al is het niet meer gangbaar in de huidige maatschappij.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kan hier wel inkomen, maar ik zou me toch flink depressief voelen omdat je in allerlei zaken 'gedwongen' wordt alleen maar omdat je vriendin en haar familie er een ouderwetse opvatting op nahouden.
Doe eens niet zo ongezellig, wacht tenminste tot ik ook klaar ben om te douchenquote:Op zondag 20 maart 2011 09:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt he....
Maar ik ga mijn zondige goddeloze kontje eens onder de douche gooien
Ik ben het zelden met je eens, maar nu echt helemaalquote:Op zondag 20 maart 2011 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig hebben niet-gelovigen totaal geen last van hypocriet gedrag.Gelovigen hebben tenminste nog een reden...
Je gelooft in seks bedoel je.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:54 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ook, en ik ben niet gelovig. Meestal is de reden seks.
quote:Op zondag 20 maart 2011 09:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oei oei oei
Reken erop dat je met een vrouw met zo'n achtergrond je kind niet op kunt voeden zoals jij dat wil.
I think you summed it all up.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelovigen zijn hypocriet en hoe strenger, hoe hypocrieter
Dat komt vanzelf naarmate je wat meer levenservaring opbouwt.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:55 schreef Yuki het volgende:
Ik ben het zelden met je eens, maar nu echt helemaal
Nee, de route is daar te eenvoudig voor en in t verleden te vaak gereden.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kon toch op de terugweg
Maar leg me dan maar eens uit hoe je wel bent verdwaald
Maar dat is 't wel. So he's rightquote:Op zondag 20 maart 2011 09:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zou oppassen met woorden als ouderwets. Dat het anders is, betekent niet dat het achterhaald is. Ook al is het niet meer gangbaar in de huidige maatschappij.
Een meisje met kloten bezwangeren..quote:Op zondag 20 maart 2011 09:51 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Jaa, zo dacht ik er eerst ook over. Maar wat doe je anders als je toch voor je kindje wil zorgen met je vriendin samen, en zij wil de kerk niet opgeven omdat anders haar familie als slecht word aangezien? ... Dilemma's
Niet meer gangbaar is toch ouderwetsquote:Op zondag 20 maart 2011 09:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zou oppassen met woorden als ouderwets. Dat het anders is, betekent niet dat het achterhaald is. Ook al is het niet meer gangbaar in de huidige maatschappij.
quote:
Ik denk dat je de situatie onderschat.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:55 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
[..]
I think you summed it all up.
Voor de kerk zijn ze , o zo heilig, maar buitenom dat niet hoor, als je bij hun thuis komt hebben ze ook TV, radio, internet en alles wat ze niet mogen hebben van dat geloof voor de rest.
Wat dat allemaal betreft zijn t gewoon schijn-heiligen.
Tis gewoon echt allemaal zooo enorm krom. maarjaa. we doen 't er maar mee. ik kan ook kansloos weglopen van mn vriendin en ons kindje en 't haar alleen op laten lossen,
Maar zo ben ik niet. Die gasten zijn er wel. maar ik kom op voor m'n verantwoordelijkheden.
Ga jij nou maar eerst sigaretten halenquote:Op zondag 20 maart 2011 09:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe eens niet zo ongezellig, wacht tenminste tot ik ook klaar ben om te douchen
Thats about exaclty what i did, jaa..quote:Op zondag 20 maart 2011 09:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet meer gangbaar is toch ouderwetsNiet om een hele semantische discussie op gang te brengen, maar niet meer gangbaar was in elk geval wat ik bedoelde.
Uiteraard mag een ieder geloven wat hij wil, maar ik zou me toch het slachtoffer voelen omdat je verantwoordelijkheid moet dragen voor je kind maar dat alleen maar kan doen als je je eigen manier van leven opgeeft.
Als het haar keueze is? Heeft hij zich er ook maar bij neer te leggen toch?quote:Op zondag 20 maart 2011 09:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een meisje met kloten bezwangeren..![]()
Sorry hoor, maar je zo laten koeieneren door je familie maar wel volwassen genoeg denken te zijn om een kind te krijgen? Ik word echt kriegel van dat soort mensen... Wederom, no offense
Ouderwets heeft een hele vervelende connotatie.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet meer gangbaar is toch ouderwetsNiet om een hele semantische discussie op gang te brengen, maar niet meer gangbaar was in elk geval wat ik bedoelde.
Uiteraard mag een ieder geloven wat hij wil, maar ik zou me toch het slachtoffer voelen omdat je verantwoordelijkheid moet dragen voor je kind maar dat alleen maar kan doen als je je eigen manier van leven opgeeft.
[..]
Mijn slaapkamer is mijn kerk. En de bank. Of buiten. Of de keukentafel.
Als ik mee mag douchen zo bij jou, haal ik onderweg wel wat sigarettenquote:Op zondag 20 maart 2011 09:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eerst sigaretten halen
Dudequote:Op zondag 20 maart 2011 09:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik mee mag douchen zo bij jou, haal ik onderweg wel wat sigaretten
quote:Op zondag 20 maart 2011 09:57 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn slaapkamer is mijn kerk. En de bank. Of buiten. Of de keukentafel.
Ik heb meer levenservaring dan goed voor me is op mijn leeftijdquote:Op zondag 20 maart 2011 09:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf naarmate je wat meer levenservaring opbouwt.
Kun je roken onder de douche?quote:Op zondag 20 maart 2011 09:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik mee mag douchen zo bij jou, haal ik onderweg wel wat sigaretten
Ik denk; You nailed that one.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk dat je de situatie onderschat.
Als jij je niet laat bekeren en meegaat in haar geloofsovertuiging, zal je door de gemeente (en vermoedelijk ook haar familie) nooit helemaal geaccepteerd worden.
No offense
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |