Kindje op je 19e, wootquote:Op zondag 20 maart 2011 09:21 schreef UselessComputer het volgende:
Allrighty,
Ik heet (in real-life ofc) Bryan, woon in Terneuzen, Zeeland.
Ben 19 jaar oud, in april 20. Ik ben werkzaam in de sector bouw.
Like i said, ik heb een vriendin waarmee ik gelukkig samen ben, binnenkort zelfs ons eerste kindje.
Penislengte?Let's just say big enough!
![]()
Need more from me? You name it!
We hebben een nieuwe Zeeuw in ons middenquote:Op zondag 20 maart 2011 09:21 schreef UselessComputer het volgende:
Allrighty,
Ik heet (in real-life ofc) Bryan, woon in Terneuzen, Zeeland.
Ben 19 jaar oud, in april 20. Ik ben werkzaam in de sector bouw.
Like i said, ik heb een vriendin waarmee ik gelukkig samen ben, binnenkort zelfs ons eerste kindje.
Penislengte?Let's just say big enough!
![]()
Need more from me? You name it!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Nonsensquote:Op zondag 20 maart 2011 09:23 schreef missbehavin het volgende:
WWow, ik dacht dat ik vroeg begonnen was...
Ik ook nietquote:Op zondag 20 maart 2011 09:25 schreef pgrferrari het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat ik nu een kind zou krijgen
Was echt niet gepland hoor. In 't begin was 't ook wel effe schrikken.quote:
M'n hobby's zijn; Gaming ( Duhh), StraatVoetbal ('t technische voetbal, lekker kort enzo) Beetje Houtbewerken (meubels maken e.d. letterlijk vanalles.) en Interneppenquote:
Nee lieverdquote:Op zondag 20 maart 2011 09:25 schreef missbehavin het volgende:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Murphy
Je bedoelt niet dit dus?
ik was 24quote:Op zondag 20 maart 2011 09:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nonsens
Je was ouder dan ik nu ben toen je begon
Het is jonger dan gemiddeld, maar ik vind het niet heel vroeg.quote:
Okequote:
Als je er maar gelukkig mee bentquote:Op zondag 20 maart 2011 09:25 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Was echt niet gepland hoor. In 't begin was 't ook wel effe schrikken.
Maar naar mate de tijd vordert begint 't idee me toch goed aan te spreken, zo vroeg al papa zijn.
[..]
M'n hobby's zijn; Gaming ( Duhh), StraatVoetbal ('t technische voetbal, lekker kort enzo) Beetje Houtbewerken (meubels maken e.d. letterlijk vanalles.) en Interneppen
Anything else?
Muphry's law, zoals ie mij is uitgelegd:quote:
Ms in Zeeland. Ik werd trouwens wel eens aangezien voor tienermoederquote:Op zondag 20 maart 2011 09:26 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een normale leeftijd? :$
Niks tegen Zeelandquote:Op zondag 20 maart 2011 09:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms in Zeeland. Ik werd trouwens wel eens aangezien voor tienermoeder
Muziek, films, series?quote:Op zondag 20 maart 2011 09:25 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Was echt niet gepland hoor. In 't begin was 't ook wel effe schrikken.
Maar naar mate de tijd vordert begint 't idee me toch goed aan te spreken, zo vroeg al papa zijn.
[..]
M'n hobby's zijn; Gaming ( Duhh), StraatVoetbal ('t technische voetbal, lekker kort enzo) Beetje Houtbewerken (meubels maken e.d. letterlijk vanalles.) en Interneppen
Anything else?
K speel CoD4 online, heb zelfs effe bij NoVa gezeten, internationale gaming wedstrijden gespeeld met die gasten, doe 't nu al 4jaar..quote:Op zondag 20 maart 2011 09:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als je er maar gelukkig mee bent
Houtbewerken, vet
En wat game je?
Aha! Kunnen we m niet omdopen tot Yuki's Law, vind het te verwarrend die naam.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Muphry's law, zoals ie mij is uitgelegd:
Iemand die bij een ander een taalfout corrigeert, is gedoemd om vervolgens zelf een taalfout te maken.![]()
Hey!quote:Op zondag 20 maart 2011 09:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aha! Kunnen we m niet omdopen tot Yuki's Law, vind het te verwarrend die naam.
quote:Op zondag 20 maart 2011 09:31 schreef UselessComputer het volgende:
@ yuki: inkomen ong 22.000 jaarbasis .
Pincode goes to far, ergens zijn er grenzen
Feit, maar je raakt t wel gewend hoor. I guessquote:Op zondag 20 maart 2011 09:31 schreef missbehavin het volgende:
Pff dat is nogal wat voor jullie zeg, zo jong..
Zeg ondankbaar kreng, wees blij dat je een wet krijgtquote:Op zondag 20 maart 2011 09:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hey!Dat zou betekenen dat ik me er altijd schuldig aan maak
Best heavy lijkt me dat, zo vroeg een kind. Maar als jullie er maar gelukkig mee zijnquote:Op zondag 20 maart 2011 09:30 schreef UselessComputer het volgende:
ff For the record; M'n vriendin is 18.
[..]
K speel CoD4 online, heb zelfs effe bij NoVa gezeten, internationale gaming wedstrijden gespeeld met die gasten, doe 't nu al 4jaar..
En wat dat houtbewerken betreft, ik ben daar een beetje mee begonnen om m'n schoonvader te helpen, hij heeft een eigen winkel en verkoopt daar de meubeltjes die ik maak. Hij heeft nog heeeeul veeul andere spullen maar 't leek me gewoon leuk om tuinmeubeltjes bijv. ook in die winkel te zetten
Niet op deze labtobquote:Op zondag 20 maart 2011 09:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Best heavy lijkt me dat, zo vroeg een kind. Maar als jullie er maar gelukkig mee zijn
Heb je ergens wat pics van je gemaakte meubels?
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op zondag 20 maart 2011 09:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb je ergens wat pics van je gemaakte meubels?
Jamaartaalfoutenpassennietbijmijquote:Op zondag 20 maart 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg ondankbaar kreng, wees blij dat je een wet krijgt
quote:Op zondag 20 maart 2011 09:32 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Feit, maar je raakt t wel gewend hoor. I guess
Als ik nog maar kijk naar een jaar geleden bij mezelf had ik noooooit verwacht dat ik uberhaupt een vaste relatie zou hebben met een kindje op komst, gezien de dingen die ik toen deed.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:33 schreef Yuki het volgende:
Ik probeer me nu in te denken: 18 en zwanger.
Dat zou echt de grootste fout van m'n leven geweest zijn, zo fucked up als ik toen was
Ik kom al sinds ik een klein kind ben in Zeeland.quote:
Dus binnen een jaar heb je een vaste relatie gekregen én is ze zwanger geraakt?quote:Op zondag 20 maart 2011 09:34 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Als ik nog maar kijk naar een jaar geleden bij mezelf had ik noooooit verwacht dat ik uberhaupt een vaste relatie zou hebben met een kindje op komst, gezien de dingen die ik toen deed.
Let's just say: Real fucked up.
Leuk!quote:Op zondag 20 maart 2011 09:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik kom al sinds ik een klein kind ben in Zeeland.
We gingen altijd 2x per jaar op vakantie op de vaste plaats.
Sinds vorig jaar hebben we daar een vakantiehuis gekocht.
Dus vandaar.
Okquote:Op zondag 20 maart 2011 09:33 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Niet op deze labtob![]()
Kzal ze wel een x doorsturen naar je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |