Die zijn er wel ja. en zeker is het lastig. Want we willen toch een gezinnetje met zn tweetjes (3tjes dan ) en dan moeten we toch echt trouwen, want zij wil de kerk niet opgeven (Familiesmeur en weetikveelwat voor principekwesties allemaal) en d'r ouders willen haar niet samen laten wonen totdat we getrouwd zijn. (precies t zelfde idee)quote:Op zondag 20 maart 2011 09:41 schreef Yuki het volgende:
[..]sorry
![]()
Pfoe, lijkt me allemaal verdraaid lastig.
Zijn er al trouwplannen dan?
quote:Op zondag 20 maart 2011 09:44 schreef Yuki het volgende:
Kijk nou wat ik tegenkom!
Hmm, lekker met een jachtsausjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Zou je toch wel denken jaa, als ze geen probleem zou hebben met zwanger te raken.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:47 schreef missbehavin het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar had ze haar principes al niet aan de kant geschoven?
Nope, ik ben een uniek persoon.quote:
No offense, maar ik zou niet graag in jouw (of haar) schoenen staan.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:45 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Die zijn er wel ja. en zeker is het lastig. Want we willen toch een gezinnetje met zn tweetjes (3tjes dan ) en dan moeten we toch echt trouwen, want zij wil de kerk niet opgeven (Familiesmeur en weetikveelwat voor principekwesties allemaal) en d'r ouders willen haar niet samen laten wonen totdat we getrouwd zijn. (precies t zelfde idee)
Dus dit's gewoon een beetje erg kudt..
Tis ook niet gewoon, zegmaar, zomaar een geloof ook nog.. althans, niet 't gemiddelde gristen-geloof.. (Denk aan Katholiek) Stukkie boeleberg zwaarder...
Dat heb ik vannacht al gedaanquote:
Zo goed ken ik je nog niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nope, ik ben een uniek persoon.
(Tenzij ik schril afsteek tegenover de persoon van wie ik de vermeende kloon ben, dan wil ik de schijn nog wel even ophouden)
I get it, tis ook niet zomaar iets.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
No offense, maar ik zou niet graag in jouw (of haar) schoenen staan.
Welke kerk, als ik vragen mag?
Doe dat, ik ben heel leuk, al zeg ik het zelfquote:Op zondag 20 maart 2011 09:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo goed ken ik je nog niet.
But I'm watching you
Gelovigen zijn hypocriet en hoe strenger, hoe hypocrieterquote:Op zondag 20 maart 2011 09:47 schreef missbehavin het volgende:Sorry dat ik het zeg, maar had ze haar principes al niet aan de kant geschoven?
Ik zou daar echt niet tegen kunnen... No offense, maar op je 18e trouwen, slecht plan.. kind of geen kind.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:48 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Zou je toch wel denken jaa, als ze geen probleem zou hebben met zwanger te raken.
Maar echt joh, dat zit zooo krom in mekaar. Niet normaal gewoon.
Jaa, zo dacht ik er eerst ook over. Maar wat doe je anders als je toch voor je kindje wil zorgen met je vriendin samen, en zij wil de kerk niet opgeven omdat anders haar familie als slecht word aangezien? ... Dilemma'squote:Op zondag 20 maart 2011 09:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou daar echt niet tegen kunnen... No offense, maar op je 18e trouwen, slecht plan.. kind of geen kind.
Nee schat, niet op die manierquote:Op zondag 20 maart 2011 09:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Whahaha
Jij kende de buurt daar toch zo goed?
Oei oei oeiquote:Op zondag 20 maart 2011 09:49 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
I get it, tis ook niet zomaar iets.
Oud-Gereformeerd.
Ja echt he....quote:Op zondag 20 maart 2011 09:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelovigen zijn hypocriet en hoe strenger, hoe hypocrieter
Kon toch op de terugwegquote:Op zondag 20 maart 2011 09:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee schat, niet op die manierje hebt notabene de hele reis met me zitten te bellen
Ik kan hier wel inkomen, maar ik zou me toch flink depressief voelen omdat je in allerlei zaken 'gedwongen' wordt alleen maar omdat je vriendin en haar familie er een ouderwetse opvatting op nahouden.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:51 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Jaa, zo dacht ik er eerst ook over. Maar wat doe je anders als je toch voor je kindje wil zorgen met je vriendin samen, en zij wil de kerk niet opgeven omdat anders haar familie als slecht word aangezien? ... Dilemma's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |